המדריך לשחקן הישרדות ע"פ ברית הבוטיק!

אורישקי

New member
המדריך לשחקן הישרדות ע"פ ברית הבוטיק!

חשבתי על דרך להפיג את המתח לקראת הגמר ולפרסם "מדריך לשחקן" לפי איתי תורג'מן,אנה ארונוב וענת הראל. שעשו כל כך הרבה טעויות במהלך המשחק הזה, ובכלל עיצבנו אותי מאד בשבוע האחרון.
אז הנה הסעיפים, מוזמנים להוסיף עוד!:

- להתייחס בצורה מגעילה ומתנשאת לחבריכם לשבט.
- להחליף שחקן שהוא צלע רביעית בברית שלכם, שבחיים לא יבגוד, ולהביא את השבט למצב של 3 נגד 3.
- להגיד למתמודדת שיכולה להיכנס לברית שלכם ש"כרגע היא לא בברית שלכם ורק עוד כמה ימים אתם תחליטו אם היא תיכנס לברית"
- בזמן שמתמודד שמתנדנד ושחשוב לו מאד "הכבוד שנותנים לו" מבקש עזרה בחיפוש הפסלון, תשנו באי ותגידו שלא אכפת לכם.
- אחרי שמתמודד "בוגד בכם", לצעוק עליו שהוא בוגד, להתפלא איך הוא מעז לעשות לכם את זה ולפתוח איתו בחזית.
- לרצות לנצח במשימת דו קרב נגד אותו מתמודד רק כדי שתוכלו להגיד שניצחתם אותו.
- כשמדיחים את בן הברית שלכם בשבט היריב, תגידו לשבט היריב כמה שלא מגיע להם לזכות, שהם לא שווים לציפורן שלו ושאין להם לב. ולהתפלא איך העיזו להדיח לכם את הבן ברית.
- כשאתה נאמת על שקר, ליצור שקר שגורם לכל השחקנים במשחק לא לסמוך עליך, ולהגיד שזה המהלך הכי טוב אי פעם בהישרדות.
- גם כשהשקר הזה עובד איכשהו ואתם מרדימים את המתמודד שבגד בכם ויש לכם יתרון, אז תדיחו אותו ראשון במיזוג כי נמאס לכם לחיות עם השקר הזה למרות שהוא יעשה כל מה שתגידו לו. אבל תשאירו במשחק קבוצה של 4 מתמודדים שיכולים להתאגד ולהדיח אתכם.
- ואח"כ, כאילו לא מספיק השארתם את 4 המתמודדים האלה, תדיחו איתם את אותו בן ברית שהתבאסתם שהודח בשבט השני, סתם ככה, למרות שזה מוציא אתכם מהרוב המספרי.
- ואז במקום להדיח את המנהיג של השבט השני עם המוח האסטרטגי והמשחק החברתי הכי טוב, תדיחו מתמודדת שממילא לא בנויה למשחק ותרגיש רע להדיח אתכם, במיוחד כשאתה יצאת איתה בעבר.
- ואז, כבר כשיש לכם יתרון מספרי בלתי ניתן לשינוי, במקום פשוט להפסיק לשקר ולהגיד למודח שהוא עוזב את האי, תמשיכו ליצור לעצמיכם אויבים עם התנהגות בלתי נסבלת שמעלה את הפיוז לכל השחקנים במשחק.
- ד"א, שכחתי לציין שאם המושבעים כועסים עליכם, אז תגידו להם כמה שהם שקרנים, שאתם צודקים ולהגיד שזה המשחק ומותר לשקר, ואז הדחה אחרי זה לחזור בכם. בכלל, זה מאד עוזר לזלזל במושבעים, תשאלו את המקום השניעבונה 9 בהישרדות האמריקאית.
- ואז, למרות שאתם ברוב.... באם! הפסלון חסינות נעלם ולא חזר אליכם, אתם יודעים שיש סיכוי שהוא נגנב אבל אל תפצלו קולות, תוותרו על זה.
- וכאילו זה לא מספיק, תתנהגו מגעיל ותדברו בצורה דוחה לכל מי שיושב בספסל המושבעים ואיתכם בשבט, work that jury votes!
- אה, וגם כשאתם מגיעים לארץ ועוד יכולים לשנות משהו בדעה של אנשים כלפיכם... אל תדברו עם אף אחד, תנתקו למושבע בפנים ותגידו לו "אל תדבר איתי יותר אני לא חבר שלך".
זהו לכרגע.
 
