שבעת כללי הברזל של הישרדות להגדלת הסיכויים לנצח בה

סטילהוק

New member
שבעת כללי הברזל של הישרדות להגדלת הסיכויים לנצח בה


הכלל הראשון:
לפני כל הכללים האחרים, תוודאו שאתם מסוגלים בכלל לעמוד בתנאי הישרדות, שכוללים בין השאר: רעב, צמא, חום, קור, גשם זלעפות, חיים והישרדות בטבע וכישורים חברתיים. אם אינכם מסוגלים לעמוד בתנאים הללו אין לכם בכלל מה לחפש בהישרדות.

הכלל השני:
תוודאו שאתם מספיק חכמים ואסטרטגיים בכדי להגיע לגמר ושכמה שפחות מתמודדים ישימו את השם שלכם בכד ההדחות במועצות השבט.

הכלל השלישי:
צרו חברויות ותדאגו להיות חלק מברית אמיתית שאל חבריה תישארו נאמנים, בעיקר אם גם חברי הברית נאמנים לכם, ואם אתם כבר נותנים את המילה שלכם למישהו ולוחצים איתו יד להסכם, כדאי מאוד שתדאגו לעמוד במילתכם ולא לבגוד בה, כי אחרת תחשבו בעיני כל השאר כלא אמינים ובוגדים, וזה עוד עלול לחזור אליכם כמו בומרנג.

הכלל הרביעי: לזכות במשימות, ובעיקר במשימות חסינות זה חשוב ולפעמים יכול להיות אפילו קריטי עבורכם, אך גם אם אתם מסוגלים לנצח בכל המשימות, תשתדלו שלא להגזים בזה, כי זה עלול להפוך אתכם לאיום בעיני כל השאר ולסמן לכן X גדול על הגב. כך שתעשו הכל בפרופורציה, בצורה כזאת שגם יעריכו אתכם אך מנגד לא יחששו ממכם ולא יסמנו אתכם כמטרה.

הכלל החמישי:
תחשבו תמיד שני צעדים קדימה ואם ניתן אפילו יותר מכל השאר, וקחו תמיד בחשבון את כל האופציות הכי גרועות שעלולות לקרות. זה ישאיר אתכם על המשמר חדים ועירנים לאורך כל המשחק וימנע מכם לישון בעמידה.

הכלל השישי:
ברור שחשוב מאוד להגיע לגמר, אך הדרך לגמר חשובה לא פחות. זכרו שהמושבעים אמורים לבחור את הזוכה, ואם תגיעו לגמר בחסד ולא בזכות, למה שמישהו מהם בכלל יצביע לכם? כך שאל תיהיו פאסיביים, בצעו מהלכים, השמיעו דעה ואל תיגררו כל המשחק אחרי אחרים.

הכלל השביעי והאחרון:
בשלבים האחרונים שלקראת הגמר כדאי מאוד שתקחו בחשבון ותחשבו היטב עם מי מהמתמודדים הכי משתלם לכם אסטרטגית להגיע לגמר ומול מי מהם יש לכם את הסיכוי הגדול ביותר לזכות, ושהמושבעים יצביעו דווקא לכם מבין כל שלישיית הגמר. זכרו, בגמר יש רק זוכה אחד, ואתם מתמודדים זה נגד זה. כך שפה כבר אין מקום לחברויות ואין מקום לבריתות, רק לאסטרטגיה קרה ומחושבת שתביא לכם את הניצחון.

אלה הם שבעת כללי הברזל של הישרדות שאם תמלאו אותם יכולים להגדיל מאוד את סיכוייכם לזכות בה. אך כמובן שבהישרדות כמו בהישרדות, תמיד יש הפתעות וכבר היו לנו זוכים שנויים עד שנויים מאוד במחלוקת, שלא עמדו בכללים אלה ולמרות זאת זכו. מה שאומר שאין שום ערובה בהישרדות שגם אם תמלאו את כל שבעת כללי הברזל שלה תנצחו בה, בעיקר אם יש התערבות של ההפקה לטובת מי שהיא רוצה לראות בגמר, אך מילוי הכללים האלה יכול בהחלט להגדיל את סיכוייכם באופן משמעותי לזכות בה, וגם להפוך אתכם לאהובי הצופים, שזה לא פחות חשוב לתקופה שאחרי התוכנית.
 

noamlah

New member
בוא ונעשה סקירה קטנה ברשותך

נעמה - למרות שהייתה בעונה של רצף הדחות של שבט אחד על ידי האחר עדיין הספיקה לבגוד בבני ברית שלה, היא הצביעה נגד מרינה שהייתה החברה הכי טובה שלה במשחק כדי לא לצאת אחת שמצביעה נגד הרוב, היא גם הצביעה נגד ליה שהייתה אמורה להיות איתה בברית סודית

