בלוג שמצאתי וממש נהניתי לקרוא. ממליצה בחום

black scar1

New member
טוב, בשלב כלשהו הפסקתי לקרוא כי הבנתי

את הפואנטה.

הערות שלי:
1. לא רואה שום דימיון בין התדמית שהייתה לשכטר דאז לבין התדמית שנוצרה לתורג'י בעקבות הישרדות. לשכטר נוצרה תדמית של פרובוקטר וילד קטן שרוצה צומי או משהו כזה. לא כזה התעמקתי בו בזמנו (בשכטר), זה הרגיש לי דיי מתאים שכוכב של תוכנית שמוכוונת לנוער יתמקד בפרובוקציות זולות כמו חשיפת ישבן וכאלה, ודווקא ניזון מכל חלחלת המבוגרים שקוראים להחרים אותו כי הוא "משחיט את הנוער". זה נראה לי כמו מעגל מגוחך אז, בזמנו, כי לדעתי בדיוק לזה שכטר כיוון- להיות הילד הרע והפרובוקטיבי. אותי אישית זה לא כ"כ עניין, שיראה את התחת אם בא לו, דווקא יש לו תחת דיי נחמד
. אבל בגדול הוא הזכיר לי את הילדים הדבילים מהשכבה שלי. מאז עברו ימים, הוא התבגר, התחיל לשחק, בהתחלה המשחק שלו היה צולע, אך השתפר מסדרה לסדרה, ומסרט לסרט, נחשפנו לצד יותר עמוק שלו, ניסה את מזלו מדי פעם בתוכניות סטנד -אפ ולא היה כ"כ גרוע בהם. ולפי מה ששמעתי היום - הוא נכנס חזק לקטע של הסטנד אפ. מאחלת לו המון בהצלחה. הוא נראה כמו בן אדם ממש חמוד היום.

אין שום קשר, בין התדמית שיצאה לתורג'י בעקבות הישרדות. את שכטר אף אחד לא האשים בהתנהגות ביריונית, רמיסת האחר וכו'. האשימו אותו בפרובוקציות. אף אחד גם לא אמר שתורג'י הוא לא שחקן טוב. אני ראיתי מעט סדרות בהשתתפותו לפני הישרדות והוא היה נראה שחקן טוב. אין שום קשר, אנשים שופטים אותו אך ורק ע"פ התנהגותו בתוכנית הריאליטי שנקראת הישרדות, בה הוא הפגין בריונות, אגו, רמיסת האחר, אלימות מילולית וכו'.
אגב, ההערה של כותבת המאמר שהטענה של נטלי אליו לא לגיטימית כי היא לא שחקנית איכותית כמוהו- נגועה באותה נקודה שאיתה בא תורג'י למשחק- בגלל שכביכול יש לו רזומה יותר גדול משלה (והוא אפילו אמר זאת לטסטות באחד הפרקים -"אני עושה הצגות של מאתיים איש, כולם מטומטמים לדעתי")- אז הוא יותר שווה ממנה? לא- כולם באו למשחק אחד, וזה לא משנה מי היית קודם. הטענות כלפי תורג'י הם במסגרת המשחק בלבד, ואין שום קשר לקריירה המשחקית שלו וכמה הוא מוכשר ומוצלח בתור שחקן.

2. אני מסכימה על הצביעות בין היחס כלפי בוקי לבין היחס כלפי תורג'י. דווקא הרבה לא רואים זאת כך- אבל מבחינתי הם 2 צדדים של אותו מטבע, שניהם נהנים מליכלוך על האחר, מחוסר כבוד, מחוסר ריסון עצמי, מלרדת על האחר כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם. בוקי יותר גרוע לדעתי, בעיקר כי הוא ניזון מאהבת הקהל על תקן היותו אנדרדוג וה-"כוכב" של התוכנית, ולכן הירידות שלו בפייסבוק עוד שנה אחרי ועוד הן יותר גרועות לדעתי ממה שתורג'י עשה. אבל אין קשר בין אחד לשני. שנים חטאו, והביקורת נכונה לשניהם.
 
מסכימה חלקית עם ההערות שלך. לדעתי הדמיון

בין שכטר לתורג'י הוא בכך שלדעתה של הכותבת וגם לדעתי הציבור שפט בצורה מוטעית את האופי של שכטר כמו שהוא שופט את האופי של תורג'י.
את שכטר תפסו כאדם גס רוח ללא כשרון וללא עומק מה שבהמשך התגלה כשטויות. אני ממש לא חושבת שההתנהגות של תורג'י היא בריונית תוך רמיסת האחר. אני חושבת שיש לו המון ביטחון והוא טיפה יהיר אבל שיש בו הרבה רגישות לאחר והוא ממש לא בריון.
שוב, אני לא חושבת שתורג'י נהנה מירידה על האחר ומחוסר כבוד וממש לא נהנה מלרדת על האחר כדי להרגיש טוב עם עצמו (חשבתי את זה על שגב). אני כן חושבת שהוא סובל מחוסר ריסון עצמי וזה חלק מהסיבה שהוא נהפך לדמות הבולטת בעונה הנוכחית. זה חלק מהקסם שלו.
 

black scar1

New member
סבבה, נסכים לא להסכים...

אין לי יותר מה להוסיף על מה שכתבתי בהודעה הקודמת.
 
למעלה