שרשור פרק 25!- פרק הדחה!

MagSimps

New member
אני באמת לא אוהב את טלכו

אבל זה לא קשור, אני יודע שהוא אסטרטג אבל לא כזה גדול כמו שעושים אותו. אבל מוכן להוריד בפניו את הכובע אם יגיע לגמר. אני אישית לא רואה את זה קורה. לגבי עם זיו תראה כמה תגובות למטה. על הברית החזקה שלהם, שים לב עד כמה היא הייתה פרירה, עוד מההדחה של חנוך מישהו חשב לעשות מהלך. זיו או לא זיו, הברית הזאת לא הייתה יציבה כמו שהם חשבו. ועובדה שזה התפוצץ להם בפנים.
 

monni1234

New member
אם גם היה מודח להם מישהו והם גם היו נחשפים אז

הם היו במצב קשה כי למחנה השני יש את טומי שהוא רמה אחת מעל כולם במשימות ויכול להשיג את הווטו.
 

MagSimps

New member
והוא היה צריך לדעת להרגיע אותו...

למרות שאני יודע שזה בספק גדול אם זה היה קורה. אבל תזכור שהוא גם היה יהיר לא פחות מזיו.
 

MIIKLE

New member
נו נו תנסה אתה להשתלט על האריה../images/Emo3.gif

למה כי אריה פצוע הוא עדיין אריה ואם משחקים לו בביצים הוא עלול לנשוך. אוי עבדאן גיסנו אייך?
 

MIIKLE

New member
לא,לא מיציתי, לפחות עד סוף העונה../images/Emo8.gif

לפחות נראה שוב את האריה בגמר.אני אגב הייתי שמח אם עונה הבאה היו מצרפים אותו למהדורת השבט כשהוא היה בפרק האחרון זה היה הפרק הכי טוב של מהדורת השבט מאז ומעולם
 
מסכים לחלוטין.גם אני טוען זאת כמה פרקים. טלכו

ראינו מה קרה באמת בפרק האחרון אתמול. הוא זיהה נכון את המצב וגם גרם לשי לשנות את החשיבה. הוא מבין שמצבו לא טוב וחייב לחזק את עצמו בכל מיני בריתות/הסכמים/קשרים. והוא מתקדם. חבר של כוווולם..! מסכים איתך שהוא סתגלן למצבים. ולכן גם לא נותן למאורעות העבר להשפיע עליו לגבי העתיד. לא אמרנו מילה אחת על החוכמה , ההשכלה והאיטיליגנציה הכי גבוהה באי. אם יגיע לגמר אני מאוד ארצה שינצח. לפחות לו יש מטרה מה לעשות עם הזכיה.
 

השורד

New member
הוא לא שינה את החשיבה של שי

לשי לא היתה ברירה, אין לו רוב בלי טלכו. אז הוא הצביע ריקי כדי לא לעורר את תשומת לב הרביעייה של ליאורה. שים לב לפרצוף המבואס של שי והאנחה שפלט כשרשם את פתק ההצבעה...
 
ממש לא נכון. יש הצגות . יש עובדות.

שי רצה להגיע למבחן האש. תראה שוב את הקטע. אפילו ניסה לשכנע את טלכו. אלא מה : טלכו שכנע אותו אחרת. תצפה ואם זה לא נכון , נחזיר את ריקי לתוכנית......
 

השורד

New member
טלכו החליט בשבילו, זה לא נקרא לשכנע

מה היה עוזר לשי אם היה מצביע לליאורה? זה שהוא הצביע לריקי לא אומר כלום. שי גם הצביע "טלקו" בהצבעה הקודמת, זה אומר שהוא החליט שעדיף להעיף את טלכו מאשר את טומי? אם זה היה תלוי בשי, היה מבחן אש. ואין שום דבר בפרק שמוכיח אחרת.
 
וזוהי האסטרטגיה שלו.

הוא בהחלט האסטרטג של העונה, מגיע לו להגיע רחוק. עובדה שהוא הגיע עד לשלב הזה, ובצדק. אולי הוא לא חזק פיזית ולא חתיכוש כמו טומי אבל הוא בהחלט יודע לשחק את המשחק.
 
מה לעשות ? הוא הכי חכם שם.

אז לפחות שיחכים קצת את השורדים וגם חלק מהצופים שחוץ מתסרוקת ומיקאפ יש להם גם משהו בגולגולת.
 

Mark902

New member
../images/Emo45.gifמסכים

טלכו הוא באמת שחקן שחמט מנוסה. הוא הקריב את מה שצריך בעת הצורך, ואכן עדיף לו לשמור על פרופיל נמוך ולמשוך בחוטים בלי שאף אחד ירגיש. השילוב עם זיו לא התאים לו, שכן הברית הזו היתה גלויה ומשכה אליה אש מכל הכיוונים. עלינו רק לחכות לפרקים הבאים שבהם נראה בעונג רב כיצד הוא יסדר מחדש את מערכי הכוחות. ובהזדמנות זו אגיב גם לMagSimps: טלכו לא רק מקשקש. בזכות החשיבה האסטרטגית שלו הוא שרד עד היום בפיליפינים (ראה מעשיו עוד מתקופת ערבוב השבטים). אני לא מבין מה הבעיה איתו, שחקן מעולה לכל הדעות.
 
למעלה