שאפו ענק למעיין, שעולה למקום הראשון הערב בדירוג שלי

סטילהוק

New member
שאפו ענק למעיין, שעולה למקום הראשון הערב בדירוג שלי


כל הכבוד למעיין ששמה את האסטרטגיה בצד ועשתה בדיוק, אבל בדיוק את מה שציפיתי ממנה שתעשה מול ההצעה המפתה של ורד אוייבתה המושבעת, ובכך הוכיחה סופית שלמרות שהיא האסטרטגית הכי גדולה שנותרה במשחק, אחרי שיוסי הודח ממנו סופית, בוגדת היא לא ולא היתה לאורך כל המשחק, למרות שהיא יכלה לבגוד בענבר אחרי שנלחמה עליה ועשתה הכל בכדי להשאיר אותה במשחק, כשכל הסיכויים היו נגדה, ולחבור לורד ונתי עם צמיד הווטו שהיה הופך אותם לרוב במועצת השבט מול ברית השלושה, לא עשתה זאת, ואחרי הפרק ששודר הערב הזה אין ספק שנכון לכרגע מעיין הפכה לשורדת שהכי מגיע לה להגיע לגמר ואפילו לזכות בו. ואני בטוח שגם המושבעים יגיעו למסקנה הזאת במועצת השבט הקרובה שתשודר בפרק ההדחה בשבת.
 
לא מסכימה בכלל

דווקא ממעיין, שככ נלחמה עבור שגיא והפכה עולמות וגם דרכה על כמה גופות בדרך, דווקא ממנה ציפיתי שלפחות תבין מאיזה מקום ורד באה, אין שום בעיה שתדווח מיד אחכ לברית שלה (באמת טעות שלי לחשוב שהיא פיתחה סוג של חמלה) אבל הדרך הצוהלת שבה היא עשתה את זה, ממש שמחה לאיד, היה מכוער. קצת מזכיר לי למה בחרו בה כזאת שאף אחד לא ירצה לשמור איתה על קשר בסוף המשחק.

ענבר- גילתה את פרצופה האמיתי סוף סוף. מההתחלה לא קניתי את פוזת "אני נשמה טהורה וראויה שלא עושה מהלכים". זאת פשוט הייתה דרך להסית ממנה את תשומת הלב, לתת לבני הברית האחרים שלה "להתלכלך" במקומה , ואז , שמתאים לה ואין לה שום סכנה היא מגלה שהיא קריזיונרית לא פחות מה BFF החדשה שלה.

זהבי- קישוט נוף יפה. נראה לי הפתיע אפילו את עצמו במשימת הכדורים. ומיד חזר לנוח.

מיכל- הראויה לניצחון לדעתי. עשתה מהליכים, אבל תמיד שמרה על דרך ארץ . ונשארה נאמנה לחברים האמיתיים שלה, אפילו שלצערי זה בא על חשבון ורד.

נתי וורד- כנראה המודחים הבאים. נתנו פייט יפה, באמת אין מילים, בעיקר ורד שהתגלתה כפיטבול אמיתי. חבל שמודחים... עברו שניהם דרך לא קלה בכלל ולמרות זאת נשארו במשחק. לדעתי לשניהם עצמה זהה, ורד חזקה ומנצחת במשימות, נתי מצד שני באמת דואג לשבט, פותח קוקוסים, מסדר, וכן גם העדיף לותר על כרטיס כניסה ודאי לגמר כדי לשמור על ה"חברים" שלו (גם כן חברים)

לסיכום, בדרך כלל לא נוהגת לכתוב בפורום אלא רק לקרוא בשקט. כנראה שהפרק האחרן הצליח לערער גם אותי (למה למרוח ולא לעשות הדחה וזהו?)
 

