אמיר לא יוכל לרקוד עוד הרבה זמן על שתי חתונות

סטילהוק

New member
זה לא משנה כבר במי הוא ידבוק הוא כבר בין הפטיש לסדן

ואני לא זוכר אך אחד בהישרדות שהיה בין הפטיש לסדן ולא הודח בסופו של דבר.
יותר מזה, אמיר כרגע הוא האיום האסטרטגי הכי גדול לא רק על השבט שלו, אלא גם על כל מי שיגיעו לאיחוד. ובואו לא נשכח שעל אי המתים יש שני שורדים נוספים שאחד מהם יכול לחזור לאיחוד, ואם זה יהיה יוסי יש לו רביעייה חזקה, וכמו שהוא אמר למנגיסטו אמיר מסוכן והוא לא סומך עליו. ומנגיסטו, נו טוב, למנגיסטו יש חשבון לא סגור עם אמיר, וכבר ראינו איך מנגיסטו אובססיבי ויורד הכי נמוך שאפשר כשמדובר בנקמות....
 

סטילהוק

New member
להזכירך, ענבר לא על הכוונת של שגיא ומעיין, רז על הכוונת שלהם

ודווקא בגלל שהוא כל כך גרוע בהדלקת אבן אש ענבר בחרה את שגיא שטוב בזה כמשרת. היא רק לא ידעה שבזה היא גם מעניקה לו את צמיד הווטו ומסכנת את רז שכנראה יילחם בו בדו-קרב אש הערב.
 

סטילהוק

New member
אמיר לא יוכל לרקוד עוד הרבה זמן על שתי חתונות


בסופו של דבר יעלו על הבלוף שלו, והוא ישלם מחיר. עכשיו שיש לשגיא צמיד וטו שסיפקה לו בטעות ענבר, אמיר יצטרך לבחור צד ולעשות זאת בגלוי. הוא כבר לא יכול להרשות לעצמו להסתתר מאחורי רז וענבר. בעיקר עכשיו שיש סיכוי גבוה לתחרות אש במועצת השבט שלהם, שאחד מחבריו לברית החדשה אחרי שבגד בשגיא ומעיין עלולים להפסיד בה, ואז הוא עלול למצוא את עצמו בבעיה במועצת השבט הבאה....

ולפי הסיבוב של מעיין כשגיא שאל אותו והוא התחיל לגמגם, נראה שהיא כבר חושדת בו.
 

DRORIKO8

New member
למה לעזזל ענבר נתנה לשגיא את צמיד הוטו

גשאני מחבר את זה לשרשרת החסינות ההזויה שמעיין ושגיא קיבלו זמנו זה מתחיל להרגיש לי שגם עונה יש כמה חבר'ה שההפקה רוצה לשמור עליהם. ואני כבר לא מדבר על המהלך התמוה של העברת של שרשרת החסינות ממנגיסטו לטטינה. משהו פה מסריח
 

עודד08888

New member
צפית בפרק ?

היא לא נתנה לו את זה מרצון.
ההפקה היא שנתנה לשגיא את הצמיד וטו כמו עוד מתנות שההפקה נתנה.
כמו שכבר אמרתי הטוויסטים של ההפקה לא הוגנים (אני ומסלול רקורטל זה או אחד)
 

DRORIKO8

New member
לא צפיתי(אף פעם לא צופה בפרקים של ימי רביעי)

אבל מה שאתה אומר הופך את זה אפילו ליותר חמור
 

עודד08888

New member
מה שקרה זה שהיא ומיכל היו צריכים לבחור מישהו מהשבט שלהם

שיהיה משרת ואחרי שהם בחרו את המשרת (ענבר בחרה בשגיא ומיכל בחרה בנתי) הם קראו במכתב שהם צריכים לפתוח תיבה.. אחרי שהם פתחו את התיבה הם קיבלו הוראה (לא זכות בחירה אלא הוראה) לתת את הצמיד לאותו אחד שהם בחרו בתור משרת..
מעבר לזה שזה לא הוגן לדעתי זה גם הורס הדחה מפתיעה למעיין/שגיא כי מעיין ושגיא היו יכולים להיות מופתעים מזה שהם חושבים שאמיר איתם ואז הם היו מגלים שאמיר היה מרגל וגרם להדחה של מעיין/שגיא ..זו היתה יכולה להיות הדחה גדולה.. אז עכשיו אחרי הצמיד יהיה רק תיקו ומבחן אש.
 

Pלמוני

New member
לדעתי,מה שההפקה עשתה,זה בסדר

הופך את העניין ליותר מורכב,כשאמיר מתלבט למי להצביע.
לא נראה לי שהוא כל כך נאמן לבריתות-אין לו בעייה להפר הבטחות,אם נראה לו באותו רגע שזה לטובת עצמו.
בתמצית,יש לאמיר ברית בעיקר עם עצמו.
 

סטילהוק

New member
לדעתי המודח הבא של הישרדות פאלוון: אמיר. ואני גם אסביר למה

נתחיל מזה שגיא כבר חצי חשף את אמיר ובוגדנותו בפני מעיין ושגיא שהיו בטוחים עד עכשיו ב 100% אחוז שהוא איתם בזנט. נמשיך בזה שהגמגום של אמיר והמשפט המביך שאין לו מה להוסיף גם אחרי שגיא הקשה עליו בשאלתו, אמור להדליק נורה אדומה לענבר ורז שבטוחים שהוא איתם בזנט. אבל הרי למדנו כבר שאמיר ההפכפך והאסטרטגי שחושב אך ורק על עצמו במשחק, ולא ממש איכפת לו על מי הוא ידרוך ובמי הוא יבגוד כל הדרך אל הגמר, יכול להתהפך בשנייה כשזה משרת אותו ואת האסטרטגיה שלו. מה שהופך אותו להכי מסוכן הן לשגיא ומעיין והן לרז וענבר. ועכשיו שהרביעייה התפרקה ולא קיימת יותר, הרי יש מקום לצלע רביעית במקום יוסי. ולהזכירכם לשגיא יש צמיד ווטו שמאפשר לו לחשוף את אמיר ובחירתו. אז נראה לכם שאמיר ייעז לחשוף את עצמו תוך סיכון שחבריו לברית התורנית כרגע יפסידו וישרוף את עצמו טוטאלית מלהיות הצלע הרביעית בברית הרביעייה? אם כך תחשבו שנית, כי מדובר באמיר האסטרטג, זה שחושב רק על עצמו.

