שאלון ההרשמה להישרדות 2 - השערוריה

דוזן

New member
להפוך משתמטים חסרי סיבה לגיבורי תרבות ונוער?

שכל הילדודס יסתכלו ויגידו לעצמם שיכולים להצליח גם בלי צבא? להיות מפורסמים ודמות לחיקוי גם בלי לתרום למדינה? זה- ביזיון בעיני. טוב מאוד שהשאלות האלה ישנן.
 
אתה יודע מה יותר ביזיון?

שחבורת תאבי פירסום נהיים גיבורים לילדים. כן, אדם שהתפרסם בזכות היכולת המדיהמה שלו לאכול תולעים תמורת כסף בהחלט שווה הערצה. בייחוד שהוא מדגים איך אפשר להתפרסם בלי כישרון.
 

מאשו

New member
אני לא חושב שהפעם זה בכוונה רעה

כאילו, מי אני שאדע, כי אחרי עונה ראשונה כזאת וריטינג כל כך גבוה אין להם ממש סיבה לשנות את הגישה ולהפוך את הריאליטי הזה לריאליטי אמיתי, אבל אולי השאלונים האלה באמת באים כדי לשפר את העונה. כמו ששואלים לגובה ומשקל, זה יכול להיות כדי שכולם יהיו דוגמנים, או להפך שלא כולם יהיו דוגמנים ולא כולם יהיו שמנים, רזים או גבוהים. כדי שיהיה אפשר ליצור גיוון. ככה גם לגבי הצבא, כדי שלא יווצר מצב שבמקרה כולם יהיו משתמטים ואז יגידו שהתכנית לוקחת רק משתמטים או להפך שלא יהיו רק לא משתמטים, שואלים את השאלה הזאת בשאלון וככה בונים קבוצה מגוונת. וגם התפקיד בצבא יכול להראות על הרבה דברים מעבר לבחירה אם לשרת או לא.
 

LEATHER REBEL

New member
הרעיון המרכזי הוא כסף

כל שערוריה מכניסה כסף באיזה שהוא שלב. נסו ותיווכחו. אבל אם כתוצאה מהשערוריה, מי שיקבל את הכסף הגדול הוא דווקא המשתמט, אז שלא תעיזו להתלונן אחרי זה, כן?
 

IMLost

New member
למה לא לעניין?

השחקנים של השרדות יהוו מודלים-דוגמאות לנוער למה שנרצה שהמודל שלנו יהיה משתמט?!
 

Bitchhh

New member
מסכימה איתך לגמרי

נימאס כבר שכל מה שרואים על המסך הוא משתמטים ונצלנים.
 
לא מאמינה ששירות צבאי מחייב להיות קצינים

אני בטוחה שגם חיילים שלא היו קצינים יכולים להתקבל ואפילו, רחמנא ליצלן, ג'ובניקים או אנשים שהתנדבו צבא עקב סיבה רפואית (כמוני). אני מאד בעד שהמשתתפים יהיו אנשים ששירתו, אבל כמובן שלא חייב שיהיו קצינים או קרביים.
 

orfeder

New member
לא הבנתי מה את רוצה?

העונה לא היו אנשים נמוכים?כמו עידן ודן ? ומיה היא רזה?לא נראה לי חוץ מזה שיש משתמטים למינהם שלא צריכים להראות תפרצוף שלהם בטלויזיה מסיבה אחת הם משתמטים (ותעשו לי טובה אל תגידו לו ואם זה בגלל סיבה בריאותית אז מה? אם זה בגלל סיבה בריאותית הוא לא יכול להשתתף בהישרדות) ועוד משהו בקשר לתפקיד בצבא זה גם בשביל שידעו מה הבן אדם שעומד מולך יודע לעשות או עשה בבחייו.
 

someone1000

New member
דעה קצת אחרת

אני משתמט גאה ולא בז שלי להשתתף בתוכנית הזאת. במקום זה אני עושה ימבה כסף ומסיים ת'תואר
 

Bitchhh

New member
מזל טוב

בזמן שאתה עושה ימבה כסף, אני רק מסיימת לגרד את הכסף לתואר.
 
מצחיק אותי, האמת.

קודם כל, אם הצבא נתן לך שחרור זה אומר שיש סיבה לשחרור. אחרי "בעיה נפשית", "בעיה פיזית" או "בעיה של דת", אתה הולך ל... הישרדות?! אז איזו בעיה נפשית/פיזית/דתית מדובר פה, אתה לא יכול לעשות צבא אבל אתה כן יכול לשכב חודש וחצי באיזה אי נידח בלי אוכל, בלי הגיינה ובלי שום אמצעי בסיסי למחייה? זה לא נשמע לך אבסורד?! ובכלל כשמדובר במשתמטים שאין להם שום סיבה לא ללכת לצבא, והיו חייבים לעשות צבא, אין להם על מה להתלונן. צו להתגייס זה חוק מדינת ישראל. רוצה את זה או לא. לפני שיש פה האידיאולוגיה, יש פה החוק! אתה לא תגנוב- כי החוק אומר שאסור לגנוב. ואם תגנוב, אתה תיענש. לצערי משתמטים לא בדיוק נתפסים ונענשים בחומרה כמו שרואים לאחרונה, אבל כמישהו עובר על החוק- הוא ראוי לעונש. אני לא רואה שום סיבה להתייחס לאדם שהשתמט מהצבא כעוד אזרח מהשורה. אני רואה במשתמטים כאוכלי חינם, אגואיסטים וקשה לי לחשוב על עצמי מתחברת למישהו כזה. ולא, אני לא "close minded", אני פשוט חושבת שאם לאדם אין טיפת הערכה למדינה שלו, מה בדיוק הוא עושה פה? ואחרי החפירה, אני חייבת להוסיף: אני לא בטוחה שהסעיפים הללו נועדו לסנן משתמטים. אני חושבת שרוצים להקים נבחרת שתייצג כל מיני שכבות של החברה הישראלית, וצבא זה חלק בלתי נפרד מהחברה והזהות הישראלית. מה גם, שהרבה פעמים תפקיד בצבא מעיד על חלק כלשהוא בתוכנותיו ואופיו של אדם. אני חושבת שלשים 2 קצינים באותה הקבוצה יכול לגרום לפיצוץ, ומריבות עושות אקשן, מה שתורם לרייטינג.
 

shy6

New member
נו באמת

יש מלא אנשים שבזמן שהיו אמורים להתגייס לא יכלו לתפקד מאופן זמני מאיזו סיבה. אני למשל עברתי ניתוח לב פתוח בגיל 17 ולקחו לי כמה שנים של הסתגלות אחרי. את מה שאני עברתי אף לוחם לא עבר וגם לא מאחל לאף אחד. עכשיו אני בן 27 והכל בסדר אצלי ויכול לעשות הכל, כולל הישרדות. אבל לא עשיתי צבא..
 

spitzmobil

New member
פשוט התכנית הזאת מעבירה מסרים כה נאצלים...

שהם לא רוצים להרוס את הרמה הערכית והתרבותית שלה ע"י שיתוף משתמטים. אחרי הכל, דן מנו, בוגר גולני, הוא - הוא המודל לחיקוי ולהערצה שכל הורה היה רוצה לילדים שלו. אני קורא למפיקים להוקיע את תופעת ההשתמטות ולתת את הזכות לתקוע סכנים בגב ולזלזל באינטליגנציה (הירודה ממילא) של הצופים רק לאלו שתרמו את חלקם למדינה, רצוי ביחידה מובחרת או לפחות באפסנאות!
 
למעלה