וואו, חתיכת מדריך, כל הכבוד! ומוסיפה...

- תפסידו בכוונה במשימה מול השבט השני כדי שתוכלו להדיח מתמודד שעיצבן אותכם.
- תספרו בדיחות מעצבנות על אתיופים. ורסטפרים.
- לא יזיק לפזר גם אמירות שובניסטיות פה ושם, כדי שהנקבות בשטח יבינו מי פה גבר.
- באופן קבוע תתחרעו על האורז, גם כשחזרתם מפרס של ארוחה מלאה ודשנה - תזללו אורז כאילו אין מחר.
- אל תשכחו להזכיר לכולם שאתם הכי מוסריים ומשחקים בצורה הכי הגונה ומוסרית ואוסול בעוד שהם יצורים עלובים עם התפתחות מוסרית של אמבה.
- כשקורה משהו שמרגיז אותכם, אף פעם אל תפסיקו להתעצבן ולכעוס ולהפגין את הכעס הזה בחריפות באופן מילולי ודחו כל ניסיון להפגת המתח מהצד השני, רוח ספורטיבית היא ללוזרים, אתם נוקמים ונוטרים עד הסוף ואל תתנו לאף אחד לשכוח את זה.
- אתם תמיד צודקים, זה היקום שטועה ובאופן כללי, ממש לא אוסול.
 

רוקסין

New member
גם אני מוסיפה:


- כשנותנים לכם הזדמנות לקחת חלק בהצבעה האחרונה של השבט היריב לפני האיחוד ולחסן מישהו מהם תחסנו דווקא את מי שנשבעתם לנקום בו רק לפני שני פרקים, ותדאגו שיודח החבר הכי טוב שלו שמבקש להדיחו.
- אחרי האיחוד במקום שוב להדיח את זה שנשבעתם להדיחו על מה שעשה לחבר הכי טוב שלך, תדיח במקומו דווקא את זה שהצלחת להרדימו ולגרום לו לרקוד לפי החליל של בנות הברית שלך, ולגרום לו לחשוב שהן איתו ולא איתך, למרות שבאותו זמן היריב שלכם הפסיד במשימת השכר והעונש ועונד כבר צמיד שחורה על ידו, ופתק עם שמו כבר מחכה לו...
- אחרי שחוזר למשחק המתמודד שהתעצבנתם על כך שהדיחו אותו ונשבעתם לנקום על הדחתו, תדאגו אתם להדיחו בשיתוף פעולה עם אלה שנשבעתם לנקום בהם על הדחתו הראשונה.
- כששוב ניתנת לכם הזדמנות להדיח את יריבכם, תדיחו דווקא את המתמודדת היחידה שעוד יכולה לחבור לשבט שלכם נגד השבט שלו, בעיקר אם בסופו של דבר היא מצביעה איתכם נגדו, בזמן שאתם בכלל מצביעים נגדה.
- בהזדמנות הראשונה שי לכם תריבו ביניכם לבין עצמכם ותגרמו לצופם להיות מבולבלים לגמרי מכם.
- כשיש לכם פסלון חסינות ביד, תשימו אותו במקום גלוי ותדאגו שכולם יידעו שהוא שם (אפשר לשים שלט גדול ובולט עם סימן של חץ: כאן נמצא הפסלון חסינות. מי שרוצה מוזמן לגנוב אותו) ולא לשכוח במועצת השבט לא לפצל קולות, כדי שתהיו בטוחים שמישהו מהברית שלכם מודח, במקום מי שרציתם להדיחו. (מתכון בטוח ב100%).
- במקום להרגיע את המושבעים ולנסות להתחבב עליהם, תדאגו לריב ולהתווכח איתם (אם אפשר, גם קללות הולך, כי אלימות לפחות עדיין אסורה במשחק) ולהשניא אתכם בעיניהם כמה שרק אפשר...
 

רוקסין

New member
אה, ועוד דבר לא פחות חשוב...

אם החבר שלך כבר מצליח לחזור מאי התקווה למשחק, שב כל היום רק איתו, וביחד תשתחצנו ותמאיסו את עצמכם על בנות הברית שלך ותן להן תחושה שהן בכלל אאוטסיידריות ואתה לא סופר אותן ממטר, בכדי שהן ישתפו פעולה עם השבט היריב וידיחו אותך או את החבר שלך מהמשחק.
 

