זהירות,
לפרק הערב

סטילהוק

New member
זהירות,
לפרק הערב

גמר נשים? השיחה האסטרטגית של ורד וענבר
http://reshet.tv/mood/survivor/

בשיחה שכולה אסטרטגיה, ענבר וורד משנות תפיסה בנוגע לבני בריתן, ומפנטזות על גמר שמורכב רק משורדות. צפו בקטע מהפרק שישודר הערב אחרי החדשות.

מסתבר שוורד 'החסודה' ש'לא אוהבת' אסטרטגיות ובגידות, מוכנה למכור את בן בריתה מתחילת המשחק נתי, תמורת הגעה לרביעיית הגמר. מעניין מה נתי עצמו שהפסיד את הזדמנות חייו בהחלטתו המטופשת בפרק האחרון, היה חושב ואומר על השיחה הזאת ביניהן...
 

מנו7

New member
שוב הבולשיט על העאלק "הפסד הזדמנות חייו" של נתי.

נתי עשה בחכמה שלא קיבל את ההצעה "הנדיבה" של יוסי. נתי לא בא להישרדות להגיע לגמר. נתי בא להישרדות כדי לקחת את המיליון.

אם נתי היה מקבל את ההצעה של יוסי אולי הוא היה מגיע לגמר אבל ללא כל סיכוי לנצח. אם היה בוגד בברית הרופפת שלו, ובעיקר בורד, אזי גם אם היה מגיע לגמר לא יהיה לו שום סיכוי לנצח. לא יהיה מושבע אחד שיצביע בשבילו, אפילו לא ורד. הוא יהיה שרוף בשלוש הבריתות.

הסיכויים של נתי להגיע לגמר ללא הברית עם יוסי לא גבוהים והוא תלוי לחלוטין בניצחונות במשימות החסינות, אבל זו הדרך היחידה שמשאירה לו סיכוי קטן לזכות במיליון. אם היה הולך עם יוסי היה לו אפס סיכוי לזכות במיליון.
 

סטילהוק

New member
ההיפך, אף אחד מהמושבעים להוציא ורד, לא יצביע עבור נתי

בגלל שהוא לא עשה אפילו מהלך אחד בכל המשחק ונגרר כל העונה אחרי ורד. לא סתם נתי נבחר לתואר השורד הכי לא ראוי לזכות בגמר, והשורד הכי נגרר העונה. מי בדיוק יצביע למי שלא עשה אפילו מהלך אחד במשך כל המשחק? וגם לא כשהיתה לו אחלה הזדמנות למהלך המהלכים של כל העונה. יותר מזה, אם כבר הזכרת בגידות, מה בדיוק ורד ונתי עושים עכשיו בניסיון חבירתם למעיין נגד הברית שהצילה את התחת של שני הלוזרים העלובים האלה? מה זה אם לא בגידה? ובמה זה בדיוק שונה ממה שהציעו לנתי יוסי ומעיין? לא סתם אומרים שהגמל אף פעם לא רואה את דבשתו. וזה למה הצביעות פשוט חוגגת.
 
למעלה