חידון הישרדות

שלומי 747

New member
לכל אוהבי דן תפסיקו כבר לתרץ את זה

שהוא ירד מהעמוד רק בגלל ש'גיא פיתה אותו עם ממתקים'- תפסיקו לעבוד על עצמיכם ותודו באמת, גם אם היא לא לטעמכם- דן פשוט חלשלוש!!!!!! אין לו כוח בשיט!! תפסיקו לשכנע את עצמכם ש"דן כזה מושלם" "או דן כזה מלך"- הוא אפס שלולא התערבות ההפקה כבר לא היה פה מלפני 10 פרקים. ומספיק כבר לתרץ את ההפסדים שלו בדברים כמו הפיתוי של גיא עם הממתקים. גיא לא בא רק אליו הוא בא לכולם וגירה אותם- פשוט ההבדל הוא ששאר המתמודדים שנשארו הם חזקים והיה להם עוד כוח להמשיך! דן רק חיכה להזדמנות שיהיה איזשהו פרס מסוים בשביל לרדת, ואז שיוכל לתרץ ולהגיד "אה היה לי עוד מלא כוח להמשיך ואם הייתי רוצה הייתי גם ישן פה, אבל פשוט רציתי את השוקולד.." - תירוץ עלוב! הוא פשוט כבר לא יכל יותר להחזיק מעמד על העמוד....... הוא סבל שם חבל על הזמן (אולי יותר מכולם) ולא "בכבוד שלו" להפסיד ושכולם ייראו שאין לו כוח אז הוא חיכה למשהו שגיא יציע ואז ישר ירד כמו ילד קטן.
 
יש מצב שאתה צודק,

וזה היה סתם תירוץ. את האמת- מלכתכילה לא שללתי את הרעיון שהשוקולדים היו תירוץ מסכן. -אבל- החידון הוא לא לפי המחשבות של המתמודדים. אי אפשר לדעת מה דן חשב, או מה דן הרגיש. אנחנו לא מתמקדים בסיבה הסמויה, אלא בסיבה הגלויה. במקרה הזה הסיבה הגלויה היתה השוקולדים. ולכן, | סיו | צודקת
 

אורישקי

New member
שאלה קשה שאני זוכר בעל פה...

מי המתמודד/ת שקבל/ה הכי פחות קולות בכל מועצות השבט שהיו עד עכשיו(15.3) וכמה קולות היא קבלה? מי הם שלושת המתמודדים שקבלו הכי הרבה קולות בכל מועצות השבט שהיו עג עכשיו וכמה קולות כל אחד קבל?
 
למעלה