ביקורת על גמר הישרדות: קטילה טוטאלית של נטלי

בפרק של וילת המושבעים בוודאות

בוקי אמר שהיא הוינרית של המשחק וגם לא לכלכה יותר מידי. חשבתי שהפרק הוא אוסף של כל פרקי הוילה כנראה שלא.ולגבי נטלי קראתי באחד הראיונות שהיא נתנה בעיתונים, נדמה לי שבפנאי פלוס. אני לא זוכרת אם היא אמרה את זה על ענת או אנה אבל אני בטוחה שקראתי שהיא הופתעה מאד לטובה לגביה (כנראה על אנה) גם יוליה בראיון אמרה דברים מאד טובים על אנה.
 
בוודאות? כי אני שוב חוזרת על זה

שעברתי על כל הפרקים של בוקי בוילה באתר והוא לא אמר שהיא לא התלכלכה. כדאי שתראי אותם בעצמך לפני שאת מכריזה שבוודאות בוקי אמר משהו כזה...

את הראיון עם נטלי ושגב קראתי והיא רק אמרה את הציטוט ששמתי קודם.
 
בוודאות. לא זוכרת את הניסוח המדויק אבל זוכרת

שזה מה שהוא אמר . ראיתי גם בפייס של הישרדות (בתקופת בין ההדחה האחרונה ועד לגמר) שמישהו העלה צילום של מסך הטלוויזיה שהמשפט שבוקי אומר על זה שהיא לא התלכלכה מופיע.
אני גם די בטוחה שעד להדחה שלה נטלי מאד העריכה אותן. גם הצורה שהיא דברה עליהן עם שגב וגם שתורג'י דיבר איתן על ההדחה היא ניסתה לקחת אותן לצד שלה ו"הלשינה" על תורג'י.
שוב, הכל זה בעיני המתבונן. אבל אני די בטוחה בתחושות שלי.
 
אז תראי שוב את הסרטונים כי הוא לא אמר

ואני באמת לא מבינה למה את ממשיכה להתווכח על זה, הסרטונים שם, באתר של נענע, אפשר לאמת או להפריך את זה בקלות וזה בדיוק מה שעשיתי. אץ מחליטה שבוודאות בוקי אמר משהו על סמך איזה זיכרון מטושטש שיש לך ו"תחושות", אני עברתי על כל הסרטונים של בוקי וראיתי אותם, אין שם שום דבר כזה. תראי אותם בעצמך ואם הוא אמר דבר כזה דבר אז תעלי צילום מסך. אבל את לא תעשי את זה כי את יודעת שאני צודקת ויותר נוח לך להכריז שבוודאות הוא אמר משהו שהוא לא אמר (ושכולם הסכימו, כמובן) כי את רוצה שהוא יגיד. למה להעמת עם האמת כשהסיפור שאת מספרת לעצמך הרבה יותר יפה?

ונטלי ניסתה לדבר עם הבנות כי היא ידעה שהמצב פקקט מבחינת הדאנגים והסיכוי היחיד הוא שהבנות יתעצבנו על תורג'י וידיחו אותו. אין לי מושג מה נטלי הרגישה כלפיהן בהתחלה, אולי היא באמת העריכה אותן כשהיה איחוד וכשהכירה אותן לעומק יותר קיבלה רושם אחר עליהן. הבנתי ממה שהיא אמרה שבעיקר היא התאכזבה מאוד מתורג'י, היא התאכזבה מהן כי הן שיתפו איתו פעולה כשהוא נכנס באנשים ולא עצרו אותו.
 
תראי בפרק 29 בסוף. רואים אותו אומר שענת

היא הוינרית של המשחק וגם לא התלכלכה כמו שגב.
 
כבר כתבתי שראיתי ושהוא לא אמר שהיא היחידה

שלא התלכלכה במשחק כמו שטענת, הוא אמר שדרך ההתנהגות שלה לא הייתה משובשת כשל איתי ואף אחד לא הסכים איתו (בפרק חתכו ליוליה שמדברת על שגב וזה היה אחר כך, הקטע המלא נמצא בסרטונים, לא בפרק, הפרק ערוך ומקוצץ ובקטע המלא נטלי לא מסכימה עם בוקי ואז בוקי רוצה לספר סיפור על ענת ובני בריתה ואושרי קם בהפגנתיות מהשולחן).