רוקסין

New member
ולמרות זאת, למען ההגינות, ומקווה שתסכים איתי

אורי. אם לא התרגיל של גניבת הפסלון חסינות של ענת ע"י בוקי, שהיה לו הרבה אומץ וביצים לעשות זאת, כל זה בטל בשישים, שכן במצב כזה גם בוקי וגם שגב היו מודחים בזהאחר זה וכל השלושה מהברית המשולשת היו מגיעים לגמר, וכנראה ששני הצילייגרים בוקי ושגב היו עכשיו נלחמים בדו-קרב ביניהם על אי התקווה מי מביניהם חוזר למשחק, אם בכלל לא היו נלחמים בסופו של דבר שניהם נגד משהרקולס שהיה חוזר במקומם... ואת זה אף אחד פה לא יכול להכחיש. כך שזה ממש לא כאילו שהצד השני שיחק יותר טוב, כפי שזה עלול להצטייר, גם הצד השני עשה לא מעט פאקים שאפשר למלא בהם מדריך הוראות שלם.
 
אבל הקטע הוא שברית הבוטיק

הייתה יכולה להגיע בנחת ובלי מאמץ לגמר. קודם כל כי השלושה באמת מאוחדים וחוץ מהם ראינו רק זוגות שהיו נאמנים זה לזה, לא שלישיה, ושנית כי כל הטוויסטים היו לטובתם. ברגע שהצמידים נכנסו למשוואה זה היה ברור שמי שיש לו יתרון במשימות (ענת ותורג'י) הוא זה שכל הכוח בידו במשחק ואסטרטגיה שמסטרטגיה.
ואגב הברית הזו הייתה מאוד קרובה להתפורר בתחילת המשחק כשאנה וענבל התמודדו באתגר האש (ואני לא מאוד אתפלא אם אגלה שההפקה רימתה קצת לטובת אנה) והם הגיעו למצב הבעייתי הזה רק בגלל שעשו המון טעויות ממש דביליות.
גם ממצב גניבת הפסלון יכלו להחלץ אם רק היו מפצלים קולות ככה שהם במצב הנוכחי בגלל הטעות שלהם, לא בגלל המהלך של בוקי כי הם יכלו לנטרל את המהלך הזה עם טיפה מחשבה, להדיח את שגב ולהפטר מבוקי בסיבוב הבא (אחרי ששלותם היו עושים לו את המוות על האי אולי הוא היה אפילו מעדיף לשחות הביתה).
 

רוקסין

New member
מסכימה איתך, אך עדיין ללא המהלך הנועז של בוקי

כל מה שכתבנו כנראה כבר לא היה רלוונטי. כי מה שחשוב במשחק הזה בסופו של דבר זה לשרוד.

ואגב, אני ממש לא חושבת כמוך שההפקה רימתה כדי שענבל תודח. אל תשכחי שכולם היו שם כשאנה והיא נלחמו ביניהן במבחן האש. ואנה היתה יותר טובה ומהירה מענבל וניצחה אותה ביושר. חוץ מזה שגם שגב עם כל אסטרטגיית הליקוקים וההתחנפויות שלו לחזקים, היה מסומן להדחה בטוחה לא פעם ולא פעמיים. למזלו תורג'י לא אסטרטג הכי חכם, ולכן פעל מהבטן במקום מהראש. כל מתמודד אחר שהיה עומד מולו עם ברית כזאת חזקה, היה מדיח אותו כבר מזמן, למרות הליקוקים שלו. אפילו שגב עצמו שהתארח בתוכנית הבוקר של ערוץ 10 וראה איך הוא נראה על האי נגעל מעצמו וראו היטב איך שהוא מרגיש לא בנוח לראות את עצמו ככה. יותר מזה, ישבה לידו פרשנית תקשורת שאמרה לו את זה בפנים והוא הסכים איתה. זה היה ממש מביך. כך שזה ממש לא ששגב שיחק יותר טוב מהברית המשולשת כמו שהיה לו יותר מזל משכל.
 
