המדריך לשחקן הישרדות ע"פ ברית הבוטיק!

השורד

New member
אורישקי אתה מלך האי!

 

Jason2

New member
תכלס אף אחד שם לא יודע לשחק

טוב הם VIP הם לא ממש מבינים את המשחק.
 

Jason2

New member
ואגב אני בעד שענת תנצח

על בוקי אני לא יכול להסתכל ואני לא בעד מישהו שגנב ופעל בניגוד לחוקים (ולא משנה שההפקה אשרה את זה מבחינתי זה לא כשר ולא מגיע נצחון על זה) ושגב בכלל פתאט. אנה לא עשתה שום דבר. ענת לפחות נצחה בכמה משימות ויזמה איזה מהלך או שניים.
 

אורישקי

New member
מהלך או שניים שהרסו לה

נו באמת ג'ייסון, שגב כן משחק, אין לו הרבה מה לעשות כי הצמידים סירסו לו את המשחק אבל כשכן היה יכול הוא לגמרי הוכיח את עצמו. ההדחה של אושרי הייתה אולי ההדחה הכי אסטרטגית וחשובה של המשחק.
 

אורישקי

New member
אני שונא את ההגדרות האלה ל"גבר"

ובפעם המיליון, הוא מ-ש-ח-ק משחק. זה הביא אותו עד לכאן. למרות שגם לי זה לא נעים לראות את זה בשלבים מסוימים (כמו הפרק של אתמול) אבל זה המשחק.
 

רוקסין

New member
לא הוא לא משחק, הוא עצמו העיד על עצמו

שגם בחיים הוא חסר עמוד שדרה ולא אסרטיבי, ואף אמר שאחת הסיבות שבגללה הוא בא בכלל להישרדות זה לעבוד על שתי החסרונות הללו שלו. כך שלא מדובר בכלל במשחק, זה הבן אדם. אולי קצת פחות קיצוני מהרכיכה שהוא נראה בהישרדות, אך עדיין לא שונה בהרבה. וחוץ מזה אורי, אם שגב הפייבוריט שלך רק משחק משחק, אז למה כל האחרים לא? למה אנה מגעילה? למה ענת מגעילה? למה תורג'י מגעיל? הם הרי כולם מ-ש-ח-ק-י-ם משחק, לא? או שרק שגב משחק?
 

Im All That

New member
כי יש הבדל..

בין להתחנף לאנשים לבין לקלל, להעליב אותם, להשפיל אותם ולהיכנס לחיים שלהם מחוץ למשחק כמו שעשו להראל, ענבל, מיכל, עזאם, משה, נטלי וכו' וכו'...
הדבר הכי נורא ששגב עשה זה העניין עם משה ואני באמת מ אמין שהוא לא התכוון לפגוע בו אלא רק לצחוק איתו, משה היה צריך לומר לו איך הוא מרגיש וללבן איתו את העיניינים.
 

רוקסין

New member
כנראה שכבר הספקת לשכוח שגם שגב לעג וצחק

על חלשים ממנו, לגלג עליהם והעליב אותם. נכון שהוא פחדן מדי להגיד להם בפנים מה הוא חושב עליהם, ולכן הוא עשה זאת בעיקר מאחורי גבם, שזה פי אלף יותר גרוע בעיניי, מלהגיד לבן אדם בפנים מה אתה חושב עליו.
 

Im All That

New member
מתי הוא לגלג על מישהו מאחורי גבו!?

שוב את מתחילה להמציא דברים... את מייאשת!!!!
בבירור הוכחת פה שאת האדם הבעייתי, את מתווכחת ורבה עם כל אחד בפורום, את הורסת לאנשים שכן באים וכן רוצים להביע דעה. השרשור הזה בכלל לא היה על שגב, אז למה את מכניסה אותו לפה?! כל הודעה שלך זה שגב ככה ושגב ככה! דיי נמאסת! חפרת לנו את המוח!! לאף אחד אין כבר כוח יותר!
 

רוקסין

New member
מתי?

לא ראית במו עיניך איך שגב צחק על בוקי ולגלג עליו כשהיה במים עם הבנות, לפני שבוקי גנב את הפסלון? תגיד לי באיזה ערוץ אתה צופה? אל ג'אזירה?
 

אורישקי

New member
כי שגב בחיים לא ירד לרמות אישיות

השלישיה שחקנים גרועים שהתנהגו בצורה מתנשאת לכולם ואין פלא שהם היחידים שבקשר אחד עם השני אחרי המשחק.
 

רוקסין

New member
שגב יותר גרוע מהם בעיניי

בניגוד אליהם הוא לא יגיד לבן אדם בפרצוף מההוא חושב עליו, הוא ילגלג עליו מאחורי הגב ויצחק עליו עם החזקים, כדי למצוא חן בעיניהם. מהטיפוסים הכי גרועים שיש.
 

אורישקי

New member
עובדה שעד עכשיו כולם איתו בקשר

וכולם לא נעלבו ממנו. גם בוקי נראה מתחבק איתו בבית שלו וגם משה פרסטר אמר שכל זה מאחוריו (וכולם הצדיקו את שגב בקטע עם משה בשבט)
 

רוקסין

New member
כנס לפייסבוק ותראה כמה אתה טועה

כולם נשארו חברים של כולם, רק שגב לא מופיע כחבר בדף של אף אחד מהם. ואולי תתפלא, יוליה חברה גם של בוקי וגם של אנה.
שלא לדבר על כך שרוב הסלבס הכי מוכרים, כמו למשל ירדן הראל, גיא פינס, אביב אלוש (מאלנבי) שלכל אחד מהם יש אלפי חברים בפייסבוק, חברים של אנה, ואף אחד מהם לא חבר של שגב.

תתפלא, אבל אפשר ללמוד הרבה דברים מהפייסבוק.
 

אורישקי

New member
אוי מה זה השטויות האלה

זה שהיא חברה בפייסבוק של אנה לא אומר שהיא מתה עלייה. גם לי בפייסבוק יש מלא אנשים שאני מכיר אבל אני לא מסמפט בלשון המעטה....
אני לא חושב שלשגב יש בכלל עמוד פייסבוק אישי, אמנם יש לו עמוד מעריצים או משהו שכזה, אבל אין לו עמוד אישי כמו של בוקי נאה, ענת הראל או נטלי.
 
למעלה