סטילהוק

New member
את צופה בהישרדות, לא בפח הגדול, ובשלבים האלה של ישורת אחרונה

כולם חושבים על עצמם ועל מקומם בגמר. או כמו שאמר לבנות הברית שלו זהבי: "בשלב הזה אנחנו צריכים להיות פריג'ידרים ולחשוב רק על מה שטוב לנו אסטרטגית". ועכשיו שוורד שרפה את עצמה מולם, מעיין עלתה לפחות שני שלבים בדרך לגמר, ואם נחשוב על זה יותר לעומק, מספיק שבמועצת השבט הבאה למעיין תהיה שרשרת חסינות על צווארה והיא בגמר. ובזכות, ממש לא בחסד. הבחורה נלחמה לאורך כל העונה, ניצחה משימות ונתנה פייט ראוי לשבח. ורד אם היתה במצבה של מעיין כבר מזמן היתה מודחת מהמשחק. ושוב, זאת ממש לא חכמה גדולה להיות בברית החזקה שלא צריך לדאוג אם תודחי במועצת השבט הבאה ולהגיד שאת לא פועלת אסטרטגית. רק כשוורד הרגישה את הלהב של החרב על צווארה, והבינה שהיא כנראה הבאה בתור ברשימה אחרי הדחתו של בן הברית שלה נתי, כי ענבר שומרת על מעיין, היא התעוררה והבינה שהיא הגיעה להישרדות ולא לקייטנה. ובהישרדות כמו בהישרדות, מי שלא חושב כמה צעדים קדימה, רוב הסיכויים שיודח.

ומיכל ממש אבל ממש לא הכי ראויה לזכות, היא בגדה בכל מה שזז, נתנה את מילתה ולחצה יד, אך לא קיימה שום הבטחה ולא עמדה מאחורי שום הסכם שעשתה ותמיד חשבה אך ורק על עצמה וטובתה האישית. והכי גרוע שיקרה בפנים לאנשים והכחישה דברים שהיא אמרה ועשתה שמצולמים ומתועדים. ועוד ניסתה להוציא את מי שאמרה לו את הדברים האלו שקרן מול כולם. פשוט בושה וחרפה, ממש לא פלא שהיא הכי שנואה העונה אחרי ורד, היחידה ששנואה יותר ממנה ע"י הצופים.

ולגבי המריחה של ההדחה ומשיכתה עד שבת, זה ככל הנראה בגלל שברשת רוצים להחזיר את ימי שידור מועצת השבט וההדחה לימי שבת, כמו שהיה לפני שידור פרק הקטעים שלא שודרו מעולם, אז הם חילקו את זה השבוע לשלושה פרקים במקום שניים.
 
יפה שזהבי יודע לצאת בהצהרות מפוצצות

שבפועל לא עושה כלום , לא רק מבחינת אסטרטגיה אלא בעיקר מרגיז אותי לראות איך הוא מזלזל במשימות! אפילו לא מנסה!
 

סטילהוק

New member
האמת שגם אותי, אך בניגוד אלייך, אותי זה הרגיז עוד הרבה לפני

שהוא יצא נגד ורד ונתי. ואם תשימי לב, זהבי אף ירד אצלי בדירוג בשל הפראזיטיות והאפנדיות שלו על האי. ואצלך זה קורה רק אחרי שהוא יצא נגד ורד ונתי הפייבוריטים שלך, שזו צביעות בעיניי. כי כל עוד הוא שמר לפייבוריטים שלך על התחת לא הפריע לך כלל שהוא פראזיט ואפנדי שלא תורם כלום לשבט על האי, וגם לא במשימות. אך זה לא מנע ממנו להתלונן על הכנסת האורחים 'הכי עלובה', כדבריו, שלה הוא זכה כשהתארח בשבט ליגאו והדיח ביחד עם מיכל הבוגדנית את יוסי במועצת השבט.
 
מסכימה איתך במאה אחוז

ענבר ממש אכזבה אותי בפרק שעבר. לא מפריע לי שהיא רצתה להדיח את נתי, זה המשחק ואני חצי מבינה את השיקול שלה, בחלקו הוא נכון ובחלקו הוא מטופש. החלק הנכון שורד ונתי הם כוח, ואם הם יהיו 3 מול 2, אין לדעת מה יקרה אם הם ישיגו (שוב) את הוטו. עם זאת, צריך לקחת בחשבון שיש עוד שורד נוסף וכרגע הם לא יודעים שמנגיסטו שוב ניצח, אז כמו שמיכל בעצמה ציינה, זה גם יכול להיות יוסי ואז הם בבעיה, בעיקר היא, כי יוסי יעשה הכל כדי להדיח אותה וגם למעיין אין סנטימנטים אליה. למיכל בכל מקרה היה עדיף להשאר עם ורד ונתי.

