שאלון ההרשמה להישרדות 2 - השערוריה

yagluli

New member
אין יותר חרטא ממה שרשמת..

אי אפשר להשאיר בן אדם שמאיים בהתאבדות.. אחד מאלף כאלה הוא רציני באמת ואף אחד לא יקח את הסיכון של להשאיר חייל עם נשק כשהוא מאיים בהתאבדות.. ע"ע המגבניק שירה בעצמו השבוע באמצע הטקס בנתב"ג.. אנשים משקרים וחייבים להאמין להם, אין ברירה.. והבנות סטייל מיה בוסקילה ובר רפאלי שהן דתיות ונשואות הן משתמטות במובן הכי מובהק של המילה .. משתמטים צריכים למות לעבור מקום ולא להיות חלק מהחברה (שגם ככה מבוססת על פרזיטים אחרים - החרדים) נמאס לשלם שישים אחוז מס ונמאס לשלם עשר שקל לליטר סולר.. בשורה התחתונה, ופה אין שום תירוץ.. למה לא עשיתם שירות לאומי ?
 
כן,אבל אם בחורה אומרת שהיא דתיה

או מתחתנת רק כדי לצאת מהצבא,הם חייבים להאמין לה?הם לא יכולים לבדוק את זה?ובכלל,למה משחררים בחורה בגלל שהיא נשואה?מה הקשר?הצבא חייב להחמיר יותר בעניין הזה.אני לא מסירה את האחריות מהמשתמטים עצמם,אבל צה"ל לא צריך לשחרר אותם כלכך בקלות.
 

yagluli

New member
הצבא לא צריך כלכך הרבה בנות !

יש מאות בנות (במחזורים הגדולים) שפשוט לא מגייסים אותם בגלל עודף של בנות במחזור (יש סעיף פרופיל כזה). אז שישקרו שיתחתנו פיקטיבית.. לצבא לא אכפת והוא לא יאכוף את זה.. זה על הזין שלו.. הבעיה היא הבנים.. הבנים הם טיפשים , כי הצבא צריך לוחמים.. הצבא צריך הרבה לוחמים.. קצת מדאיג אותו לשמוע שמספר הלוחמים בצבא של חמאס (חמאס, האלה המעפנים מעזה..) הוא זהה בערך למספר הלוחמים (בסדיר) בצבא ההגנה לישראל (ישראל - המעצמה של המזרח התיכון, אחד הצבאות החזקים בעולם) בקיצור, מי שיוצא מקרבי הרוויח הרבה יותר ממה שהמשתמטים הטיפשים הרוויחו בזמן שהם היו באזרחות..
 

Jen74

New member
משתמט שבאמת יש לו בעיה הוא לא משתמט

מי שבאמת יש לו בעיה מקבל אישור מהצבא להשתחרר וממשיך לחיות את חייו בצל הבעיה. זה לא נקרא להשתמט. שקרנים הם משתמטים.
 

אייני

New member
ואתה מזהה שקרנים מקילומטר הא?

אני מתאר לעצמי שלא, וגם לך אפשר לשקר וגם עליך אפשר לעבוד. אז איך בדיוק אתה יכול לדעת מי משתמט ומי לא? אתה הרי לא מבקש מכל אחד את הסיבות והמסמכים לשחרור שלו, לא? אתה הרי לא יודע איך היה כל אחד במהלך הגיוס שלו, לא? אז במילים אחרות, כל פעם שאתה רואה מישהו שלא היה בצבא - אתה פשוט לא יכול להגיד מילה, אלא אם יביאו לך הוכחות מצולמות וחתומות שהוא שיקר. זה הדבר היחידי שאני מנסה להגיד. אם מוכיחים לי שבנאדם שיקר - אז וואלה, הוא דפוק, אני מסכים. וצריך להעניש אותו על זה - גם מסכים. אבל ההבדל הוא - שאני נותן לבני אדם את זכות הספק, ורבים אחרים לא עושים את זה אלא ישר שופכים את דמם.
 

zazi xxx skier

New member
לגבי הצבא צודקים!!!

אני כל שנה עושה מילואים לא בשביל "יפה הנפש" מי שלא עשה צבא שלא ישתתף אין לי בעייה עם זה בכלל.. לגבי שאר הדברים את צודקת..
 

LEATHER REBEL

New member
יאללה ביתר יאללה!