אריק - לא נראה לי שאני צריך להסביר: אנסטסיה, איתי, אופיר. חוץ מנטע לי הוא שבר את המילה כמעט לכל אחד שנתן אותה

שי - בכלל היה סוליסט ושבר את המילה שלו במקרה של יעל ואבי בפרה מרג' ובמקרה של חנוך וריקי בפוסט מרג', השניים האלו דרך אגב הצביעו לו בשמחה

בשבקין - שבר מילה לטל אנגלנדר ונאלץ לאמר לו במועצה רק כי פלטו בסוף שיודח. על ההדחה של מירית, בת הברית הקרובה שלו ידע, לא נלחם עליה ואף ביקש שישמרו על כך בשקט כך שלא תצפה ממנו שיציל אותה

אירית - הייתה חלק ממהלך נגד גו שהיה מדיח אותו בלי פסלון חסינות בזמן שהיה בברית איתה
אותו גו דרך אגב היה מקום שני צמוד ששלוש הקולות בעדו היו מ...שלושה אנשים שבגד בהם והיה אחראי להדחתם ( יונתן, יאנה ואתי)

שגב - הצביע נגד בוקי במועצה האחרונה ובלי קשר כל העונה סימן שהוא בעצם סוכן חופשי ועשה זאת טוב

טילטיל - הטין לערכים כל העונה אך גם לו יש הצבעה נגד דנה ברגר במועצה האחרונה ( לא ממש מובן אבל בכל זאת "בגד" בבת ברית)

אז הנה לך, 7 זוכים
כל השבע במהלך המשחק "שברו מילה" וכולם ניצחו
ולא פירטתי עדיין על עונות מחו"ל
שחקן חכם צריך לדעת מתי ברית עם בן אדם או קבוצה של אנשים כבר לא מועילה לו ואז לנסות ליצור משהו אחר

מעיין האהובה שלך גם מצליחה עכשיו כי היא סוכנת חופשייה ואנשים מנסים להשיג יתרון ממנה וגם שבני הברית האהובים שלה היו היא שידרה "סוכנת חופשייה" וכך נוצרה הברית שלה עם ענבר
הייתי קצת יותר שמח ומעריך אותה אם הייתה מודה בזה במקום להפליץ ריקושט ים בסגנון "הברית שלי, אהבהההה" וכל מיני דברים אבל בסדר

הישרדות זה משחק של "צביעות" גם אם אתה לא אוהב את זה

הישרדות זה משחק שכולל בוגדניות, גם אם אתה לא אוהב את זה

ובן אדם שנרשם למשחק במידה ומכוון לניצחון צריך לדעת שבחלק מהמשחק הזה יצטרך לוותר על ערכים מסויימים שמחשיב כח שונים בחיים
 

סטילהוק

New member
אם לא שמת לב, כתבתי במפורש שהכללים האלו לא ערובה לניצחון

אך הם בהחלט יכולים להגדיל משמעותית את הסיכויים לזכות.

ובעיני ומסתבר שגם בעיני צופים רבים העונה הזאת מעיין היא השורדת האולטימטיבית. אפשר להגיד עליה הכל, אך בוגדת צבועה ולוזרית אי אפשר להגיד עליה, וזה מה שהופך אותה לראויה ביותר לזכות העונה. בטח מול כל הלוזרים הצבועים והבוגדים שנותרו במשחק, ועכשיו כל אלה שרצו להדיחה כל העונה משתמשים במעיין ככלי בשביל המושבעים. והיחידה שלא מוכנה לקחת חלק בצביעות הזאת זאת ענבר. כי כמה שהיא ניסתה להיות אסטרטגית היא פשוט לא יכולה, הלב לא נותן לה. לעומת זאת מיכל הבוגדנית והצבועה 'פתאום' התאהבה במעיין, מנשקת אותה, מחבקת אותה ו'חולמת' על גמר בנות, שכמובן היא זו שתזכה בו, ובשביל זה היא תמכור לנתי את כל השקרים שבעולם, כל מה שהוא רוצה לשמוע, ואפילו תבטיח לו כליה, כלשונה. נתי, לעומת זאת מטומטם עם תעודות שאפילו מיכל כבר קלטה עד כמה ולא מתביישת לאמר את זה עליו בטסטות. 'אני צריכה את המטומטם הזה', כלשונה. איך נתי מעלה בכלל על הדעת שמישהו יוותר בשבילו על שרשרת חסינות שיזכה בה שתעלה אותו אוטומטית לגמר ויסתכן בלהיות מודח שנייה לפני הגמר. כמה מטומטם הנתי הזה יכול להיות? ואם מנגיסטו יעשה את זה כמו ש'התחייב' לנתי, אז הוא יוכיח שהוא אכבר מטומטם אפילו יותר מנתי, שאף אחד בינתיים לא לוקח לו את התואר של מטומטם העונה.
 