החלק המטופש הוא ש"למעיין מגיע". קודם כל, לכל מי שהגיע עד כה מגיע, אפילו לרז זהבי. אם וכאשר ענבר תהיה מושבעת, שתעשה אז את השיקול "למי מגיע", כרגע זה לא מקומה ולא האינטרס שלה. עדיף לה להגיע עם ורד או עם נתי לגמר, שלהם יש רק קול אחד כ"א. למעיין יש שלוש קולות בנקר. זו החלטה ממש מטופשת עבור ענבר להגיע לגמר עם מעיין, וזה מה שהיא הבטיחה לה (איך זה מסתדר עם ההבטחה שהיא נתנה למיכל וזהבי לגמר? אלוהים יודע).

מה שעצבן אותי אצל ענבר זו התשלובת של יהירות וצביעות, שעד כה היא הייתה נקיה מהם במשחק. כן, היא דיברה גבוהה גבוהה על ערכים, אבל כל עוד היא התנהגה לפיהם, לא היה לי אכפת. לא אכפת לי גם שהיא החליטה להיות אסטרטגית ולשחק את המשחק, נהפוך הוא, רק חבל שלמדה ממעיין את כל מה שלא צריך ללמוד.

היהירות של ענבר מתבטאת בכך שהיא מחליטה והיא מנווטת, ושמיכל מנסה להתנגד, היא פשוט מאיימת עליה שהיא תתן למעיין את שרשרת החסינות. כלומר, למיכל ולזהבי אין מילה. במקרה זהבי מסכים עם ענבר, אבל גם אם הוא לא היה, הוא היה צריך להנהן כמו כלב דשבורד צייתן.

הצביעות מתבטאת בכך שהיא והאחרים כועסים על ורד שעשתה מהלך וניסתה להעביר את מעיין אליה. מה שמותר ליופיטר אסור לשור, לא היינו בסרט הזה כבר? לענבר מותר להיות אסטרטגית ולקיים שתי בריתות במקביל, אחת גלויה והשניה חצי סודית (כי בני הברית שלה לא יודעים שהיא הבטיחה למעיין לקחת אותה לגמר). לרז ולמיכל מותר להדיח את נתי אבל לורד אסור בתכלית האיסור לנסות להציל את נתי ולנסות להדיח במקומו את רז! רז פועה בתדהמה "אבל מה עשיתי לה????"... מה שעשית הוא להדיח את בן הברית שלה, נתי, שהיה חלק אינטגרלי מהקבוצה שלך, זה שבחר לא ללכת עם יוסי בהדחה הקודמת ולהיות נאמן לקבוצה שלך, ומי יודע אם ורד עצמה לא הבאה בתור? אומנם מיכל הבטיחה שתלחם עליה, אבל גם פעם הבאה היא יכולה לומר "סונדלתי" ובכך לגמור את העסק. ואגב, זה לא שלורד יש אופציה אחרת חוץ מזהבי אם היא חוברת למעיין. לענבר יש שרשרת חסינות ולמיכל היא יותר קרובה מלזהבי.

החוצפה של רז לא הסתיימה כאן, הוא גם החליט שצמיד הוטו יעבור למיכל כדי שזו חלילה לא תתצטרך להצביע נתי ולא יהיה לה נעים. הלו, הצמיד של ורד, זוכר? אתה לא מחליט למי הוא יילך, אבל מבחינת רז, ורד צריכה לעשות מה שאומרים לה כמו כבשה טובה, ולחכות לתורה לגז. מעניין שלגבי נתי הוא "פריג'ידר", אבל כשזה מגיע אליו.. הו הו, כיריים חשמליות.

ממעיין לא התאכזבתי כי בשלב הזה אין לי מה להתאכזב. כשיוסי ניסה לשכנע את נתי, אויב מר שלו לא פחות משורד שלה, להצטרף אליו ולמעיין לברית זה היה מהלך אסטרטגי מבריק וזכותו המלאה להציל את עצמו ואת מעיין ואיזה טיפש ונמושה נתי שלא הלך על זה. כשורד עושה את זה - זה מהלך מלוכלך ובוגדני. מוסר כפול. גם ורד עצמה לא באה בטענות ליוסי על המהלך אלא על כך שהוא ניסה להציג את זה כאילו הוא עושה טובה לנתי ולא הוא זה שקודם כל נשכר מהמהלך, בניגוד ליוסי, ורד הייתה כנה כשלא הציעה את העיסקה כמעשה חסד שהיא עושה עבור מעיין אלא כאינטרס אישי שלה, להציל את נתי.

