חמישיית הגמר
מהפרק של אתמול.

סטילהוק

New member
כפי שאתה עצמך אמרת, כולם עשו זאת בשלב זה או אחר

אך אף אחד מהם לא הגיע כל כך גבוה בזכות עצמו וכישוריו.
לא סתם אפילו ורד האוייבת המושבעת של מעיין אמרה עליה שהיא האסטרטגית הכי גדולה של העונה. וגם אמיר כבר הסכים עם חבריו המושבעים שמעיין עשתה את הדרך הכי קשה והכי מדהימה במשחק. להזכירכם: מעיין לא חזרה מאי המתים כמו ענבר ומנגיסטו ולפניהם יוסי, מעיין היתה בתוך המשחק לאורך כל המשחק, ולא שרדה בו בגלל שהיתה בברית היותר חזקה, אלא למרות שלא היתה בברית היותר חזקה. הישג ענק לכל שורד הישרדות לכשעצמו. גם אם היא לא תזכה, אף אחד לא יכול לאמר על מעיין שהיא לוזרית. וגם לא שהיא בוגדת ולא נאמנה לחבריה ולכל מי שהיא נותנת לו את מילתה. וזו הגדולה של מעיין, והסיבה שענבר שבתחילת העונה לא יכלה לסבול אותה ואת נוכחותה לא רק התחברה אליה, אלא אף נשארה החברה הכי טובה שלה גם אחרי המשחק.
 
מעיין היא בהחלט לא לוזרית והיא בהחלט שורדת

אבל היא אחת הרעות והמבחילות שיצא לי לראות בהישרדות.
יכול להיות שהיא תזכה והאמת היא שלא איכפת לי מי יזכה כי אף אחד שם לא באמת ראוי לזכות כי זהו קאסט מגעיל ביותר ומי שהביאה אותי לדרגות הכי גדולות של גועל
היא מעיין. פשוט הרוע נוזל לה מהאוזניים. אפילו השטן היה גאה בה.
אז מכל הנשארים ואם מנגיסטו בגמר, אני כבר מעדיפה שהוא יהיה הזוכה של העונה.
בלי קשר אם מגיע לו או לא, פשוט כל מי שנשאר מגעיל אותי בצורה כזאת או אחרת והוא היחיד שאפשר לחבב.
 

ori19872010

New member
חמישיית הגמר
מהפרק של אתמול.

שלום לכולם.

רציתי להעלות שאלה לדיון- מה דעתכם על ברית מעיין-ענבר-מיכל ועכשיו כנראה, גם מנגיסטו.

באמת ובתמים, זאת העונה הראשונה שאין לי שום פייבוריט לגמר.

כלומר, כשמסתכלים על כל מי שנותר בחמישייה, לעניות דעתי, אין אחד/ת שלא מגיע לו/ה להעפיל, אם זה יהיה מסיבות כאלו או אחרות.

מנגיסטו הוא היחיד שלדעתי הוכיח שם, יותר מכולם, מה זה לשרוד. זה לא אומר שאחרים לא עשו את זה, אבל אני חושב שמגיע לו קרדיט מיוחד על הדרך שהוא עשה את זה והוא ללא ספק צריך להיות בחמישייה איפה שהוא עכשיו, אם לא יותר.

האחרים, לעומת זאת, אין לי ממש דעה מגובשת עליהם. ענבר ומעיין, שתיהן יודעות איך להשיג את המטרות שלהן ומהבחינה הזאת מגיע להן להיות בגמר, אבל רק בגלל הדרך שהן בחרו בה לא הייתי נותן את הקול שלי לאף אחת מהן.

בייחוד לא ענבר, שלא הבנתי מה נפל עליה לאחרונה, היא בכלל לא אסטרטגית, מה שהיא עושה זה לא אסטרטגיה, יש לזה כינוי, זה נקרא לבחוש בקלחת, והיא בוודאי למדה את זה מהחברה הכי טובה שלה. החמישייה שלה שינתה כל כך הרבה פעמים צורה ואנשים שבכלל לא אתפלא אם פתאום היא עוד תתן למעיין את המקום השלישי.

על רז אין מה להגיד לגבי המעשה שהוא עשה במשימת ההדחה מלבד זה שזה היה אצילי, ורק על זה, על עצם זה שהוא החליט לבסוף עם הלב והיושרה, ובחברות אמתית כלפי בני הברית שלו, הוא היה ראוי.

