ביקורת על גמר הישרדות: קטילה טוטאלית של נטלי

בומטון

New member
ביקורת על גמר הישרדות: קטילה טוטאלית של נטלי

אחות שורדת מסכמת את גמר הישרדות VIP: לוזר, אבל לפניכם

הניצחון של איתי שגב לא היה ממש מרגש, אבל מוכרחים להודות שגם ככה הכוכבים האמיתיים של "הישרדות VIP" ישבו בחבר המושבעים. כן בוקי ותורג'י, הכוונה אליכם. אחות שורדת רוצה את השיער של תורג'י, הפסלון של בוקי והעו"ש של שגב

מועצת הגמר המוקלטת מראש נועדה לרוב להחזיר קצת מהטינופת והמרמרת אל ליבם של השורדים לאחר שנה של ניתוק, אבל האמת שבעונה הנוכחית פשוט לא היה בה צורך. לאורך כל שידור העונה המשחק גלש עמוק אל תוך המציאות, כולל שלל טינופי פייסבוק של בוקי וראיונות אמוציונליים.

את ההיילייטס מהמועצה אפשר לספור על יד אחת: (1) אושרי טען ששגב לא עשה כלום במשחק ושגב ענה לו "הדחתי אותך פעמיים, מה, לא מספיק?"; (2) פרסטר מכנה את ענת אנדרואיד; (3) תורג'י טוען שהוא לא מבדיל בין ענת ואנה (נקווה שעכשיו כבר כן); (4) הסטירה של בוקי מהפרומואים מתגלה כסטירה שקרית; (5) הפרומו של צבי יחזקאלי שבו הוא מתחזה למוסלמי ונראה די חתיך.

מסתבר שרגשות הנחיתות שאיתם הגיעו חלק מהשורדים למשחק עדיין לא התפוגגו. כן נטלי דדון, הכוונה אלייך. היא חשה שהיא לא הגיעה עם תדמית איכותית, שזה נכון, רובנו לא מזהים אותה בבגדים. אבל ברצינות נטלי, לא התמודדת נגד יונית לוי ואיילת זורר, כולה תורג'י ואושרי, שני ילדי הכאפות מהשורה האחרונה של האוטובוס. צאי מזה, לפחות קיבלת תכנית בערוץ 24.
 
גם אני הרגשתי מבוכה בנאום של נטלי

יש לה ממש רגשי נחיתות. למה היא לא משתחררת מהם. וגם חלק מהנאום היה ללא פואנטה. גיא זוארץ פשוט הפסיק אותה באמצע. הנאום היה מביך.
היא בחורה חכמה, יש הרבה שחושבים שהיא נראית נהדר, היא מצליחה. ממש לא מובן לי המרירות הזאת.
 

Im All That

New member
זו לא הייתה מרירות - היא אמרה את האמת!

מי שקטעו אותה כל הזמן היו תורג'י ואושרי שידעו שהיא מוציאה אותם באור שלילי... לא שמעת אותה אומרת את המשפט סיכום שלה?!
אני לא חושב שזה היה מרגשי נחיתות, אני חושב שהיא חושבת שזה לא לעניין שאנשים מתנהגים ככה ובצדק!
 
מי שקטע אותה ואמר לה ש"נטלי הבנו היה לפי מיטב

זכרוני גיא זוארץ. משפט הסיכום שלה לא זכור לך כי הוא היה חסר פואנטה כמו השאלה שלה לתורג'י בוילת המושבעים. לי היא נשמעה מאד מרירה, מלאה ברגשי נחיתות ולא מסוגלת לפרגן לנשים חזקות. אני חייבת להגיד שהיו רגעים בהישרדות שהיא הייתה מדהימה בעיני. לעומת זאת בהתחלה, בריב הלא ברור עם יוליה וגם בסוף שהיא גילתה צד מאד לא מפרגן שלה, בעיני לפחות היא יצאה לא טוב וחבל כי היא בחורה חכמה.
 
נטלי שיחקה אותה

ושום רגשי נחיתות ושום בטיח, היא שמה מראה כל כך מדוייקת מול ההתנהגות המכוערת של תורג'י שלא פלא שאוהדיו המושבעים קופצים על הרגליים האחוריות ומנסים לנגח אותה.
 
מה היא אמרה? אני שמעתי רק מירמור וריגשי

נחיתות. עד שהדיחו אותה היא חשבה שאנה וענת מדהימות. מהרגע שהן הדיחו אותה, רק בגלל שהיוותה איום במשחק, בקטע אסטרטגי לחלוטין, היא הפסיקה להעריך אותן וצורת המשחק שלהן נהייתה איומה.
אחרי שהן הדיחו את אושרי היא אמרה לשגב שהן מדהימות והיא הייתה רוצה להיות איתן בברית. מה קרה פתאום?!
 

אורישקי

New member
זה היה יותר מזה

המושבעים כעסו על זה שאנה ובעיקר ענת מכרו הבטחות לכל המושבעים, גם אם הן היו חסרות פואנטה מדי פעם, ואחרי שהעיזו לשקר להן הן התחילו להצטדק.
היה מעצבן לראות איך הן מצטדקות על כוח נשי בזמן שבסופו של דבר הן לא חשבו אפילו על להעיף את תורג'י. וההתנהגות המתנשאת שלהן כלפי כל כך הרבה מתמודדים. אין ספק שהן אכלו מה שקיבלו, ונטלי כעסה יותר על תורג'י. על ענת ואנה היא אמרה שהיא התאכזבה מהן בעיקר, כשהן נגררו אחרי ההתנהגות הזו. גם אני התאכזבתי מהן למען האמת.
 