לצערי הרב או שנתי יודח ביום שבת או ורד, כי רואים שהמושבעים מופתעים ואין סיבה שמישהו יופתע אם נתי יודח (אם כי הם יכולים להיות להיות מופתעים ממשהו אחר לגמרי), לכן אני מניחה שזו תהיה ורד. אני רק מקווה שזו לא תהיה מועצה מגעילה (כייפוש, בלשון מעיין). אני יודעת שורד ונתי נשארו בקשר טוב עם ענבר, רז ומיכל, אז סביר להניח שאין משקעים. בכל אופן, יהיה לי חבל מאוד להפרד מורד. היא ונתי נתנו פייט אמיתי, מהאנדרדוגים שהקבוצה החזקה בשבט שלהם לא ספרה הם אלו ששרדו (יחד עם מעיין), בעוד ששחקנים שנראו חזקים יותר פיזית וחברתית הלכו הביתה. נכון שזה משחק אסטרטגי ומה שחשוב זה להיות השורד האחרון, אבל זה יפה לראות גם רגעים של חברות אמיתית וערבות הדדית וזה מה שנוצר בין ורד לנתי.

(זו גם הודעה שלי פה ראשונה העונה, הייתי פה בעונות קודמות).
 
נכון מאוד

ההתנהגות של ענבר מאוד לא מובנת. מצד אחד מדברת על ברית מצד שני לא מתחשבת באף דעה חוץ משל עצמה.
וזה מה שהכי מעצבן אותי לגבי זהבי! אולי תפתח עמוד שידרה במקום להנהן כל פעם? למה הוא לא יכול לגבות את מיכל ברצונה לשמור על ורד ונתי, שעם כל הכבוד עושים הרבה מאשר כולם באי?
בחיי אני מעדיפה שמעיין תזכה מאשר זהבי. נמאס לי ממתמודדים שלא עושים שום דבר ומגיעים לגמר (כמו טילטיל בעונה הקודמת למשל.) אין ספק שהם מקסימים וטובים, אבל במשחק אני מצפה לראות קצת השפעה ולא לזרום עם הזרם.
&nbsp
לגבי פסלון החסינות- משהו כאן חשוד ברמות. בייחוד בשלבים אלו, אני לא מבינה זה כמו שיגידו שיש מליון שקל באי ועוד יתנו רמז ולאף אחד זה לא מזיז! נראה לי שענבר יודעת את מיקום הפיסלון אבל שומרת זאת לעצמה . שוב מראה מה ה"ברית" שווה בעינייה.
&nbsp
לגבי מעיין- כאן אני לא מסכימה, היא הצליחה לאכזב אותי גם הפעם. הצורה שבה היא "דיוחה" על הנסיון של ורד, צריך בנאדם ממש חסר לב כדי לדבר בצורה הזאת. הייתה תקופה שבה חשבתי שהיא באמת השתנתה ואפילו התחלתי לאהוב אותה (קצת לפני ששגיא הודח והיא פתאום דברה על אחוות המין הנשי- באמת האמנתי לה. כמובן שהכל בולשיט ואין לה סנטימנטים לאף אחד חוץ מעצמה.
 
ברגע שנפשה של ענבר נקשרה במעיין

והיא הבטיחה לשמור עליה ולהביא אותה לגמר, היא למעשה חתרה תחת הברית שלה. אז נכון שהיום זהבי ומיכל יודעים שענבר מחבבת את מעיין ומעדיפה אותה על נתי, אבל הם עדיין לא יודעים שענבר מעדיפה אותה גם על ורד (עוד לפני ה"בגידה" הגדולה לכאורה של ורד), אם כי הם כבר התחילו לנחש (לכן מיכל ביקשה לשמור על ורד בהדחה הבאה, אבל לא קיבלה מענבר תשובה ברורה גם בקטע הזה), ובטח שלא על אחד משניהם. מעיין אומרת שלא אכפת לה להיות רביעית, אבל זה מפני שזה עדיף מלהיות מודחת ובנוסף לכך, בפועל היא קיבלה הבטחה מופלאה מענבר, כל כך מופלאה שגם היא לא הבינה "מאיפה כל הטוב הזה נפל עלי", כלשונה. מעיין יודעת שגם את מיכל וגם את זהבי אפשר להזיז. אם בעבר הייתי בטוחה שענבר תשאר נאמנה להם עד הסוף - היום אני כבר ממש לא בטוחה בכך. אני לא אוהבת את הפאזה הזו שלה, שבה היא בכלל לא מתחשבת בשום דעה מלבד של עצמה ומצפה שמיכל וזהבי יצייתו לה. אני לא יודעת מה קרה לענבר, אני מרגישה שהשתן קצת עלה לה לראש, כל הניצחונות והשבחים מגיא והעובדה שהברית שלה מנהלת כרגע את המשחק פלוס ההסתנוורות ממעיין.