ונותרנו עם מיכל ונתי. מיכל אני אפילו לא יודע איך הגיעה למקום הזה. ונתי, אין לי דעה מגובשת עליו, אני חושב שבמובנים רבים דווקא מגיע לו להיות היכן שהוא עכשיו ובמובנים מסוימים אני תמה על איך שהוא הגיע לשם. דבר אחד בטוח, הרבה זמן כנראה לא יהיה לו להינות מהמקום הזה.
 

סטילהוק

New member
אני ממש לא חושב ככה. בתחילת העונה זה היה נראה ככה, אך מאז

התגלו הרבה צבועים ובוגדים שמעיין נראית כמו מלאך לעומתם. ודי בלהזכיר את שתי המכשפות: ורד ומיכל. לא זכורות לי שתי מכשפות כה מרשעות בכל תולדות הישרדות. ומילא מרשעות, המיכל הזאת היא גם בוגדת וצבועה מארץ הצבועים והצבועות. לא פלא שרוב הצופים העונה לא סובלים אותה ומתים שהיא זו שתודח אחרי ורד. אפילו נתי השורד הכי מטומטם ומיותר בתולדות הישרדות כבר עדיף עליה מבחינתי. כמה צביעות בוגדנות ושקרים בבחורה אחת. יכולה להיכנס לספר שיאי השיאים של גינס.

ומעיין בסך הכל שמרה על בני הברית שלה, היתה מוכנה לסכן את עצמה בכדי להצילם, נתנה מילה ועמדה מאחוריה, וגם כשהיו לה מיליון הזדמנויות לא בגדה אפילו פעם אחת. אז נכון, יש לה פה מלוכלך והיא יודעת לעקוץ ולפגוע במי שפוגע בה, אבל זה ממש לא הופך אותה לרעה, אם כבר נהפוכו, זה רק מראה שהיא לביאה, שהיא מתגוננת ויודעת לשמור על עצמה, ושהיא חזקה מבחוץ אך רכה ופגיעה מבפנים, ולמדה לשרוד בזכות עצמה, כי החיים לימדו אותה לשרוד. ואין שיעור יותר טוב מהחיים עצמם. ועל כן, אם יש מישהו מבין חמישיית השורדים האחרונים שעשה וואחד דרך ושרד כנגד כל הסיכויים והכי מגיע לו להגיע לגמר ואף לזכות בו, זו מעיין. ולא רק אני בדעה הזאת, רוב הצופים בדעה הזאת. ואם לא היא אז רק ענבר. בטח לא מנגיסטו שבכלל לא השתתף במשחק עצמו ולא היה מעורב בכלום, בטח לא נתי השורד הכי מיותר בתולדות הישרדות שאפילו מיכל כבר קלטה עד כמה הוא מטומטם, ושרק בזכות ההפקה הגיע לשלב שאליו הוא הגיע, ועכשיו הוא עוד מצפה שמישהו יוותר בשבילו על שרשרת חסינות אישית ויסכן את עצמו בהדחה רגע לפני הגמר, רק כדי שהוא יעלה אוטומטית לגמר. כמה מטומטם בן אדם יכול להיות? כמה? כנראה שאין גבול לטמטום. אבל נו טוב, ליכודניק טיפוסי שמצביע לביבי המושחת שדפק ודופק אותו ואת בוחריו כבר 10 שנים ברציפות, זה ממש לא מפליא אותי שהוא כזה מטומטם. ועל מיכל אין בכלל מה לדבר, הצבועה והבוגדת הכי גדולה העונה, שאני לא אפלא כלל אם תתקע סכין בגב גם לבת הברית שלה והחברה הכי טובה שלה ענבר. מעיין עדיפה בהרבה על כל מי שנשאר במשחק, ניצחונה יהיה ניצחון פואטי על הצביעות, ההתחסדות בשקל והבוגדנות. ואני בטוח שגם רוב המושבעים ברגע האמת יחשבו כך וייתנו לה את קולם.

בכ אופן, הגיע הזמן שיזכה מי שבאמת מגיע לו, ולא מי שההפקה רוצה בייקרו ועשתה הכל בכדי להביאו לגמר.
 

mykal

New member
לדבריך,

1)לא רואה שמאנגיסטו ראוי, זה שהוא היה חזק בבדידו של אי המתים,
לא מקנה לו זכויות. הוא לא "התמודד" בתוך החברה שם,
הוא לא התמודד איתם במשימות, אם מדובר על השורד, הוא בעיני
שם רק כי לא היה בחברה. לא מגיע לו.
2)את האופי של נתי--בהתבכינות בהתמסכנות, --זה לא אופי של שורד.
לשדר קורבנות, ולסחוט דרך זה מקום. דוחה בעיני.
3)מיכל אפורה מאוד. וכשדברה, לא היתה נעימה.

