הגיגים ושאלות

Matsman

New member
אף אחד לא מתנפל. יש דרך להגיד דברים בכבוד

ובטח שלבקר בנאדם על האופי שלו דרך המראה או דרך שני פרקים בתוכנית זה לא לעניין.
 

רנדו

New member
מה היא כבר כתבה על האופי שלה?

"מטנפת על הדס" "מרשה לעצמה לרדת על אחרים" מה זה לא נכון? ובגלל זה היא חושבת שיש לה אופי מגעיל ומתנשא (מה לא מכובד בזה?) על סמך 3 הפרקים שהיו עד כה. היא מביעה את דעתה על האופי שלה בתוכנית, בטח שלא בחיים, היא לא מכירה אותה. בשביל זה אנחנו צופים בתוכנית, זה חלק מהעניין..
 

Matsman

New member
עוד פעם

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1935&MessageId=133505241 "היא מכוערת להחריד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~!!!!!!!!!!!111" "היצור הזאת" מה זה, ילדת כיתה ב' כונפה ? מה הבעיה לדבר כמו בני אדם ? יש דרך לומר דברים בכבוד. ואני דווקא מחזיק מנתי בחורה טובה ואוהב לקרוא את ההודעות שלה. בגלל זה אני אומר את זה.
 

נתי153

New member
לא הבנתי למה אתה מתעצבן

לכל אחד מותר להביע את דעתו לגבי כל מתמודד וזאת זכותי האישית ואף אחד לא יקח את זה ממני! לא זכור לי שקיללתי או חדרתי לפרטיות האישית שלה ..
 

idanoosh17

New member
השלמתי שם את הפרק האחרון

והתחפנתי מהפרסומות שהם שמים שם... יותר מבשידור בטלוויזיה :-S
 

פנומן 72

New member
פרסומת אחת כל חמש דקות. אפשר לחיות עם זה...

אני ממליץ להצטייד בממיר דיגיטלי ולהקליט. הכי טוב. בלי פרסומות בכלל.
 

EnglandHooligan

New member
כנראה ש...

תכלס בישראל אף פעם לא היה תיקו שזכור לי במועצת השבט .. אני יודע שבהישרדות האמריקאי לאורך השנים היה ,אתגר הדלקת אש,הצבעה חוזרת שאלה שהצביעו לא משתתפים בהצבעה,גם היה הגרלה של אבנים וגם היה פעם שהמתמודדים שהיה ביניהם תיקו היו חסינים מהדחה . אני מאמין שאם יהיה העונה מצב של תיקו ,אחד מהמקרים שצויינו למעלה יכנס לתוקף בסדרה..
 

frhx

New member
עושים הצבעה נוספת...

אפשר להצביע רק לשניים שיצא להם תיקו, והם עצמם לא מצביעים. אם שוב נוצר מצב של תיקו, אז יש שתי אפשרויות: אחת - הגרלת אבן מאחת הידיים שתיים - אתגר הדלקת אש, מי שמדליק ראשון ניצל והשני מודח.
 

babylon4

New member
עפ"י הישרדות האמריקאית

עד שלב של 6 הגדולים (או מספר באזור) ברגע שיש תיקו עושים הגרלה עם אבנים. ובשלבים הגבוהים יותר לרוב זאת משימה של הדלקת אש.
 

niro62

New member
עושים הגרלה עם אבנים רק אם...

לשתי האנשים שהיה שניהם תיקו לא היה קולות עבר. אם היה להם קולות עבר אז מי שקיבל בעבר יותר קולות הוא זה שמודח
 

Pלמוני

New member
מוזרים/דוחים/נכים/לוזרים ושאר ירקות

אני מבין שצריכים גם כאלה-אבל למה כל אלה צריכים להתרכז רק בשבט אחד?!
 

davidlev0255

New member
אני רואה שאתה לא פוליטקלי קורקט?

1. חנוך, אני מניח שאתה לא תנצח אותו בשחיה (הבחור אלוף אולימפי בשחיה נכים עם תוצאות מצווינות למי שאין לו יד. 2. מלא נכים לא תנצח בשחיה , כמו השחינית מדרום אפריקה שאין לה חצי רגל והיא שוחה 10 ק"מ בשעתיים וקצת . 3. תאמין לי שחוץ מנכים אני מסכים איתך כמעט בהכל, היית צריך לכתוב ערסים וכו' 4. גם בשבט השני יש לוזרים , וגם בשבט המודחים 5. קשה למצוא "גבר גבר" חוץ מחנוך ואיתן ואולי טל אנגלנדר וקריספל
 

Matsman

New member
עם כל הכבוד

לאומץ ולזה שהוא באמת גבר גבר תותח ואני מעריך אותו, חנוך עשה טעות פטאלית כשהוא הסתבך עם זיו.
 
למעלה