טלומרז

New member
באמת התעצבנת על ענת ואנה על שהעמידו פנים

שהן שוקלות להדיח את תורג'י ובסוף העיפו את נטלי? לא זאת מהות המשחק? רק לנטלי ושגב מותר להעמיד פנים שהם הולכים להדיח מישהו, ובסוף להדיח מישהו אחר שהורדם?
יאמר לזכותן של אנה וענת שהן הדיחו אויבת ולא את בן בריתן בניגוד לנטלי ושגב שהדיחו את בן בריתם אושרי בשלב כ"כ מוקדם, ואח"כ היו צריכים לעשות שמיניות באויר כדי לשרוד, רק בגלל שנותרו ללא ברית חזקה, ובנוסף לזה החלישו את השבט שלהם והפסיקו לקבל חסינויות. נטלי בעצמה הודתה שבאה עם רגשי נחיתות מהבית. כל אדם שחש בטוח בעצמו וחי עם עצמו בשלום, היה גורם לה למירמור וקנאה.
 

אורישקי

New member
במקרה של נטלי ושגב זה היה הכרחי

במקרה של ענת לדעתי עוד לפני ההצבעה היא הייתה צריכה ללכת לנטלי ולהגיד לה שהן מדיחות אותה, נטלי לא יכלה לעשות כלום עם זה וזה לא כמו הדחה לפני כן שהן כביכול עבדו עליה (למרות שממילא לא היה לה מה לעשות אבל נזרום עם זה). מה שענת עשתה היה סתם לשקר למישהי שהעריכה אותה עד הרגע האחרון. וכאילו זה לא מספיק הן המשיכו לדבר אליה מגעיל (זה גם לא מפתיע אותי אני לגמרי מאמין למה ששגב אמר שם).
ד"א נטלי לא אמרה על אנה וענת שהן התנהגו בצורה מתנשאת היא יותר קטלה שם את תורג'י ואמרה שהיא התאכזבה מענת ואנה שהתנהגו אחרי הכל כמוהו ודרסו בצורה דוחה מלא אנשים.
 

השורד

New member
את שמעת דרך האוזניים הסלקטיביות שלך

היא אמרה את מה שבערך כל הפורום הזה וכל מי שיש לו טיפה מושג במשחק אומר מאז האיחוד.

לה ולשגב בשלב מסוים השתלם מאד להיות איתם בברית. מה הבעיה עם זה? זה אומר שהיא אהבה אותן ברמה האישית? הכל אינטרסים של משחק.
אבל ללכלך עליה מאחורי הגב אחרי ההדחה - מה זה נותן במסגרת המשחק? זה רק מראה על התנשאות.
 
היא העריכה אותן מאד גם ברמה האישית

לפי מה שהיא אמרה לשגב. היא אמרה את זה גם בראיון איתה בפנאי פלוס. מי לכלך אחריה אחרי ההדחה? כששגב אמר את זה הן שתיהן צחקו ואמרו שהוא נכנס להזיות. שגב גם סיפר שבוקי לא אמר לו כלום על הגניבה רק ממש לפני ו... ו.... ממתי שגב אומר משהו שבאמת קרה?! ודרך אגב הוא אמר שהוא אוהב כל אחד פה בפורום אבל באמת :)
 
רק ש... היא לא אמרה את זה בראיון

היא רק אמרה על אנה (ציטוט) ש"יש באמת בנאדם מאחורי הדמות של הרקדנית, היא הפתיעה אותי" ועל ענת לא אמרה מילה.

ענת ו/או אנה אמרו ששגב הוזה אבל אחרי כל הנאום, לא התייחסו למשהו ספציפי ולא יספו - כנראה בגלל שזה היה נכון.

ואגב, תזכירי לי, לא את זו שטענה שבוקי הילל ושיבח את ענת כשחקנית הערכית והיחידה שלא התלכלכה וכולם הסכימו איתו (והסתבר שלהד"ם, לא אמר ולא הסכימו איתו)?
 
קראתי ראיון של נטלי והיא דברה בצורה חיובית

עליהן. יכול להיות שרק על אנה ואני זוכרת שהיא אמרה לשגב משהו כמו וואו אנה וענת.... היה המון הערכה אליהן.
ולגבי בוקי אני ממש בטוחה שראיתי קטע שהוא יושב עם כל מיני מושבעים ואומר שענת הייתה הכי וינרית במשחק וגם בלי ליכלוכים ואף אחד לא הביע התנגדות לאמירה הזאת.
 
ראיתי את כל הפרקים של בוקי בוילה

ועברתי עליהם שוב ושוב והדבר היחיד שבוקי אמר על ענת הוא שהיא ווינרית ולא אמר מילה או חצי מילה על "בלי ליכלוכים", אף אחד לא הביע הסכמה, נטלי הביעה חוסר הסכמה ואז בוקי רצה לספר סיפור שלילי על "ענת ובני בריתה" אבל אז אושרי עזב בהפגנתיות והוא הפסיק באמצע.

ואם את טוענת שנטלי שיבחה את אנה וענת עם המון הערכה בראיון כלשהו אז בבקשה, הביאי לינק, שכולנו נשכיל.
 
למעלה