בעיני הוא שיחק הרבה יותר טוב מהברית

ומזל דווקא לא היה לו במיוחד. הוא בא מעמדת נחיתות - הוא לא ספורטיבי, לא בכושר והמשחק בגלל הצמידים הפך להיות משחק של חסינויות והדבר השני שהיה לרעתו הוא שהוא נתן לחיבה שלא קשורה למשחק להשפיע עליו וסמך על משה.
והליקוקים שלו, כהגדרתך, השאירו אותו במשחק נגד כל הסיכויים. לפני שסיפור הפסלון התפוצץ ענת ואנה דיברו על זה שהן רוצות להגיע לגמר עם שגב, מה יותר מזה? הוא שיחק משחק חברתי ממש טוב והצליח להתחבב ולהרדים את היריבים שלו.
אם את מתכוונת לראיון בתוכנית הבוקר שבו קרן נתנזון השתתפה אז הוא ממש לא הסכים איתה והיא לא יועצת תקשורת, סתם רכילאית סוג ב' שבעצמה היא פליטת ריאליטי נשכח בשם "דרוש מנהיג".
 

רוקסין

New member
אני ממש לא חושבת ששגב שיחק יותר טוב מהם

היה לו המון מזל לאורך כל הדרך, עוד מההדחה האחרונה שלפני האיחוד שאם לא היו מערבים את טיניום בה הוא היה מודח בטוח, ושחקן שמסתמך אך ורק על מזל וליקוקים, ממש לא שחקן אסטרטגי בעיניי. גם בתקשורת כתבו שהאסטרטגיה של שגב היא שאין לו כלל אסטרטגיה. אני בחיים שלי לא שמעתי על כזאת אסטרטיגיה, אולי את מכירה? כי אני ממש לא. ולגבי תוכניתהבוקר שציינתי: יש אותה בארכיון הקטעים המיוחדים שבאתר הרשמי של "הישרדות" בנענע10.
 
לדעתי אם כבר היה לו חוסר מזל לאורך כל הדרך

לא מזל, ולא יודעת מה כתבו ב"תקשורת", ה"תקשורת" היא עולם גדול ורחב והיום כל בלוגר עול ימים וזב חוטם הוא חלק מהמדיה הזו אבל שגב בעיני אולי היחיד במשחק ששיחק משחק אסטרטגי.

אבל כנראה שלא נשכנע אחת את השניה וסתם נכנס ללופ מיותר אז מבחינתי אפשר לוותר מראש על הדיון הזה.
 

רוקסין

New member
כן, גם אני חושבת שכדאי שנסכים שלא נסכים וזהו.

שכן אני לעולם לא אחשוב כמוך ואת לעולם לא תחשבי כמוני לגבי שגב. ואין טעם להיכנס שוב לדיון מיותר, ועוד אל תוך הלילה...
 
נכון

ההדחה של אושרי לא אסטרטגית בכלל, הליקוקים זה לא נחשב משחק חברתי מבריק וכמובן שכל אחד ואחד מהטוויסטים בא בכדי לקדם את שגב. ואת לא מגוכחת בכלל
 

droriko

New member
ליקוקים זה חלק מהמשחק מותק

וההדחה הראשונה של אושרי היתה מהלך של אסטרטג. של אחד שמסוגל לחזות בדיוק מה יהיה אחרי. אסטרטג זה אחד שחושב קדימה. אם איתי לא היה אסטרטג הוא היה אומר"אני לא אדיח את אושרי כי הוא אחלה גבר וכיף איתו, אני אדיח את בוקי כי הוא חופר"
 

droriko

New member
ולאיתי יש הרבה מזל??

אם כבר ההפך, הוא הבן אדם עם המזל הכי נאחס באי.
הוא מדיח את אושרי-יומיים אחרי זה אושרי חוזר לאי
הוא מדיח את ענת-יומיים אחרי זה היא חוזרת
 

Im All That

New member
איך אני אוהב שאת סתם ממציאה דברים..

הוא אמר שבלי ה"חנפנות" שלו ובלי הבחירה שלו בתורג'י, הם היו מפצלים קולות - והוא הרדים אותם חזק, הוא לא הסכים בכלל עם מה שהפוסטמה הזאת אמרה, והתווכחה איתו ובכלל לא נתנה לא לדבר.
תפסיקי לחשוב שאנחנו לא צופים בדברים כדי שתוכלי להמציא שטויות ול"הראות לנו מה זה"!!!
 

רוקסין

New member
נראה שגם את הראיונות איתו אתה שומע בצורה...

סלקטיבית. כי הוא צמו אמר את זה עוד לפני שהיא אמרהלו את זה בפנים והוא הסכים איתה, למרות שאפשר היה לראות על פרצופו כמה זה מביך.
וחוץ מזה, לא רק שאני לא חושבת שאתם לא צופים, גם אמרתי לכם בדיוק נמצא הראיון איתו. אז למה לי להמציא שטויות, כהגדרתך?
 
למעלה