האמת, שאני מאוכזב מבוקי

ושוב את מבקרת אותי באופן אישי

הפעם שאני ילדותית והאהבה שלי לי לשגב עיוורת והשנאה לשלישיה עיוורת (למרות שכתבתי אין ספור פעמים שאני בכלל לא שונאת אותם), אחר כך את מתממת וטוענת ש"מתקיפים אותך" ואני עושה עלייך עליהום. לזה יקרא טקטיקת הקוזאק הנגזל.
 
אנה וענת לא העדיפו

את שגב בגמר.
היו 2 אפשרויות
- מבחן אש של אנה מול בוקי או שגב לפי בחירתן.
- דיל עם אחד מהם.
שגב יזם והציע להן דיל. בוקי הוא אדם נוקשה. ברור שהוא לא היה מציע דיל בעצמו, ואם הן היו פונות אליו, הוא גם היה דוחה את ההצעה וגם היה מתחיל בצווחות "סחיטה, סחיטה" כמו שעשה כאשר גבריאלי ואושרי הציעו לו דילים.
אנה לא רצתה להגיע לקרב אש. היא עשתה כבר קרב אש והיא יודעת שזה 50-50 כמו הטלת מטבע.
לכן כששגב הציע דיל, הן לקחו את הדיל.
כל הסיפורים הללו כאילו הן בחרו את שגב או בוקי זה ספין שנוצר לאחר מעשה כדי לצייר אותן כמתוחכמות. הן עשו שיקול טקטי של לצלוח את ההדחה האחרונה על האי. אילו היה נכפה עליהן קרב אש, הן היו בוחרות לפי מי שהן מעריכות חלש יותר בקרב אש (ככל הנראה שגב), בלי קשר לגמר.
 

black scar1

New member
נו זה הקטע.. שגב ידע שאם הם יחשבו

שהוא יצביע עם בוקי לאנה הם יבחרו בו- כי שגב יותר חלש בקרב אש, לכן היה עדיף לו ב-100% לעשות דיל איתם...

והרגת אותי עם ה- "סחיטה, סחיטה"
... בטח אם הם היו פונות לבוקי הוא היה אומר- "פנו אלי שתי נשים טיפשות, שחצניות, יהירות, שניסו לסחוט אותי באיומים, כמו האנשים שאני כותב עליהם בעיתון"
 

IDGAD5

New member
הן יכלו לסגור דיל עם שגב

ואז עדין להצביע נגדו. הרי שגב הצהיר במפורש לפני ובמועצה עצמה שהוא הולך לרשום את השם של בוקי. הנקודה החשובה היא ששגב הצליח לשכנע אותן שעדיף להן להגיע לגמר איתו ולא עם בוקי. אני לא מאמינה שזה ספין בגלל שרואים בפרק את ענת אומרת במפורש שהיא חושבת שיותר נכון לבנות להגיע לגמר עם שגב מאשר עם בוקי. אפשר לא להעריך את דרכן של הבנות אבל אני מתקשה להאמין שהן לא שקלו עם מי כדאי להן להגיע לגמר
 
שגב גם היה

יכול לרמות ולעשות דיל נפרד עם בוקי כדי לכתוב אנה, ודיל איתן כדי לכתוב בוקי. ככה שגב מגיע לגמר ונותן לבוקי צ'אנס נגד אנה. היה אי-אמון בין הצדדים לדיל וזו היתה הסיבה למתח בפרק. אבל הדיל עצמו היה משיקול משותף של להימנע ממבחן אש ששירת את שניהם (שגב ואנה). רק אחרי שההצבעה נגמרה התחילו לסובב את זה כאילו חישוב הסיכויים בגמר שיחק תפקיד. במועצה האחרונה, בוקי בא אליהן בשאלה "האם הצבעתן עם שגב כי חשבתן שלי יש סיכוי יותר טוב בגמר." עצם הצגת השאלה היא חיפוש מחמאה מצידו של בוקי. אנה בתגובה התחילה לגמגם, כי הרעיון בכלל לא עלה על דעתה. ענת חשבה על זה איזה חצי דקה ואז קפצה וענתה "כן, כן, בלה בלה בלה". למה? כי ענת חשבה על הרעיון בפעם הראשונה באותו רגע והבינה שאם היא תגיד כן, זה מצייר אותן (ענת ואנה) באור חיובי כמתוחכמות, אז מה איכפת לה לפרגן בשושו לבוקי (אחרי שהוא עף), כדי להחמיא גם לעצמה. ככה נולד הסיפור הזה.
 

