מצב האש -אחרי פרקים 13 ו14

Roei152

Well-known member
מנהל
מצב האש -אחרי פרקים 13 ו14
עבר עלינו הרהבה השבוע ועוד צפוי לעבור , בואו נדרג...
ליגאוו
בר

מיכל (לשעבר בוהאיי)

נתי

ורד

בוהאיי
שגיא (לשעבר ליגאוו)

אמיר

מעיין (לשעבר ליגאוו)

רז זהבי

ענבר

אי המתים
יוסי (ליגאוו)

מנגיסטו (בוהאיי)

לא במשחק
רז ניסים (ליגאוו)

עדי (בוהאיי)

דניאל

ניקולה (ליגאוו)

אלון (במקור בוהאיי, הודח בשבט ליגאוו)

טניטה (בוהאיי)
 

Roei152

Well-known member
מנהל
דירוג
1. מיכל
2. רז
3. ענבר
4 מנגיסטו או 10 יוסי
5 אמיר
6 שגיא
7 בר
8 נתי
9 ורד
11 מעיין
 

סטילהוק

New member
לא במשחק, יותר נכון עושים חיים בוילת המודחים
וחיים כמו מלכים בזמן שהחברים שלהם אוכלים קש וחצץ על האי.
 

סטילהוק

New member
דירוג השורדים שנשארו במשחק על פי מצב ה
נכון לכרגע
1. ענבר (סוף סוף התחילה לשחק את המשחק ואף מתגלה כלא פראיירית בכלל) ידעתי למה אני אוהב אותה כבר מתחילת העונה, למרות שאסטרטגית גדולה היא לא.

2. רז זהבי (גבר סימפטי ומשעשע עם הרבה הומור שפועל גם מהרגש, אך לא נותן לרגש לעוור אותו, ושימו לב שכל מי שרצו אותו מחוץ למשחק כבר לא במשחק בעצמם)

3. בר (שוב, מבחינתי אולי הדמות הכי מעניינת העונה, שעליה נאמר המשפט 'אל תסתכל על הקנקן אלא במה שיש בתוכו'. כמה קטנה ונראית חלשה, ככה פייטרית. היחידה מהברית המרובעת שהייתי מאוד רוצה לראות עד הגמר, ויש לי רושם שהיא תחבור לברית חדשה עם מיכל, ענבר ורז, במקום אמיר שהאופי הבעייתי שלו יביא בסופו של דבר להדחתו מהמשחק, והברית הזאת תמשיך עד הגמר)

4. מיכל (למרות שאני עדיין אמביוולנטי לגביה ולא יודע איך לאכול אותה, בשל חברותה עם ורד שאני לא סובל, ותקיעת הסכין בגב לבר, שהצהירה שהיא אוהבת אותה, היא חברה בברית המשולשת של ענבר ורז זהבי)

5. יוסי (למרות הטעות שהוא עשה בפרק האחרון, שעלתה לו בהדחה, לדעתי הוא ידיח את מנגיסטו באי המתים ויחזור בגדול למשחק) (בכל מקרה הולך להיות מעניין על אי המתים השבוע עם 'הנקמה' של מנגיסטו)

6. שגיא (למרות שהחיבור שלו למעיין לא עושה לו טוב ומוציא ממנו צדדים פחות טובים, כמו יהירות ושחצנות, אני זוכר לו את הימים הראשונים שבהם הוא עוד פעל מהלב והרגש עד שהבין שככה לא מנצחים במשחק הזה)

7. מעיין (עדיין מאוד אמביוולנטי מאוד לגביה, וגם לא מבין את המשחק שלה, רגע אחד הבחורה דופקת קטע שראוי לאוסקר, ורגע אחר כך היא הורסת את הכל בכך שהיא חושפת במכה אחת את כל הקלפים. וגם החיבור שלה לשגיא שהצליח לרכך אותה עד הפרק האחרון, מתחיל להתרופף ולהתערער, כפי שראינו בפרק האחרון. ועדיין היא עדיפה בעיניי בהרבה על הארבעה שמדורגים מתחתיה בדירוג שלי)