ואחרונות--ענבר ומעין, היו חרוצות, עירניות, למדו את השטח ותפקדו יפה.
האמת--לא אוהבת את הטונציה בה מדברת מעין--אבל--היא ישירה, פתוחה,
ואהבתי את הנאמנות שלה גם לחברים בברית, וגם לענבר.
אהבתי את יכולת ההקשבה שלה לבנות כשהסתכסכה עם שגיא--
שהראו לה שיש גם את המחשבות שלו--והיא עשתה מה שיעצו לה.
ענבר--בתחילה, נסתה להיות כאילו בחיים --אבל למדה מהר--ועברה למעשים.
מצא חן בעיני הרוח העליזה שלה --בשירה (מזויפת) ובריקוד (מוזר) אבל היה נחמד.ומשחרר.
 

סטילהוק

New member
דעתי שיש שני מתמודדים בחמישייה שנמצאים בה בחסד ולא בזכות

הראשון מנגיסטו ששקוף עד כמה ההפקה רוצה אותו בגמר עוד מהרגע שהם קראו לאי המתים מנגו איילנד על שמו. אמרתי כבר אז שההפקה תצניח את מנגיסטו ישירות לעבר הגמר, מבלי שיצטרך לעבור אף מועצת שבט, אף הדחה ולא יהיה מעורב משום צד בסכסוך המתמשך בין הבריתות על האי, מה שייתן לו יתרון משמעותי בקרב המושבעים. ועובדה שבדיוק אבל בדיוק זה מה שקרה.

וכמובן נתי, שאני לא זוכר מתמודד הישרדות כל כך מיותר שכל כך הרבה פעמים היתה הזדמנות להדיחו והדיחו כל אחד אחר מלבדו, כולל את בת הברית שלו. אז אם זו לא התערבות של ההפקה ושמירה על התחת הכי שקופה בהיסטוריה של מתמודד בהישרדות אני לא יודע מה כן....

אם יש מישהו שהכי מגיע לו לזכות בגמר העונה זו מעיין שנתנה משחק ופייט מהסרטים והוכיחה שגם מהעמדה הכי נמוכה במשחק ניתן לטפס גבוה ושנאמנות לחבריה ולבני הברית שלה היא לא מילה גסה בהישרדות.

כמו כן, נראה שההתחברות של ענבר למעיין והתעקשותה לשמור עליה לשלבים המאוחרים, השתלמה לה ובגדול, כי בזכות מעיין שהצילה אותה במשימת ההדחה ענבר עלתה לשלב הבא.

אגב, גם מיכל לא נמצאת שם בזכות עצמה, כי אם זהבי שנשאר נאמן לבנות הברית שלו וסירב לנצח את מיכל ולעלות לשלב הבא והעדיף לפסול את עצמו ולהעלותה במקומו, היה עושה זאת, מיכל היתה כבר המושבעת השישית. מה שאומר שגם מיכל נמצאת בחמישייה האחרונה בחסד ולא בזכות.
 

סטילהוק

New member
עוד הוכחה לאיך ההפקה שומרת על התחת של נתי לגמר


מיכל הלכה 'בטעות', אבל ממש 'בטעות' אחורה במקום קדימה במבוך הבמבוק.
האם ההפקה מבשלת הערב את החסינות של נתי? אני מאוד מקווה שלא.
 

סטילהוק

New member
מסכנה ענבר

גם וירו על המכתב של בעלה אליה שהיא חיכתה לו חודשיים, וגם בשיחות הטלפון עם ההמשפחות בעלה לא היה נוכח.
 

סטילהוק

New member
והנה מיכל הצבועה 'התאהבה' פתאום גם היא במעיין


ואפילו מנשקת אותה ומחבקת אותה.
 

סטילהוק

New member
גם מנגיסטו מעדיף להגיע לגמר עם מעיין, כולם רוצים עכשיו

הצביעות חוגגת בהישרדות פאלאוון
 

סטילהוק

New member
מיכל הוכיחה סופית שהיא הצבועה הכי גדולה העונה

צבועה מארץ הצבועות.
 

סטילהוק

New member
כל הצביעות והבוגדנות של מיכל עוד תחזור אליה כמו בומרנג

איך היא שקרה לנתי במצח נחושה. עלק 'בשלב הזה אני אגיד לו כל מה שהוא רוצה לשמוע. רוצה כליה? קח'
 
למעלה