אורישקי

New member
זה לא באמת משנה, הרי בתכלס

הן ידעו שכל עוד שגב ובוקי באמת לא מצביעים ביחד ההצבעה שלהם קובעת מי עף.
לדעתי להצביע נגד שגב היה יותר בטוח דווקא כי הוא יותר חלש במבחני אש כנראה, אבל בסוף זה עבד להן.
 
קורע? זה היה מהלך חסר טעם ואידיוטי

אם הוא היה עושה את זה אז בוקי היה מודח, אחר כך שגב היה מודח, השלישיה הייתה מגיעה לגמר בלי שתצטרך בכלל את הפיסלון.
 
אתה דורש יותר מידי מבוקי

מדובר בבוקי נאה, כתב פלילים כרסתן בגיל העמידה ולא בצ'אק נוריס. גם אם בוקי לפני התוכנית היה עושה קצת ספורט הוא לא יכול היה להפוך בין לילה לשרירן אתלתטי ובכל מקרה לא היה לו סיכוי מול ספורטאית כמו ענת הראל או שני בחורים צעירים וחסונים בכושר שיא כמו תורג'י ואושרי ובנוסף לזה שאתה מצפה ממנו להיות מר עולם אתה גם דורש שתהיה לו יכולת שכנוע של קיסינג'ר.

בוקי באמת לא היה אסטרטג מוצלח כמו שגב, חוץ מגניבת הפסלון הוא לא יזם מהלכים אם כי הוא הצטרף למהלך של שגב להדיח את אושרי והשתדל להיות מועיל בשבט. בעיני כשחקן הוא היה בינוני, כטיפוס הוא היה ליהוק אדיר.

לא מבינה למה לדעתך בוקי היה צריך לתת את הפסלון לענת. שגב לא היה בוגדני מהסיבה הפשוטה ששגב ובוקי מעולם לא היו בברית ואפילו בוקי הודה בכך. בוקי החליט ששגב היה חייב לו על גניבת הפיסלון וזו שטות, באותה מידה בוקי חייב לשגב על זה שהוא יזם את הדחת אושרי, אחרת בוקי היה מודח. אני מבינה שבוקי היה מעוצבן אחרי שהודח בגלל האגו שלו אבל למעשה שגב מעולם לא בגד בו. לעומת זאת ענת התייחסה אליו מגעיל לפני גניבת הפיסלון ומגעיל ברמות על לאחריו. אני לא הייתי נותנת מיליון שקל לאדם שהיה מתייחס אלי ככה, אתה כן? אתה היית נותן מיליון שקל לאדם שהיה מתייחס אליך כמו לרפש? אז נכון שהיא התנצלה, ולכן הייתי סולחת אבל לא נותנת לה מיליון שקל. למושבעים יש הרבה סיבות מדוע לבחור בשורד האחרון, חלק מהן אישיות. שחקן טוב יודע להגיע לגמר בלי לעצבן יותר מידי את המושבעים ושגב הצליח בכך יותר מענת שנזכרה שלמושבעים יש כוח רק רגע לפני הסוף.
 

נטע20111

New member
היי, סתם סקרנות

אולי את יודעת....
האם שגב מגדל את בתו לבד ?
אין אמא ברקע..
 
לא, היא חיה עם אמה, גרושתו

לפי הכתבה שקראתי היא איתו פעמיים בשבוע וכל סופשבוע שני, אני מניחה שבמסגרת הסכמי הראיה.
 

אורישקי

New member
בוקי בקטע עם הפסלון

עשה בדיוק את מה שהיה צריך לעשות כשהלך לשגב ואמר לו על זה, כדי שיוודע ששגב יירשום תורג'י וככה יגדל המהלך שלהם. אם בוקי היה עושה את זה לבד הוא היה יוצא ממש מפגר כי כל המטרה בגניבת פסלון הייתה להעיף את תורג'י ואם הוא היה גונב הוא בסה"כ הבטיח לעצמו כמה ימים.
אני חושב שהברית בין בוקי ושגב הייתה אינטרסנטית ושניהם בסתר ליבם הבינו את זה.
 
למעלה