8. אמיר (כפי שכבר ציינתי לגביו, מבחינתי האוייב הכי גדול של אמיר במשחק זה אמיר עצמו, האסטרטגיה שלו אינה מוטלת בספק, והוא יכל לעשות בקלות בי"ס לכמה מתמודדי עבר, שלא לדבר בכלל על מתמודדים עתידיים, אך יחד עם זאת האופי הבעייתי ואי היציבות שלו מהווים מכשול רציני עבורו במשחק, וקשה לי לראות אותו, ובעיקר לאחר שכולם כבר יודעים שהוא אסטרטג לא קטן, מצליח להגיע רחוק במשחק עם האופי הבעייתי הזה)

9. מנגיסטו (שוב, למרות שמדובר בשורד מוכשר שיכול להתמודד ולהסתדר היטב בכל תנאי טבע, טיפשותו וביטחונו העצמי המופרז עומדים לו לרועץ והביאו אותו לאי המתים ולמצב שהוא עצמו היה צריך להדיח את חבריו ובעלי בריתו, בשל טיפשות ובגידה בשבט שלו עצמו שעלו לו ביוקר. כך שאני לא רואה את מנגיסטו מגיע רחוק במשחק, גם אם הוא ישרוד ולא יודח על ידי יוסי בשבת. אך כולי תקווה שיוסי כן יצליח לנצח אותו ולהדיחו סופית מהמשחק בשבת הקרובה) עד כה הוא אמנם שרד את שני הדו-קרבים על אי המתים מול חבריו לברית, אך חדי העין שבינינו ודאי שמו לב לכך ששתי המשימות האלו התבססו בעיקר על שיווי משקל ואיזון, מה שמנגיסטו מצטיין בו ונתפרו עבורו. כך שלא הפליא אותי כלל שהוא זכה בשתי המשימות. השאלה האם יש להפקה אינטרס שמנגיסטו יחזור למשחק, למרות שהברית שלו התפוגגה ואיננה עוד, או שיוסי שמנגיסטו ינסה לנקום בו, בסופו של דבר ידיח אותו סופית המשחק ויחזור בעצמו למשחק. למרות שגם הברית שלו עומדת להתפרק.

10. ורד (ללא ספק המתמודדת הכי שנואה עלי העונה אחרי עדי, שאפילו בווילת המודחים ממשיכה לעצבן. בעיקר בשל רשעותה, אך גם בשל חבירתה לנתי, שמבחינתי הוא לחלוטין השורד הכי מיותר העונה)

11. נתי (השורד הכי בלתי נסבל ומיותר העונה, ולא בכדי גם הכי שנוא לא רק עלי, אלא על רוב הצופים והשורדים כאחד, ומבחינתי היה צריך להגיע ראשון לאי המתים במקום דניאל ולעוף מהמשחק עוד באותו שבוע. אפילו לא לוילת המודחים, אלא ישירות הביתה. אך למזלו ההפקה שומרת לו כבר 3 הדחות בטוחות על התחת ועושה הכל בכדי שהוא לא יודח. מתחיל קצת להזכיר את השמירה שלהם על התחת של שגב, שכידוע זכה בסופו של דבר, מה שאני מאוד מקווה שלא יקרה עם נתי, למרות שאם ההפקה תמשיך להתערב במשחק ולנסות לשמור לו על התחת, הוא עוד עלול להגיע בטעות אפילו לגמר ולחזור על מקרה שגב בעונה 6)

ושימו לב שנכון לכרגע בשבט ליגאוו יש רוב נשי ואילו בשבט בוהאיי יש רוב גברי, אך למרות זאת, קיים איזון מספרי של הבנים והבנות שנשארו עדיין במשחק על האי עצמו, למרות שעל על אי המתים, נותרו עוד שני בנים, שאחד מהם יודח סופית מהמשחק כבר בשבת הקרובה, אך לשני יש עוד סיכוי לחזור למשחק.
 

DRORIKO8

New member
נתי הוא על תקן הרון שובל של העונה
ההוא שרגשי הנחיתות מטמטמים לו את המח. וכמו שובל גם הוא מגיב בבריונות לאנשים שהוא לא אוהב
 
למעלה