אולי אני לא הבנתי משהוא

אולי אני לא הבנתי משהוא

החזרת נעמה לשבט לוותה בקבלת יתרון במשחק. למה ליהיא ונעמה לא דיברו על זה בכדי להדוף את הביקורת של חברי השבט?
רק אתמול נזכרתי מי זו נעמה קסרי, מה היא עשתה לפנים שלה? גועל. לא הכרתי אותה . הפחד ממנה ממש לא מוצדק. אין שום קשר מזה שהיא זכתה בעבר להווה.
 
איזה יתרון ?

אני חושבת שכוח שיש לליהיא זה הגנה מהדחה במועצת שבט הקרובה
אבל אני רק מנחשת כי עדיין לא אמרו לנו מה בדיוק הכוח הזה
 

סטילהוק

New member
זה הדבר האחרון שהיו צריכות לדבר עליו או בכלל לציינו


בגלל שגם ככה חברי השבט כעסו מאוד על ליהיא, אז אם גם היו יודעים שהיא עשתה זאת והקריבה חברת שבט בשביל לקבל כוח עצום במשחק לעצמה, בנוסף להחזרת חברת הברית שלה, הם היו כועסים עליה פי אלף יותר. וחוץ מזה, יתרונות סודיים בהישרדות עדיף לשמור לעצמך ומוטב לא לספר לאף אחד לגביהם, כולל אפילו לבני הברית שלך עצמך, כי בסופו של דבר יש רק מנצח אחד במשחק, ומי שמחזיק את הקלפים שלו צמודים לחזה הוא בעל הסיכוים הטובים ביותר להגיע הכי רחוק ואף לזכות במשחק. וכבר ראינו לאורך השנים והעונות בכל הגרסאות מה קורה למי שרץ לספר לחבר'ה על יתרונותיו הסודיים... בקיצור: לא מומלץ למי שרוצה לזכות במשחק לחשוף את יתרונותיו הסודיים.
 

סטילהוק

New member


אמרו לה בפירוש שזה יתרון של כוח עצום במשחק שאותו היא מקבלת, כלומר רק בשבילה. יכול להיות שזה תפריט כוח כמו בגרסה האמריקאית שהיא תוכל לבחור מתוכו איזה יתרון שבא לה, אך באמריקאי זה פג תוקף אחרי 3 מועצות שבט, ואני מאוד מקווה שבישראלי זה לא בלי הגבלה.
 

Teslla

New member
כי היא עשתה לה תרגיל

כמו שעושים לאמריקאים בעגלות בקניון
טשטשה אותה מהר מהר הפעילה לחץ והופ! לא שמה לב
עשתה מה שהיא רוצה.
אבל בסדר ליהיא לא אהבלה לגמרי היא מודעת שהיא תוכל להתגבר על זה גם אם נפלה בפח. לא לחינם היא בחרה לצאת לעיסקת חליפין ראשונה.
 
למעלה