לגבי מעיין, לא מאוכזבת ולא מופתעת, מעיין פשוט הורידה פרופיל, היא ניסתה באמת להתחבב על אנשים והצליחה, זה הכל. אם הייתי מתאכזבת ממנה אז רק כשחקנית, וכשחקנית ההחלטה שלה לא ללכת עם ורד נבעה מאגו ולא מחישוב אסטרטגי. אין לי בעיה עם ההחלטה שלה, להמשיך לסמוך על ענבר שמוקסמת ממנה ושולטת על הברית הגדולה זה חישוב הגיוני, אבל בכל מצב מעיין לא הייתה הולכת עם ורד כי היא לא סובלת אותה (זה כמובן הדדי). כמובן שבראש של מעיין הכעס שלה על ורד מוצדק, כי לדבריה היא הקטינה אותה והתנשאה מעליה (בנוחות רבה היא שוכחת שזה בדיוק מה שהיא עצמה עשתה לורד ונתי עד ההדחה הראשונה של יוסי), וכי ורד אשכנזית אליטיסטית שמאלנית פריווילגית ווטאבר, לא זוכרת בדיוק איך הלך הסדר (זה היה נחמד שענבר אז הזכירה לה שגם היא עצמה אשכנזית פריווילגית ווטאבר).

הקטע של הפסלון מוזר. מיכל יודעת עליו, אבל למה ענבר לא עושה שום מאמץ קל כדי לחפש אותו? למה לא מראים לנו שום דבר שקשור לפסלון הזה?

והכי מעניין אותי איך מנגיסטו ישתלב בשבט החדש, אם הוא לא יוצנח ישר לגמר (במידה ובכלל יסכים לעזוב את האי שלו, כי נראה שהוא שוקל העברה בטאבו).
 

סטילהוק

New member
מעיין לא אמר על ורד שמאלנית, רק אשכנזיה אליטסטית ומתנשאת

כמובן שגם מעיין אשכנזיה והיא עצמה כבר הודתה בפרק של הקטעים שלא שודרו מעולם שלמרות שהיא עבדה עם רגב היא לא מצביעה לליכוד ואפילו ההיפך ממנו.

ומעניין שגם מיכל וזהבי שיודעים על הפסלון חסינות לא עושים שום מאמץ למצוא אותו. על זהבי אפשר עוד להבין, כי הוא פראזיט ואפנדי שחושב שהגיע לבית הבראה ושהבנות אמורות לעשות הכל לבדן וגם בשבילו, אבל ממיכל אני די מופתע שהיא לא רצה לחפש את הפסלון ולקחת אותו לעצמה. הרי ענבר לא קיבלה מגיא את הפסלון חסינות לעצמה, היא קיבלה רק רמז למקום הימצאו, וכל מי שימצא אותו יוכל להשתמש בו. בגלל זה לדעתי ענבר עשתה טעות ששפה את בני הברית שלה ברמז לאיפה נמצא הפסלון חסינות. זה עוד יכול לעלות לה ביוקר, אם מיכל שכבר עושה סימנים כאלה עומדת לבגוד בה עם ורד או נתי, מי מהם שישאר בשבת.

ולגבי הקשר בין ענבר למעיין שבהתחלה היא לא סבלה אותה החל דווקא באותה מועצת שבט אחרונה של ענבר בשבט בוהאיי, כששתיהן תכננו להדיח זו את זו ובסוף הגיעו לקרב אש שבסופו מעיין נצחה את ענבר שהודחה מהמשחק לאי המתים. כבר אז ענבר חיבקה את מעיין ואמרה לה שהיא מעריצה אותה ושהכי מגיע לה לזכות, וגם באי המתים המשיכה להרעיף עליה מחמאות בשבחים בפני יוסי ומנגיסטו. ואחרי שחזרה למשחק לאיחוד היא כל הזמן העריצה מהצד את מעיין. כך שהחיבור ביניהן לא נוצר מואקום, הן עברו הרבה ביחד, מה שאין למשל לוורד עם ענבר. וגם ההקרבה של מעיין בריגלו והיציאה המשותפת לריזורט ע ענבר רק חיזקה את הקשר הזה ביניהן, שאגב נמשך גם כיום אחרי המשחק. השתיים הלל הפכו להיות החברות הכי טובות, ומדברות אחת רק בשבחה של השנייה. מי היה מאמין שהשניים הללו לפני כמה שבועות תכננו להדיח זו את זו....
 
