מאוד מקווה שהערב תיווצר ברית חדשה שתביא להדחת מיכל הלא אמינה

סטילהוק

New member
מאוד מקווה שהערב תיווצר ברית חדשה שתביא להדחת מיכל הלא אמינה

מיכל התגלתה כשקרנית, בוגדנית ולא אמינה. כבר מתחילת המשחק היא לא באה לי טוב, כשאמרה לבר שהיא הכי אוהבת אותה והכי התחברה אליה יותר מלכולם ואז תקעה לה סכין בגב, אחרי שכרתה ברית איתה ועם יוסי, כדי להדיח את נתי ולהגיע יחד איתם לאיחוד, ובסוף היא בגדה בה שוב ועוד אחרי שנתנה לה הרגשה שיקרית שהיא הולכת לתת לה צ'אנס במבחן האש מול נתי. שלא לדבר על כך שהיא בגדה גם ביוסי אחרי שנתנה לו את המילה שלה, ועכשיו היא בגדה בו שוב וגם במעיין כשנתנה לשניהם את מילתה. אבל בהישרדות כמו בהישרדות, מילה לא שווה כלום, בדיוק כמו אצל הפוליטיקאים המושחתים ומפרי ההבטחות הסדרתיים ובראשם ביבי השקרן הסדרתי שהתגלה גם כמושחת סדרתי שהשחיתות אצלו שיטתית. גם אמיר היה שקרן בוגדני ולא אמין שהשתן עלה לו לראש, ושילם על כך בסופו של דבר את המחיר. אבל מיכל גרועה אף יותר מאמיר הבוגדני שתקע לכל מי שכרת איתו ברית סכין בגב, וזאת בגלל שבניגוד לאמיר מיכל היא גם לקקנית לא קטנה, כזאת שאפשר ליפול במלכודת הדבש שלה, ממש כמו סירנה שמושכת בשירתה היפה והקטלנית את הימאים אל מותם במצולות הים, ובמקרה שלה הפתגם 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו' מתאים לה כמו כפפה ליד. מעיין אולי וולגרית, תככנית וקולנית, אך היא לא רעה כמו מיכל שתוקעת סכינים בגב לחבריה מבלי בכלל למצמץ ולהניד עפעף, וברגע האמת לא אתפלא כלל אם היא תתקע סכין בגב אפילו לענבר ולרז שכרגע סומכים עליה ממש בעיניים עצומות, ולא קולטים שהיא
מתחת לקש, ושאחרי הדחת אמיר היא הכי מסוכנת במשחק. אני אם הייתי במשחק הייתי דואג שמיכל תהיה המודחת הבאה, ואם לנתי שלא עשה שום מהלך מתחילת המשחק וכל המשחק רק נגרר אחרי ורד, נותר קצת שכל בקדקוד, אז הוא יוסי ומעיין ואולי גם ורד ייצרו ברית חדשה שתדיח את מיכל, לפני שהיא תדיח אותם כמו פיונים בזה אחר זה, אחרי יוסי ומעיין, ואף תעשה זאת מבלי בכלל למצמץ. איך אמרה הבוגדנית הזאת לרז ששאל אותה להבטיח ולא לקיים? 'אנחנו יכולים להבטיח, לא חייבים לקיים.החלטה.', ואז עיקמה את הפה כאילו מה איכפת לי להפר הבטחות שאני נותנת, אני עושה את זה הרי מהיום הראשון שלי על האי.

כן, אני בהחלט אשמח לראות את מיכל מודחת מהמשחק בשבת. והערב זה הערב הגורלי ואולי הצ'אנס האחרון של נתי להוכיח לכל הצופים שכבר נואשו ממנו וגם לבן שלו שצופה בתוכנית, שהוא לא השורד הכי מיותר עלי אדמות, בכך שיעשה אולי את המהלך הגורלי שישנה את כל המשחק ויחזיר אותו להיות הכי לא צפוי כמו כל העונה הזאת, שאחרת עד הגמר זה הולך להיות מה זה צפוי ומשעמם. וגם הרייטינג יהיה בהתאם.
 

סטילהוק

New member
ורד לא תודח כל כך מהר בגלל שנתי לא ישים את שמה ראשון

אבל את השם של מיכל שכבר הבהירה לו שהוא אחרון בשרשרת המזון אצלה הוא ועוד איך ישים. חוץ מזה, ברור לי לחלוטין שההפקה רוצה את נתי בגמר, לא סתם הם הגנו לו על התחת מתחילת העונה ועשו שמיניות באוויר שהוא לא יודח, והסיכוי היחיד שלו להגיע לגמר זה רק בשלישיייה, לא בחמישייה. ואפילו הוא עצמו כבר קלט זאת.
 
למעלה