שרשור פרק 25!- פרק הדחה!

מסכימה../images/Emo3.gif

היא באמת אהבלה למה היא באה להשרדות אם היא לא הבינה איך משחקים את המשחק???
 

סאמוואן

New member
טוב תראי יש פה מלא שורדים

שלא ידועים/ידעו לשחק את המשחק ולא הבינו אותו ובכל זאת באו...אני מאמינה שליעד הגיעה מסיבה פשוטה-לספק לנו בידור!!
 

einnnor

New member
כי ליעד חיה בעולם אחר ..לגמרי.

אני בכלל לא בטוחה שהיא יודעת שצריך לשחק את המשחק ולא להידבק בבריתות שעבר זמנן. היא נראית כאילו היא באה למשחק משימות בלבד. הבחורה הזוייה לגמרי , מזל שהיא מבינה את עצמה....או שלא ?!
 

Corall

New member
פשוט מאוד. זה בטח מה ששי אמר לה

לשים. כדי להסוות את הברית שביניהם. לקחת שם לא קשור פתאום ולטשטש עקבות.
 

shay keran21

New member
היא יצאה ממש מפגרת! ממש הסתקרנתי לראות

מי הצביע לטומי..מי הדפקט! חחחחחחחחחח קיצר מי עף שבוע הבא. מה הפעם אין ספוילרים..חחחח אני מרגיש שלאט לאט הכל נרגע פה בפורום..מאז הליכתו של זיו..שקטט דממהה
 

mmeny

New member
../images/Emo70.gifהתשובה מאוד ברורה

ליעד לא שייכת להישרדות. היא חברה של ריקי,ולכן לא הצביעה נגדה. טומי במילא לא סובל אותה מימים ימימה,ואין לה קשר לברית הרביעיה,אז מה איכפת לה להצביע נגדו
 

mmeny

New member
איזה גאונים טלכו ושי

יצאו נאמנים לליאורה. ונראה לי שמההדחה הבאה הם הולכים לדלדל את הברית של הרביעיה
 

אורישקי

New member
לא כל כך בטוח אם זה היה חכם מצדם

הרי לדעתי במשחק כמו הישרדות שבו אתה יכול או להסתכן ולנצח או ללכת על הבטוח ולא להיות בסיכון בפעם הבאה-אני חושב שעדיף ללכת על הדרך של ההסתכנות כי אני לא רואה מצב שליאורה/טומי/חבורתם באמת יהיו כאלה טיפשים שהם ידיחו את פאקינג הדס וליעד לפני שי וטלכו.
 

MagSimps

New member
נכון מאוד...

היה להם סיכוי של 50%. עכשיו הם צריכים לגשש כדי לבנות משהו, ואני בספק אם יצליחו יהיה די קשה. גם אם הם היו נופלים בהדחה הזאת המצב שלהם היה נשאר דומה של 4-4. רק שהפעם הם היו חשופים.
 

mmeny

New member
../images/Emo6.gifטלכו ושי בונים על בגידה של ליאורה ואביגיל

מי בונה בכלל על להעיף את הדס? ליאורה חושבת שהיא שולטת בהם והם ישכנעו אותה להדיח את טומי,כבר בפרומואים רואים את זה
 

סאמוואן

New member
יצאתי ממש מבולבלת מהפרק הזה

הופתעתי מטלכו שלמרות שהוא המשיך לחפור על העניין הזה של "לא כדאי לי לנצח של יסמנו אותי" הוא יצא די תותח במשימת ווטו והוא אפילו היה נראה קצת סקסי משהו...(באופן מוזר מאוד..) מאביגיל בכלל התאכזבתי בפרק הזה!! ליאורה כרגיל מלכה ריקי כרגיל חופרת ומעצבנת וחיה בסרט.. טומי אידיוט זיו הכי בלבל אותי גם קרחת וגם זיוני שכל?? מה נסגר??
 

amir6661

New member
יש אלוהים!

הכי כיף לקרוא את הספוילרים ולראות מה ישנה הכל ברגע האחרון
חבל ששוב כמו בהדחה של אבי חסכו מאיתנו קטעים "מיותרים" וחלק מההצבעות נשארו קצת תמוהות... עכשיו מי לעזאזל הבא שיעוף?
 