אם כבר, ענבר בגדה במיכל קודם

ברגע שענבר הבטיחה למעיין שהיא לוקחת אותה לגמר ושומרת עליה על חשבון הברית המקורית שלה, וכמובן מבלי לידע אותם שהיא משחקת משחק כפול. אם מיכל תבין שענבר הבטיחה למעיין את זה ותפעל נגדה, זו לא בגידה, הבוגד בבוגד פטור.

לגבי מעיין וענבר, היום למיטב ידיעתי אין ממש קשר בינהן, אם הן מפרגנות זו לזו בראיונות זה לא אומר שהפכו לחברות הכי טובות מעתה ועד עולם... זה שנוצר בינהן קשר באופן טבעי במשחק - סבבה, אלא שהקשר הזה בא על חשבון בני הברית האחרים של ענבר והם לא מודעים לעד כמה, כי הברית של ענבר עם מעיין הייתה סודית עד כה, וגם עכשיו, נחשפה רק חלקית (זהבי ומיכל יודעים בפירוש שענבר מעדיפה את מעיין על נתי, זה הכל).
 

סטילהוק

New member
ממש אבל ממש לא נכון

ענבר אפילו בפרק האחרון הבהירה למעיין שהיא רק רביעית, כי יש גם את מיכל והיא צריכה להבין זאת. ומעיין בעצמה אמרה לה ולזהבי שלא איכפת לה להיות רביעית.

חוץ מזה, ענבר מעולם לא הבטיחה למעיין שהיא תהיה בגמר, היא רק הבטיחה שתיקח אותה הכי רחוק שהיא יכולה, אך לא על חשבון בני הברית שלה.
 
הבטיחה שתיקח אותה עד הסוף

אני במקרה זוכרת את זה כי הלסת שלי נפלה באותו הרגע לרצפה והייתי צריכה לאסוף אותה ביציאה לפרסומות.

מעיין אמרה לזהבי ומיכל שלא אכפת לה להיות רביעית... זה נכון, וזה ברור מאליו, עדיף להיות רביעית מלהיות מודחת! זה לא שהיא עושה טובה למישהו, ומה אפשר היה לצפות שתגיד להם במצב הזה? אני רוצה להיות שלישית? שניה? ראשונה? בבקשה תזוזו בנימוס? זה ממש היה משכנע אותם לא להצביע לה.

לא סתם ענבר שומרת בסוד את הברית שלה עם מעיין מזהבי ומיכל, לא סתם מיכל הופתעה ונפגעה מכך שענבר דורשת ממנה להצביע לנתי ולא למעיין. ענבר אמרה בפירוש בטסטות שזה מהלך אסטרטגי שיקדם אותה.
 

סטילהוק

New member
אז את לא זוכרת נכון, כי היא אמרה לה בפירוש 'הכי רחוק שאוכל'

אך לא על חשבון בני הברית שלי. כדאי שתחזרי שוב לקטע ההוא ותצפי בו מחדש, כי נראה לי שמרוב תדהמה לא צפית בו כמו שצריך.
 
אני לא זוכרת שהיא אמרה

שזה לא יבוא על חשבון בני הברית שלה, ובכל מקרה, כל ברית סודית נוספת סודית היא על חשבון בני הברית שלך. אם זה לא היה על חשבונם הברית לא הייתה צריכה להיות סודית.

למושיק מהעונה הקודמת הייתה ברית סודית עם לירון רביבו, בנוסף לברית הגלויה שלו עם ג'ני, דנה, טילטיל ורוסלנה. בניגוד לענבר הוא לא הבטיח הרים וגבעות ללירון אלא שיעשה בשבילה מה שיוכל, והוא באמת ניסה וכשלא הצליח, סיפר לה את זה. היא החליטה לנקום בו וחשפה אותו במועצת שבט והוא הודח. הברית שלו ראתה את הברית הסודית שלו כבגידה והוא שילם את המחיר (כולם הצביעו לו חוץ מג'ני).

