הישרדות VIP של הפורום!

omer719

New member
הישרדות VIP של הפורום!


ובסיבוב הקודם המודח היה אלירז שדה


אז זהו, אחרי שנגמרה העונה ואין סיבה שדברים לא קשורים יהיו נעוצים (
) אפשר להמשיך בשקט... כמובן שאנחנו עדיין ננסה להחיות את הפורום, אז אם יש לכם רעיונות לפינות או דיונים אתם מוזמנים בכיף


את הסיפור הערב כתב לנו סקנדי!
הסיפור - כשחזרו למחנה, חנה ורן דיברו עם שירי ואלירז וקבעו ארבעתם להצביע ליהודה לוי במועצה ולפרק סופית אותו ואת נינט (עדי: "זהו זה חתום סגור נעול וממוסגר כמו התמונה של מיה דגן אצלי בבית. אני כבר רואה איך אני, שירי ואלירז מגיעים ביחד לגמר. עכשיו איפה אני משיגה ספגטי?"). נינט, יהודה וגורי הבינו שמונחת חרב על צווארם, ואין להם מה להפסיד. נינט ויהודה דיברו עם רן וחנה, ואמרו להם שאם הם ילכו הפעם עם אלירז, שירי, עדי ואביב, הדחה הבאה הם יפסידו את היתרון שלהם ויצטרכו להשתמך על תיקו בכדי להשאר בשליטה. (חנה: "כל זה מאוד מעניין, אבל זה לא מתקרב לרמת עניין שלי בהמבורגר שאתם אוכלים כרגע. תנו לי את זה!!!!!!!") זה היה דווקא רן שהשתכנע מיהודה ונינט, וניסה לשכנע את חנה להפר את ההסכם עם אלירז ושירי, שכרגע מהווים את האיום הכי גדול במשחק. (רן: "זו מלחמה, ובמלחמה לא לוקחים שבויים. אלא אם כן הם מכירים את השירים שלי.")
במועצת השבט, הצד של אלירז לא היו מודעים לסכנה שאורבת להם (ולחנה שארבה לאנשי ההפקה בכדי לשדוד מהם כל פריט אכיל), ובבליינדסייד נוסף למשחק, הודח אלירז בהצבעת 5-4 והפך למושבע השלישי.
למחרת במשימת הפרס, ניצח יהודה ולקח איתו את נינט וגורי לספא מפנק. חנה ורן נפגעו מההחלטה הזו בהתחשב בכך שהם הצילו את הברית הזו במועצה הקודמת, ובמחנה שירי ועדי הצליחו להשתמש בזה בכדי לחבר את חנה ורן שוב אליהם.
במשימת החסינות המתמודדים נדרשו להתמודד עם פחד הגבהים שלהם, ולעבור כמו טרזן מעץ לעץ. חנה הצילחה להפיל עץ, יהודה לוי נתקע תלוי באוויר ובאופן מפתיע שירי צלחה את המסלול האווירי הכי מהר, וניצחה בחסינות.
במחנה שבט גלאם, שירי עדי וחנה השתזפו על החוף, ודיברו בינהן שנשות הישרדות צריכות פעם אחת ולתמיד להראות מה זה למין הגברי. הן התלבטו בין להדיח את יהודה, גורי או נינט, עד ששירי הציעה הצעה מעניינת, שבה חנה תצטרף אליהן ואל אביב, ותדיח את רן שנמצא בעמדת מפתח בשבט. לאחר מכן לקחו יהודה, נינט וגורי את רן וחנה לשיחה על כך שהפעם צריכים להעיף את עדי, ולאחר שחנה סיפרה על כך לעדי, עדי ההמומה כלכך כעסה על יהודה, ובסערת הרגשות שפכה על יהודה את כל האורז שנינט בישלה זה עתה. (נינט: "עד שלמדתי לבשל אורז בלי שתהיה קשורה בכך אמא שלי או עובדת זרה!!! איזו חוצפה.")

במידה ואתם רוצים להצטרף לכתיבה אתם מוזמנים לכתוב לי! וכמובן כל מי שרוצה יכול להצביע

כולם מועמדים להדחה חוץ משירי מימון
סמנו את מי אתם רוצים להדיח ואת מי אתם מחסנים לסיבוב הבא

 

omer719

New member
סתם התעסקנו בהכנות לגמר... היה חשוב יותר


תצביעי!
 

X יו יו S

New member
אבל איפה הרשימה?טוב ראיתי אין לי את מי

ושפתחתי את הודעה שלך הבנתי למה זה ארך נצח או אלירז נצח
 
רן

לא ממש איכפת לי, אבל סביב רן יש יותר באזז והמעריצות שלו יותר הפריעו לי בזמנו.

נינט
 

X יו יו S

New member
אמממ

בא לך להגיב לשירשור שלי
זה מיותר לבקש כי אם היית רוצה היית כבר מגיב
אבל מענין אותי מה אהבת ומה לא :)
 
למעלה