MIIKLE

New member
../images/Emo47.gifטלכו ידע לשמור על מקומו

ויודע כמו כל שחקן שחמט מנוסה שלפעמים כדי לנצח את המשחק צריך להקריב את הצריחים שלך במתקפה כוזבת.דווקא מצבו הוטב לעומת זה כשהיה עם זיו.לא מתאים לו החזית הישירה טלכו הוא אחד שפועל מאחורי הקלעים ושם הוא עושה את מלאכתו בצורה הטובה ביותר.כמו שאני רואה את זה הוא מסובב את כולם במיומנות ולאט לאט יפרק את ברית הרביעייה לחלקיה.
 

MIIKLE

New member
טלכו הוא האסטרטג של העונה

הוא סתגלן ויודע להסתגל למצבים שאחרים נופלים בהם.כשהדיחו את זיו מצבו היה בכי רע אבל הוא היטיב להשתמש בכישוריו החברתיים כדי להתחבב ולהרדים את כולם וכך אף אחד לא רואה בו איום והוא יכול לפלס את דרכו עד הסוף בבטחה.
 

MagSimps

New member
לדעתי הוא די חשוף שם...

יודעים כבר שהוא נחש אבל בוא נראה איך ילך. אגב הוא באמת לא איום במשימות אבל גם אריק לא היה. רק שאריק שלט על המשחק והוא לא.
 

MIIKLE

New member
אבל עכשיו הוא משחק אותה שה תמים

ומפיל את כולם בפח.ואם ראית את הפרומו הקרוב כולם מתחברים לטלכו ואביגייל וליאורה כבר מתחילות לזמום נגד טומי ואוהד. טלכו מספיק חכם לנצל את הפירצה הזאת ולתקוע טריז ביניהם.
 

MagSimps

New member
......

אתה הופך את טלכו לאסטרטג מהולל אומנם לא הקשבתי במדויק לשיחה שלו עם שי, אבל הבנתי עד כמה המהלך שהוא הציע כזה גרוע. אאל"ט הוא הציע להדיח מישהו מאצלהם ואח'כ להמשיך. כששי רצה שיהיה תיקו בניהם. זה לא משנה עד כמה הם התחברו אליו חברתית ומשחקים איתו. עובדה כשהם מגיעים לקלפי וככל שהזמן מתקרב הוא בסיכון. הוא כבר לא שולט במשחק. הוא נשאר במשחק לא משום היכולות שלו אלא מפני שיש אחרים שיותר חשוב להדיח אותם. וגם אם אביגיל וליאורה ילכו על טומי ואוהד, זה לא מפני המשחק החברתי של טלכו או כי הוא לא מהווה סיכון. זה פשוט אסטרטגי טוב להם...טומי בעיקר בגמר יכול לטעון טעיונים חזקים של שורד אולטימטיבי. ויהיה קשה לעמוד מולו. בכל אופן נחכה ונראה מה יולידו שני הפרקים הבאים. הברית שלו התנפצה רק לא מזמן ואיך שאני רואה את זה אני בספק אם הוא יבצע מהלך רציני כלשהו ויגיע לגמר...
 

MIIKLE

New member
נו באמת

כנראה אתה סתם לא אוהב את טלכו כי המילה אסטרטג זה ההגדרה המילונית שלו.באי הדחויים הוא ידע לתמרן את האנשים ולהתחבב על הנשים שם והיה למלך האי עד כדי כך שהבנות בחרו בו פה אחד למתמודד האהוב ביותר.בטינאגו הוא היה אחראי על ההדחה הגאונית ביותר העונה כשטל בן דוד עף אחרי שטלכו משך את אביגייל אליהם והשתלט על שבט טינאגו.ביחד עם זיו הוא העיף את טל אנגלנדר וחנוך וללא ספק הברית הזאת הייתה מחזיקה מעולה אלמלא זיו עיצבן את האנשים.וגם אחרי שזיו עף הוא ממשיך לתכנן את מהלכיו בדייקנות ולאט לאט לדעתי יפורר את ברית הרביעייה שכבר מתחילה לזמום נגד עצמה.ובנוגע לאם הוא יגיע לגמר אהממממ בוא נגיד שימים יגידו...
 
למעלה