לדעתי כל הזעם הקדוש הזה על בגידות ושקרים בהישרדות הוא מטופש עד מרגיז, וזה מה שגורם לי לסלוד משחקנים כדוגמת יוסי ומעיין, שזועקים את זעקת הקוזאק הנגזל כל פעם כשמישהו "בוגד" בהם ו"נועץ בהם סכין בגב", אבל להם הכל מותר, כי הם אסטרטגים דגולים ש"עושים מהלכים", האחרים הם אלו שבוגדים. אין לי כוח למוסר הכפול הזה ולכל הרגשי המזוייף והצבוע הזה. לא מפריע לי שענבר התחילה לשחק, שיהיה לה מברוק, אבל כשיש לה שתי בריתות, אחת גלויה ואחת סודית, זה לא מציב אותה בעמדה מוסרית של מי שיכולה לנאום לאחרים על ערכים ובגידות וכולי, וגם לא את אוהדיה.

אגב, לא רק אני נדהמתי אלא גם מעיין עצמה. מה שעוד מדהים הוא שענבר הבטיחה למעיין שתפעל למען האינטרסים שלה בעוד שמעיין לא הבטיחה לענבר שום דבר בתמורה.
 

סטילהוק

New member
זו ממש לא ברית סודית כשכל חברי הברית שלה יודעים עליה

הרי ענבר ספרה לחברי הברית שלה שהיא רוצה להציל את מעיין, ואף הבהירה למעיין מראש, שאמנם זה הולך להיות פשוט וקל, אך היא תצטרך לדבר עם בני הברית שלה לגביה. אך תשתדל לעשות ככל יכולתה בכדי להביא את מעיין הכי רחוק שהיא יכולה.

כך שזה כלל לא דומה לברית הסודית בין מושיק גלאמין ללירון רביבו שאף אחד לא ידע עליה כלום עד שזה נחשף בפני כולם במועצת השבט שבה הודח גלאמין.

חוץ מזה, גם אם תעברי על כל פרקי העונה מתחילתם ועד סופם, לא תמצאי בהם אפילו קטע אחד שבו ענבר מבטיחה למעיין שהיא תהיה איתה בגמר.
 
ענבר בפירוש אמרה שזו ברית סודית בטסטות ולמעיין עצמה

ורק בפרק שעבר חברי הברית שלה גילו שהיא מעוניינת להציל את מעיין, הם פשוט לא יודעים עד כמה ענבר מחוייבת אליה וחושבים שזה רק להדחה אחת.
 

פרארי1

New member
וואו, מעיין "התנדבה" להיות רביעית, כמה מרגש

מעיין יודעת שזהבי שם קצוץ על המשימות ושאת ענבר ומיכל היא עוקפת לרוב במשימות, אז מה אכפת לה להגיד "אני רביעית", מתוך חישוב הגיוני שהיא תיקח חסינות על חשבונם והופ, היא שלישית עם גמר ביד.
 

פרארי1

New member
לדעתי, את נותנת לענבר הרבה יותר מדי קרדיט

את מנסה להבין את המהלכים שלה, את ההבטחות למעיין וכולי.
אני טוען (וכתבתי את זה בשרשורים קודמים) שהיא בסך הכל בובה על החוטים שמעיין מושכת בהם בכשרון רב.
ענבר נפלה ברשת הקורים אחרי הריגלו בו ויתרה מעיין על רמז לפסלון (מן הסתם אותו פסלון שענבר המוכשרת לא מצליחה למצוא כבר לא יודע כמה פרקים) ודאגה לפמפם לענבר שזה רק בשבילה.
הבילוי במלון היה עוד שלב בתכנית המדוייקת של מעיין לקנות לעצמה פסלון חסינות בדמותה של ענבר.
זה שנתי אחראי לשלושה שלבים בריגלו, כולל אכילת התולעים שאף אחד שם לא מסוגל להסתכל עליהן, זה לא נחשב בעיניה, משום מה.
זה שהוא ויתר על מהלך שהיה שובר את השלישה של ענבר, גם לא נחשב בעיניה כי היא פשוט שיכורת כח.
מעיין כאילו נשארת מאחורה, כאילו לא מובילה מהלכים כי היא השריד האחרון של הברית שלה, אבל בפועל היא מנווטת את ענבר כרצונה, עד למצב שבו ענבר שוקלת אפילו להעביר לה שרשרת, כמו שאמיר בזמנו העביר לה פסלון שתי דקות אחרי שהיא בכלל הואילה להכיר בקיומו.
 
למעלה