noamlah

New member
שמתי לב

אתה אמרת ש"נאמנות" מגדילה את הסיכויים לזכות בהישרדות
ואני נתתי לך שמות של שבע זוכים בשבע העונות היחידות שהיו עד עכשיו (מלבד הנוכחית) בגרסה הישראלית וכל אחד מהם בשלב כלשהוא לא היה נאמן

גם ענבר החביבה עליך כבר הפרה את שלב ה"להיות נאמנה" כשויתרה על נתי וורד וכמה שהיא תקשקש על "זו הייתה חברות אמיתית שהתחילה ביני לבין מעיין" לא תשנה את זה, אם מיכל בוגדת בעיניך אז ענבר היא ברוטוס בכל הכח
רק מה, שוב הלוגיקה שלך הולכת ככה
מישהו בוגד במישהו שאתה אוהב? (מיכל ביוסי ומעיין) איזה מגעיל, מהלך נבזי
מישהו בוגד למען מישהו שאתה אוהב? (ענבר בורד ונתי) אז מהלך מדהים ואיזה קשר טוב בין מעיין לענבר
לך עם הלוגיקה שלך עד הסוף, אתה נגד בגידות תהיה גם נגד הבגידה של ענבר

מעיין גם לא הייתה שורדת אלמלא הייתה הולכת לבנות ויוצרת קשרים בזמן שהייתה במיעוט וזה בזמן שהברית שלה עוד הייתה קיימת, היא לא הצביעה נגד הברית שלה אבל בהחלט דאגה לשים את עצמה מעליהם בסולם הדירוג כך שיישאר לה עוד זמן וזה מעולה אבל כמו שאמרתי, שתודה בזה
 

פרארי1

New member
די, נו, למה לבלבל אותו עם עובדות?

הוא קובע את הכללים - כללי ברזל שלא חייבים להתקיים, אחד האוקסימורונים היותר משעשעים ששמעתי,
הוא קובע את דעתם של "רוב הצופים" - על סמך מה נשגב מבינתי,
הוא קובע מי בוגד ומי ישר דרך, ממש שופט עליון.
וכמו שכתבת - מכיל את הלוגיקה שלו בצורה שונה לגמרי על הפייבוריטים שלו לעומת אלה שהוא לא אוהב, אותם הוא מכנה בכינויי גנאי שגובלים בעילה לתביעת דיבה.
 

סטילהוק

New member
למה כל דבר אתם חייבים להפוך לריב? לא מתאים לך, אל תקרא

הכללים האלה שרשמתי מיועדים למי שמעוניין, מי שלא מעוניין שלא ייכנס ולא יקרא.
 

פרארי1

New member
ממש לא ריב

רק קצת ביקורת על הפסקנות והנחרצות שלך וכן על השפה הלא נאותה בה אותה נוקט כלפי חלק ממשתתפי התכנית, אותם אתה לא אוהב.
מעבר לזה, אתה גם לא ממש מנהל כאן דיונים, אתה קובע את קביעותיך הנחרצות ומחלק ציונים לאיכות הצפיה של כל מי שחושב אחרת ממך.
זה פורום ציבורי, לא בלוג פרטי, כל אחד זכאי לדעה משלו ולבמה להביע אותה.
 

סטילהוק

New member
ענבר מעולם לא היתה בברית עם נתי, הוא ידע שהוא חמישי כל העונה

כך שאין פה שום בגידה. שיגיד תודה שהוא הגיע עד השלב הזה, למרות שלא אתפלא כלל אם ההפקה ששמרה לו על התחת כל העונה חותרת להביאו אפילו לגמר ואולי גם לגרום לזה שיזכה בו. המטומטם הראשון שיזכה בהישרדות, ורק בזכות ההפקה, אם זה יקרה. מקווה מאוד שלא.
 

noamlah

New member
בכל זאת מילה

אם ענבר אומרת לורד ונתי שהם מקומות רביעי וחמישי ואז מחליטה לקדם את מעיין בתור היא שוברת מילה ולכן בוגדת
לפחות לפי הלוגיקה שלך
 

עומשה

New member
הכלל הראשון

אני לא הייתי הכי מחובר בהתחלה אבל אם אני זוכר נכון ענבר הייתה בוכה די הרבה בהתחלה שקשה לה. והנה הסתדרה.
 

tgranot

New member
ועל זה כבר אמרו פעם ד"ר אריק אלפר...

ממש לא ענה על כלל מספר אחד שלוש, ארבע,
אבל ממש ממש כן לכן השאר.
אין פרופיל לזוכה. בכל פעם זה נעשה קצת אחרת.

לדעתי יש רק כלל אחד בלבד: להיות זה שההפקה והקהל חושבים שיש בו הכי הרבה פוטנציאל רייטינג. אין דין טילטיל כדין אריק אלפר, נעמה קיסרי או בשבקין. בכל פעם זה שונה קצת.
 
למעלה