לו רצית באמת לעשות משהו בעניין, היית עושה. העניין הוא בכך, שאפילו שאתה עושה מילואים, הרי שחוץ מלדבר אתה לא מסוגל לעשות דבר! הידעת שפורום "לא להשתמטות" וגם פורום של תנועת "אם תרצו" (שעוסקת באותו דבר), שניהם נפסקו? והסיבה שהם הפסיקו זה כי, פשוט, אין מספיק גולשים שנכנסים לשם בכדי להצדיק את קיום הפורומים האלה. אתם במיעוט, וכדאי שתפנימו את זה. כל נסיון לטעון שאתם לא במיעוט זה בריחה מהמציאות... אבל את מי אתם מרמים מלבד את עצמכם?
 

sutul

New member
אני עשיתי צבא

כדי לכבד את כל מי שנילחם ליפני על הארץ הזאת.. את אבא שלי שראה לא מעט קרבות כדי שיהיה לי איפה לחיות האחים שלי ששירתו בצבא כדי להבטיח את שלומי וכדי להבטיח את שלום ילדי הארץ אם אתה לא מסוגל להבין את המשמעות של לתת מעצמך לאחר אפילו בשירות לאומי ולאו דווקא בשירות צבאי.... אני לא יכול אפילו למצוא מילה טובה שתתאר את התחושה תגיד.. תרמת פעם לאיזו עמותה?
 

LEATHER REBEL

New member
מה הקשר?

אתה יודע, ישראל זו עדיין מדינה דמוקרטית. כל נסיון להפלות מישהו בגלל מה שהוא -לא עשה- אז מבחינת האו"ם זה נקרא שלילת זכויות אדם. אני מעריך שידוע לך כבר עד כמה ריחה של ישראל באוש בעולם הזה... אבל עושה רושם שאתה וחבר מרעיך, לא רק שלא עושים דבר בכדי להפחית קצת מהסירחון, אתם אפילו עושים מעשים ואומרים דברים שמגבירים את הריח הרע! מבחינתי, כל מי שינסה להפלות מישהו בגלל מה שהוא -לא עשה- שווה לדיקטטור. וכשמישהו מנסה לשחק לי אותה דיקטטור... אני אשחק אותה טרוריסט. אני גאה בתפיסת העולם שלי. תוכיח שלא שירתתי בצה"ל! תוכיח!
 

sutul

New member
אתה מדבר על שירות צבאי

אבל לא אמרת דבר אחד בעד תרומה אחרת שירות לאומי.. לתת מעצמך לאדם אחר אנחנו כבר לא מדברים על זכויות וחובות והפליה של אנשים לפי אם עשו צבא וכולי... מדובר על תרומה לשאר האנשים להפסיק להיות ילד מפונק ואגואיסט ולתרום מעצמך
 

LEATHER REBEL

New member
אהה. אתה אפילו לא מכיר אותי אבל כבר קבעת

כבר קבעת שאני מפונק. אתה לא מכיר אותי. אתה תת-רמה. לך תלבש חיתול ויאללה למיטה, תינוקי!
 

Offry2

New member
זה שאתה מדבר במילים גדולות לא עושה אותך כזה

אל תתפוס מעצמך מ"תפיסת העולם" שלך יותר מדי
 

LEATHER REBEL

New member
סליחה, איזו שפה זו, בדיוק?

אם בא לך לכתוב לי, רצוי שזה יהיה בעברית. אתה כותב לי בשפה הטרולית, שאני לא מבין.
 

Offry2

New member
מה הבעיה שלך?

הבעיה היחידה במה שכתבתי זה שחסרה ו' לפני המילה מתפיסת.. אתה פשוט אידיוט תאמין לי.
 

LEATHER REBEL

New member
באיזה שפה אתה כותב?

ביקשתי שתכתוב בעברית ולא בטרולית. במקום זה אתה עונה לי בטרולית. מה יהיה?
 

LEATHER REBEL

New member
ובאיזו שפה זה היה?

נכון מאוד, שוב טרולית. אח, טרול, מה יהיה הסוף איתך?
 

bratz girl

New member
חחחחחחחחחחח אני לא מאמינה!!!

אתה אפילו לא מחדש בתגובות שלך כאילו אתה מעתיק כל פעם את אותן התגובות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חי בסרט!
 
למעלה