זה היה כשהוא היה עוד נסער ופגוע מההדחה, מה לעשות שאחר כך הוא שינה את דעתו? גם אושרי היה מחומם על אנה וענת בוילה ואין מצב שהיה מצביע להן אז.
בדיוק ראיתי את יוליה באיזו כתבת רכילות, שאלו אותה אם היא שמחה שאיתי ניצח והיא ענתה: בטח שאני שמחה, הצבעתי בשבילו.
 
נטלי גם אמרה לתורג'י שהוא לא לכלך

על אחרים מכיון שהיו לו שליחות (ענת ואנה) שעשו את זה בשבילו. זה משהו שהיא ניסתה לכוון גם בשאלה אליו במועצת השבט. גם היום וגם אז תורג'י לא הבין על מה היא מדברת והאמת שגם אני לא הבנתי. כל מי שדיברתי איתו גם לא הבין. למישהו יש מושג למה היא התכוונה?
 

Im All That

New member
לא.. אבל זה לא בגלל נטלי..

זה בגלל העריכה הגרועה שנעשתה, שהשאירה את כל הצופים בסימן שאלה אחד גדול לגבי ההדחה של נטלי...
 
לא הבנתי את הקשר לשאלה. ברור שבהדחה של נטלי

הבנות נשארו נאמנות לברית שלהם והחליטו להדיח את נטלי שהייתה השורדת הכי חזקה מאלה שנשארו. למיטב זיכרוני זה גם מה שתורג'י המליץ להן.
 

Im All That

New member
זה לא מה שהראו... זה סתם הנחות שאת הנחת..

מה שהראו בפרק זה את נטלי מדברת עם הבנות להדיח את תורג'י.
תורג'י מדבר עם דאנג על להדיח את אנה.
ואת הבנות משתכשכות במים וחושבות את מי להדיח.
ואז נטלי מודחת כשלצופים לא מובן מה גרר למה, ואיך זה קרה - לא ראו שום שיחה בין תורג'י לבנות. לא מובן למה שגב הצביע לאנה ונטלי הצביעה לתורג'י. ולכן השאלה של נטלי לא הייתה מובנת לקהל כי הקהל לא יודע מה היה מאחורי ההדחה של נטלי. כל זאת בגלל העריכה הגרועה...
 
אני ראיתי שתורג'י אומר לבנות שכדאי

להדיח את נטלי. ברור שלא יראו את ההסכמה שלהן כדי לא לגלות מי הולך להיות מודח.אבל זה היה די ברור ברגע שרא ששלושתם הצביעו לנטלי ושגב ונטלי לא הצביעו לאותו אדם. לא רק אנחנו לא הבנו את השאלה של נטלי גם תורג'י לא הבין לא אז ולא היום.
 

רגע רק רגע

Active member
לעניין העריכה.

מבלי להיכנס לכל הדיון (המעניין) שלכם מי צודק ולמה...
זאת פעם ראשונה שחוויתי בהישרדות "על בשרי" בליינד-סייד

עד אז חשבתי שבליינד-סייד אמור להתבצע על אחד המודחים, כאשר אנחנו אמורים להשתתף בכל הלבטים של השורדים לשאלה - למה דווקא הוא יהיה המודח?
ולהנות מהבעת התדהמה של אותו המודח על כך שלא היה לו מושג ירוק שזה מגיע.

המלצה - לראות פרקי הדחה ב'הישרדות ישראל' עם מראה לידנו, כדי שנוכל להנות מהבעת התדהמה על פנינו ההמומים ולסתנו הנופלת
 

אורישקי

New member
שום רגשי נחיתות, היא יצאה מלכה

ואמרה דברים לגמרי נכונים.
הגמר הזה רק חיזק את האהבה שלי כלפיה. מבחינתי צריך אותה בעונת האולסטארס הבאה, מדהימה.
 
למעלה