שאלון ההרשמה להישרדות 2 - השערוריה

LEATHER REBEL

New member
שובה של הטרולית

טרולים יישארו ת-מיד טרולים. לא משנה היכן גרים. וגם אין להם קיום מחוץ לאינטרנט.
 

bratz girl

New member
חחחחחח

תחדש!!! דיי מיצינו טרולים,מיעוט, פורומים נסגרים דיי תחדש אתה נשמע כמו תקליט שבור! זה משעמם כבר לקרוא את התגובות שלך. והמלצה: תפסיק לנסות להגן על השם הטוב שאין לך ואם אתה שלם עם החחלטה שלא עשית צבא פשוט תפסיק להילחם בזה כל הזמן מה שבעצם מראה שאתה ממש לא שלם עם שום החלטה שלך בנוגע לנושא הזה..... גם אני וגם אתה יודעים שההגנה הכי טובה של האדם {ושל הבע"ח} היא התקפה........-נקודה למחשבה.
 

bratz girl

New member
אוקייאנשים תיכנסו ותיראו מה הבן אדם חושב-חובה

ניסיתי לנהל שיחה עם הבן אדם הזה... והתכתבנו דיי הרבה במסרים חוץ מזה שהבלגתי על הזילזול שלו באנשים ובי בעיקר באותה השיחה -ידעתי שלא שווה להוציא כל כך הרבה מרץ על אדם שלא טורח לכבד את הסובבים אותו ובכלל.... זה מה שהיה לו לומר על אסוף המסוקים: "כשהיה אסון המסוקים, אני כל כך שמחתי... הרגשתי "הנה, יש צדק בעולם, והממסד נדפק, ובגדול!" היו כמובן מי שניסו לומר לי "תרגיע" אבל אני הסברתי להם ש-למקרה שהם לא שמו לב- ישראל אמורה להיות דמוקרטיה. ואחת הנקודות החשובות בדמוקרטיה זה חופש הדיבור, ומכאן שמותר לי לומר דברים גם אם להם לא בא לשמוע אותם. והיה ומי מהם היה מרים עלי יד בעקבות שמחתי? הייתי מוריד לו אותה. אני לא שותה אלכהול, אבל לו הייתי שותה אלכהול, הרי שללא ספק הייתי פותח שמפניה." זו בושה שמשפחות שנהרסו בן רגע ואנשים שחיים איתנו שמחים על כך.!!!
 

שישיחם

New member
לא יודע למה...

לי דוקא נראה שזה את שמתכתבת עם עצמך. וגם נראה שאת נהנית מזה
 

Offry2

New member
תאמין לי, אתה אפס

אתה לא יכול לא לתת כבוד ולחשוב שיחזירו לך כבוד
 

LEATHER REBEL

New member
שוב אתה כותב בטרולית?

אין טעם לכתוב לי בטרולית, כי אני לא מבין טרולית. אם תכתוב בעברית, אבין אותך ואולי אגיב באופן ענייני. קשה לי להגיב באופן ענייני כשכותבים לי בשפה שאני לא דובר אותה.
 

InFecTeD LOVER

New member
אם היו מוקיעים משתמטים,

מה שלא נראה לי, זה היה הכי לעניין וכל הכבוד להם. אבל כנראה זה בגלל כל מה שאמרו מעליי.
 

sutul

New member
אין לי בכלל בעיה

שהם יוקיעו משתמטים יש מספיק דוסים בארץ אני לא צריך עוד אוכלי חינם אם אתה לא רוצה לשרת בצה"ל גם אם זה לא מעיניין אידיולוגי תמיד יש שירות לאומי!
 

sutul

New member
מישהי העירה לי ואני רוצה להבהיר

יש הבדל בין אנשים שבאמת לא יכולים לשרת מסיבות רפואיות(פיסי או נפשי) לבין טפילים חברתיים שעושים את זה כי לא בזיין שלהם לשרת מובן לכם למי אני מתכוון כשאני אומר "משתמטים" נכון?!
 

אייני

New member
נכון, אבל בלתי אפשרי

מכל בחינה שהיא, ואני חוזר - מכל בחינה שהיא - להבדיל בין השניים. גם אותם "טפילים" קיבלו שחרור חוקי לכל דבר מהצבא. אז איך תבדיל? תחפש את הטפסים שלהם, תקרא את הבדיקות ורק אז תשפוט אם זה היה בסדר או לא? כאילו, תכלס, סביר להניח שאתה, כמו כולם, רק תשמע "לא עשה צבא" ובלי שיעניין אותך משהו תקפוץ ותתעצבן.. האשם האמיתי בזה שהם משתחררים זה הצבא. (ואם לדייק, אפילו משרד החינוך, שכבר שם צריך לטפל ולחנך את בני הנוער שזה חשוב לתרום).
 

sutul

New member
למה אתה הולך כל כך רחוק מהילד

וישר מאשים גוף ממשלתי?.. קח מישהו עם השפעה חינוכית יותר גדולה מאשר מורים.. כן כן.. הורים! מורים מכניסים ידע בילד.. הורים הם התורמים הגדולים ביותר לאופי הנער מורים עוזרים .. אבל לא באותה רמה לפחות זאת דעתי..
 

אייני

New member
זה נכון

אבל את ההורים אי אפשר לשנות. את הממשלה כן. ולכן איתה צריך להתחיל
 

בלקר

New member
מי שלא שירת שלא ילך להישרדות

אחרי הכל אנחנו לא רוצים לפגוע בבריאות בגופנית או הנפשית העדינה שלהם, רק למען הרייטינג... הרי גם אי זה שטח... לי אישית כמלאומניק אין שם בעיה כשמאפלים משתמטים לרעה.
 

3יש

New member
אוכלי חינם? איך זה קשור?

מי שלא עשה צבא לא משלם מיסים? לא משלם ביטוח לאומי למרות שהוא לא עובד בכלל? ומה קורה שבנאדם נפצע ומגיעים לו הפיצויים? יוציאו לו את הנשמה עד שיוכיח שזה באמת נכון ויקבל מה שמגיע לו. המדינה הזו מוצצת מהאזרחים שלה את הנשמה ואני ממש לא מתפלא שאנשים משתמטים מהצבא כולם כבר שכחו ששלחו לוחמים לשטח כמו בשר תותחים בלי שום תכנון מוקדם, ולמה? בשביל שהשם של שר הבטחון ראש הממשלה והרמטכ"ל לא יפגע והנה מה קורה עם החטופים? כלום! יכלו להחזיר אותם כבר מזמן תמורת חמישה אסירים אבל יש לנו ממשלה מזדיינת. אתה בטח תגיד שאין שום קשר לממשלה ושזו האדמה שלנו ועל ובשביל זה אנחנו נלחמים וזה נכון אבל לא נשאר חשק להלחם על האדמה הזו שהמדינה שלך מתנהלת בצורה כזו. ד"א עשיתי שירות לאומי.
 

sutul

New member
ואני מכבד אותך מפה ועד הודעה חדשה

אתה שומר על האידיולוגיה שלך ותרמת מעצמך לאדם אחר כאשר עשית שירות לאומי... אז אם תיקרא שוב .. טוב טוב את מה שכתבתי תבין שזה לא השירות הצבאי שמעניין אותי אלא התרומה האישית לא שמת לב שאמרתי שאפשר גם להתנדב וגם לעשות שירות לאומי לא רק צבא
 
למעלה