ענת ושגב הבטיחו לבוקי כסף עבור ידידתו (שוחד)

אבל אפשר להתעשר מהמשכורות שהם מקבלים

הלוואי עלי מאות אלפי שקלים בחודש. לא כולל הנחות סלב, פרסומות והשקות.
 

OOOO0

New member
ממש לא.

איזה מאות אלפי שקלים בחודש,על מה אתה מדבר? רוב הסלבס בארץ לא מרוויחים ככה. ואם אנחנו מדברים ספציפית על הסלבס שבאו ל"הישרדות", כל אחד קיבל בהתאם למה שהוא מרוויח בדרך כלל ולרמת הפרסום שלו. כך שאולי אושרי ותורג'י קיבלו 400,000 שקל כל אחד, אבל כל השאר קיבלו הרבה פחות. שגב וענת ממש לא מרוויחים ככה, ולהם עוד יש ילדים שהם צריכים לדאוג להם.
 
טוב אח שלו, מה שתגיד

שמעתי שכולם שם קיבלו מאות אלפי שקלים על ההשתתפות בתוכנית, מי יותר מי פחות, אבל כולם שם קיבלו סכום של 6 ספרות.
הלוואי עלי סכום כזה לחודש.
 

OOOO0

New member
אני בת

ולא יודעת ממי שמעת את זה אבל זה לא נכון. בכל הכתבות בנושא צוין בפירוש שאת הסכומים הכי גבוהים קיבלו אושרי ותורג'י וכל השאר קיבלו הרבה פחות. וזה לא סתם חודש. זה חודש בתנאים קשים, עם משימות קשות, בלי יכולת לראות את המשפחה ובלי יכולת להשתכר בשום בעבודה אחרת בזמן הזה. זה אגב מאוד מקובל שמשתתפי ריאליטי מקבלים משכורת חודשית על ההשתתפות שלהם בריאליטי, גם אם לא היו מוכרים לפני זה. בכל זאת הם מפסידים לפחות חודש עבודה וצריכים לשלם חשבונות ושכר דירה.
 
הסלבים מיליונרים?

אתה בטוח שאתה מדבר על ישראל?


הנחות סלב לא הופכות אף אחד למיליונר ואף מיליונר לא יילך להשקה של קרם לטיפוח הרגל ויבזבז ערב על התחככות בפליטי ריאליטי ודוגמניות מתחילות כדי לשתות למברוסקו זול, לנשנש כבד על טוסט מיניאטורי ולקבל אלף שקל וערכת התנסות (טוב, אולי הוא יילך בשביל הדוגמניות המתחילות...).
 
למעלה