אמממה? אמיר נמצא כרגע בין הפטיש לסדן, מהרגע שיש לשגיא את צמיד הווטו, יש לו רק שתי ברירות: להיחשף כבוגד בשגיא ובמעיין ואם הם ינצחו בקרב האש להיות המודח הבא. או להיחשף כבוגד בענבר ורז ואם הם ינצחו בקרב האש להיות המודח הבא. מה שאומר חברים שאמיר המודח הבא של הישרדות פאלוון. ואני לא רואה שום אופציה אחרת. אלא אם כן הוא יזכה בשרשרת החסינות או שההפקה תארגן לו בדרך לא דרך עוד איזה פסלון חסינות שיציל את התחת שלו מהדחה בטוחה.
 

Pלמוני

New member
אם הם יהיו מספיק חכמים..

סביר שידיחו את אמיר-כי הוא התגלה כשורד מניפולטור/'איסטרטג'/לא נאמן לגמרי יותר מידי.
אבל כבר ראינו בהישרדות (כולל אמריקה),שהשורדים (הלא חכמים) לא הריחו בוגדנות תמיד (כמו אריק שוויתר על שרשרת חסינות לברית נשית,וגם אוסקר וג'יימס לא זיהו מספיק) ולבסוף זכתה אישה (פרוואטי) ששיחקה על 2 חתונות/בריתות משבטים שונים.
 

Pלמוני

New member
מצד שני,שכנראה כל הבריתות חשופות..

ניראה לי שנתי+וורד נוטים יותר להיצטרף לברית של רז+עינבר+מיכל,ואז הם 5-לעומת ברית שגיא+מעיין+בר,שהם רק 3,עדיף ששגיא+מעיין לא יצביעו לאמיר-ולו רק למען הסיכוי (אפילו קלוש) שהוא יצטרף אליהם לברית,ואז הם יהיו 4 מול 4.בברית של רז הוא יהיה השישי(אחרי נתי+וורד+מיכל+רז+עינבר),לעומת בברית שגיא (שגיא+בר+מעיין) הוא יהיה הרביעי.לכן עדיף גם לאמיר להצטרף לברית של שגיא.
נותרה עדיין השאלה,למי יש יותר סיכוי ב'הדלקת אש' (במצב הצבעה שיוויונית),ואולי אמיר יצביע לפי זה (כי הוא כנראה יידע,משני הצדדים למי נוטים להצביע).ועוד משתנה: מי יקבל שרשרת חסינות.
[עדיין לא ברור לי מי יותר טוב בהדלקת אש-שגיא,רז,או עינבר)
 

Pלמוני

New member
ועוד אולי משתנה

איזה שפן,מתכוננת ההפקה לשלוף הפעם,אם בכלל
 

סטילהוק

New member
שגיא וענבר הכי טובים. היא עצמה אמרה את זה למיכל בבקתה

בגלל זה היא גם בחרה בשגיא, כי לא רצתה לבחור את עצמה כמשרתת. ורז לא מסוגל להדליק אש גם אם חייו תלויים בזה, כדבריה של ענבר. גם מעיין ואמיר טובים, אמנם פחות משגיא וענבר, אך מסוגלים להדליק אש בפרק זמן יותר ארוך. היחיד שלא מסוגל כלל בשבט בוהאיי להדליק אש זה רז. ורז על הכוונת של שגיא ומעיין, כנקמה על הצבעתו להדיח את יוסי חברם לברית הרביעייה בשבט ליגאוו. מה שכן, ייתכן שאמיר ינסה לשכנעם לשנות את התוכנית ולהדיח את ענבר, בטענה שהם עדיין זקוקים לכוחו הפיזי של רז במשימות. אך אם שגיא ומעיין חכמים הם לא ייפלו במלכודת הזאת, כי הם הרי זוכרים את האסטרטגיה הזאת של אמיר מול מנגיסטו, שנפל בפח והשתכנע לתת לטניטה את שרשרת החסינות שלו. עוד גורם שיכול לפעול לטובת אמיר זו שרשרת חסינות אם הוא ישיג אותה במשימת החסינות האישית הערב. אך אם מעיין או אפילו שגיא שיש לו כבר את צמיד הווטו מענבר, ישיגו הערב את שרשרת החסינות, הסיפור נגמר אפילו בלי קרב-אש.
 

Pלמוני

New member
לא הבנתי מה שכתבת להלן

<אך אם מעיין או אפילו שגיא שיש לו כבר את צמיד הווטו מענבר, ישיגו הערב את שרשרת החסינות, הסיפור נגמר אפילו בלי קרב-אש.>.
 

סטילהוק

New member
התכוונתי שאם אחד מהם היה זוכה בשרשרת החסינות

בעוש שלשני יש כבר את צמיד הווטו, אמיר האסטרטג היה מצביע איתם ולא לוקח את הסיכון, שגם כך עלה לו כבר ביוקר.
 
למעלה