הישרדות VIP II - פרק 27

סטילהוק

New member
הישרדות VIP II - פרק 27


האם הערב שמחה תודח סופית מהמשחק? או ששוב ההפקה תתערב ותמנע את הדחתה המתוכננת של שמחה מהמשחק? האם לשמחה יש את המאובן המוזהב שההפקה דאגה להחזירו עבורה למשחק במכירה הפומבית? מי יזכה/תזכה בצמיד הווטו המיותר שרק ההפקה הישראלית הוסיפה למשחק? ומי לעזאזל יודח סוף סוף מהמשחק אחרי חודש שלם שנמתח כמו מסטיק ללא שום הדחה?
 

Dark Bubbles

New member
מה פתאום שמחה


ונעמה BFF והיא רוצה את נעמה איתה עד הסוף אחרי שהיא גנבה לה פסל חסינות והיא אמרה שהיא לא תסלח לה?
 

סטילהוק

New member


מנפלאות ההפקה הישראלית. רק להפקה הפתרונות, כי המתמודדים עצמם חתומים כולם על חוזה סודיות דרקוני ואסור להם לגלות שום דבר ממה שבאמת קרה על האי ועל סט הצילומים העונה.
 
כדי להתקדם בהישרדות צריך לשים את העבר בצד.


מהלך חכם של שמחה לחבור לנעמה כי נעמה חזקה וחיבור עם נעמה לא יזיק לשמחה.
 
איזה פנים , פייס, מההמות יש לשמחה במועצה,כמו לירז. רזתה מאוד

במהלך התקופה.

הפנים ממש עדינות.

עוד טיפה מהממת
 

סטילהוק

New member
כמה לא מפתיע


עצוב כמה לא מפתיע וצפוי מראש היה הפרק הזה. לפחות אני שמח שלא צפיתי בזה בלייב עם כל הפרסומות והתרומה לרייטינג של העונה המבויימת והמכורה הזאת, והעדפתי לחכות עד הבוקר שהפרק יעלה בלי פרסומות באתר של רשת. כי לצפות עם כל הפרסומות באמצע בזמן אמת זה היה יכול להיות אפילו יותר מעצבן.

אבל האמת ששום דבר לא מפתיע אותי מכל מה שקרה בפרק הזה, החל מזה ששמחה פתאום בוכה כאילו שמשהו סיפר על המהלך מראש אבל הזהיר אותה לשחק אותה כאילו היא לא יודעת, זה שנעמה פתאום מרגישה שמשהו (או יותר נכון מישהו מההפקה) 'מחבר' אותה לשמחה שעד היום לא היה לה שום חיבור ממשי אליה והיא אפילו שיקרה לה לגבי הפסלון המשותף שלהן שהוא נאבד לה, ועד לזה ששמחה קיבלה את המאובן המוזהב מההפקה שבכוונה החזירה אותו למשחק באמצעות המכירה הפומבית כדי להצילה מהדחה בטוחה, למרות שכולם טענו שהוא בכלל אצל מני, אבל אמרתי מכתחילה שעצם זה שיש 50% אחוז שהוא אצל שמחה זו כבר התערבות של ההפקה, ולא סתם התערבות אלא התערבות הכי בוטה ושקופה של ההפקה שהעונה פשוט שוברת שיאים חדשים בהתערבותה במשחק כמו שלא נראו מעולם בצורה כל כך שקפה וצפויה מראש.

ועוד לא דיברנו בכלל על ההתערבות של גיא המנחה שלא מפסיק לרמוז להם ומנסה בכוח להתערב ולהטות את הקולות במועצה, שלא לדבר בכלל על כך שהוא מדבר יותר מדי וגורם לאנשים שחוסר טאקט זה דבר בולט אצלהם לפלוט במועצה דברים שעדיף לשמור אותם לעצמך. כמו למשל מני שפלט שהוא היה מעדיף לשבת עם אירה בגמר, דבר ששחקן הישרדות טוב מנוסה ומיומן לא יפלוט בחיים במועצת שבט מול כולם, עם מי הוא היה מעדיף לשבת בגמר.

בקיצור, קרה בדיוק כל מה שחשבתי וצפיתי שיקרה עוד לפני שהפרק בכלל שודר, כאילו שאני עצמי ישבתי וכתבתי את התסריט לפרק המבויים הזה מראש. עד כדי כך זה היה צפוי. לא היתה כאן שום הפתעה.

ועכשיו הם בטח ימתחו את היריעה על עוד 4 פרקים שלמים לפחות עד ההדחה הבאה, אם בכלל תתרחש, אחרי שכבר עבר חודש מאז שמישהו הודח ולא חזר למשחק. ועדיין נותרו רק 3 מושבעים.
 

Dark Bubbles

New member
לא הצלחתי אפילו לצפות בכל הטלנובלה המביכה של שמחה ונעמה.

זה היה כל כך בעעע שמתי על מיוט
 
למעלה