יותר מדי פוקסים לטובת יקירת ההפקה הישראלית העונה

סטילהוק

New member
יותר מדי פוקסים לטובת יקירת ההפקה הישראלית העונה


יותר מדי פוקסים לטובת ליהיא יקירת ההפקה הישראלית העונה:

פוקס ראשון:
נעמה מודחת ושתי הנציגות שנשלחות לבקתת ההתדיינות מולה משני השבטים הן ליהיא וענת, ממש בפוקס שתי בנות בריתה של נעמה, ליהיא בוחרת להחזיר את נעמה בת בריתה למשחק ולהדיח במקומה את רותם, ולא רק זה, אלא שההפקה גם מצ'פרת אותה ביתרון הכוח העצום שהיא יכולה לזכות בו אם היא תגיע ליום ה 19 של המשחק ותצליח לגרום לכולם שם לשים את השם שלה ולהדיחה מהמשחק. אוקיי החלקנו, פוקס.


פוקס שני: כל השבט של ליהיא רותחים מעצבים על ליהיא ששברה את המילה שנתנה להם, ודאגה רק לעצמה ומתכוונים להדיחה במועצת השבט הקרובה לאחר שהפסידו לראשונה לשבט היריב. כולם מצביעים וגיא מתכונן כבר להקריא את השמות שרשומים על פתקי ההצבעה. אמממה, פתאום משום מקום וממש ב'פוקס' קם לו אדון משה פרימו ומודיע לגיא שהוא מבקש לפרוש מהמשחק, כי נמאס לו. נו טוב, בסך הכל פוקס שני, אז גם אותו החלקנו.


פוקס שלישי: שמחה קמה בבוקר של משימת החסינות השבטית ו'לא מרגישה טוב' ומקבלת פטור בלתי מוסבר מלהשתתף במשימת החסינות השבטית. אמממה, ממש ב'פוקס' מדובר במשימה שאם שמחה היתה משתתפת בה השבט שלה היה מפסיד על בטוח וליהיא היתה מודחת (המשימה שצריך להעביר את הבנות על המים באמצעות גשר אנושי ובסוף כולם צריכים לעמוד על המשטח העגול הצר ולא ליפול למים). אז השבט של ליהיא מנצח במשימה רק בגלל הפטור של שמחה וליהיא ניצלת שוב מהדחה ב'פוקס'. נו טוב, היא הרי צריכה להגיע ליום ה 19 ואיך היא תגיע אליו אם היא תודח? אז אמנם אומרים שפעם שלישית
, אבל שוב החלקנו, כי בסך הכל הרי מדובר בעוד פוקס.


פוקס רביעי: רגע לפני איחוד השבטים יש ערבוב וליהיא ונעמה מוצאות את עצמן כבנות היחידות בשבט היריב ביחד עם ג'ובאני היחיד מהשבט שלהם, כשבשבט השני נשארים שני השחקנים הכי חזקים פיזית ושאר הבנות, כולל שמחה. ולא רק זה, אלא שליהיא ונעמה מהר מאוד מצליחות לעלות לכולם שם בשבט המעורבב החדש שלהן על העצבים וכבר רשום על הקיר באותיות לבנה שאם השבט שלהן יפסיד אחת מהן תודח. ואז נעמה ושמחה שתיהן נשלחות לבקתת ההתדיינות ושם מוענק להן ממש על מגש רמז לפסלון חסינות, נעמה ושמחה מוצאות את הפסלון חסינות שנראה כמו צדפה ונעמה מיד מנכסת אותו לעצמה, כך שברור לכולם שאם השבט שלהן מפסיד, נעמה מוגנת עם הפסלון חסינות וליהיא המודחת. אמממה, ממש, אבל ממש ב'פוקס' דווקא השבט השני מפסיד ממש על חודו של דו-קרב, והפעם בגלל ששמחה כן השתתפה במשימת החסינות השבטית שהיה ברור שהיא לא תוכל לבצעה. אך נו טוב, הרי זה לא ששמחה בשבט של ליהיא וההפקה צריכה שוב להגן על ליהיא מהדחה, אז אין פטורים במצב כזה. וליהיא שוב ניצלת ממש ב'פוקס' מהדחה בטוחה שהיתה רשומה על הקיר באותיות לבנה, במידה שהשבט שלה היה מפסיד.


פוקס חמישי: הפעם נראה שנגמרו הפוקסים והשבט השני עומד לנצח במשימת המים הפיזית, שהשבט של ליהיא עומד להפסיד בה וליהיא עומדת להיות סוף סוף מודחת המשחק. אמממה, אנחנו עדיין לא ביום ה 19 של המשחק, שרק בו ליהיא צריכה להיות מודחת, ועוד ברוב קולות בפה אחד, בכדי לזכות ביתרון הכוח העצום. אז אדון מישל מחליט פתאום משום מקום ממש ב'פוקס' שאלכסה בת בריתו לא באה לו טוב ושהוא חייב להכשיל את משימת החסינות השבטית של שבטו, ולא רק אותה, אלא גם את הדו-קרב על הקול הנוסף של השבט היריב במועצת השבט שלהם הוא מחליט להכשיל. ומה אתם יודעים ממש ב'פוקס' המזימה מצליחה לו והשבט שלו, שליהיא להזכירכם כבר אינה נמצאת בו, מפסיד לשבט של ליהיא, וליהיא שוב ניצלת ממש ב'פוקס' מהדחה בטוחה.


פוקס שישי: אחרי שליהיא הדרמה קווין המעצבנת מצליחה בהגזמה פראית לעלות לכולם על העצבים לקראת היום ה 19 של ההדחה הגורלית, ולמרות שגם ג'וזי ושקד, וגם כל השאר מריחים שמשהו פה מסריח ואפילו מראים לנו אותם שוקלים לפצל קולות בין נעמה לליהיא, כי בכל זאת מדובר הרי ב 11 קולות שניתן בקלות לפצלם, ממש, אבל ממש ב'פוקס' יוצא שכל 11 המתמודדים רשמו את שמה של ליהיא על הפתק הדחה שלהם ואף לא אחד מהם לא רשם את שמה של נעמה או כל שם אחר, ולו רק ליתר ביטחון אם לליהיא יש פסלון חסינות, וזאת למרות כל ההגזמה הפראית שלה והאובר דרמה בהצגה שהצליחה לעצבן אפילו את בת בריתה נעמה. ומה אתם יודעים, ממש, אבל ממש ב'פוקס' ליהיא מודחת ברוב קולות פה אחד ממש ביום ה 19 של המשחק וזוכה לקבל את יתרון הכוח העצום.


פוקס שביעי: כולם רותחים מעצבים על חזרתה של ליהיא למשחק עם יתרון הכוח העצום, לונא עצבנית עליה רצח, שמחה עצבנית עליה רצח, ג'ובאני עצבני עליה רצח, שקד עצבני עליה, ונראה שמתרקמת ברית להדחתה של ליהיא העצבנת מהמשחק סוף סוף. אמממה, נראה לכם שעם הפקה כזאת שמשתינה כבר על הצופים בקשת מהמקפצה האולימפית, לא יהיה פוקס שביעי וליהיא תינצל מהדחה בטוחה שוב ב'פוקס'? אם כך תחשבו שוב... כי אם לא שמתם לב לפרומו של הפרק הבא שישודר בחמישי בערב, כבר מכינים לנו את הקרקע ל'פוקס' השביעי...


ממש פוקסיונרית הליהיא הזאת...
 
למעלה