הישרדות הישראלי - בגידה בפורמט!!!

AmitNHB

New member
אני מבטיח שזה לא.

מי שולח SMS מלכתחילה לתכניות ריאליטי ? חברים של, משפחה של, מכרים של, אידיוטים שחשים קרבה למועמד רק משום שהם גרים באותה העיר, ילדות ביסודי\חטיבה. כל הנ"ל לא הולכים להחרים שום דבר.
 

BalbeliOto

New member
אף אחד לא אישר את זה עדיין..

מי יודע.. אולי זה לא יהיה בSMSים, למרות שהכל מראה על זה עכשיו.
 

שוף1

New member
הישרדות

וואו וואו אחי רילקס אתה בטוח שאתה לא שתול של ערוץ 2 סה"כ תוכנית אתה רוצה תראה אתה לא רוצה אל תראה
 
כן, בסדר, כל מי שרשם ותמך גם שתול, נכון?

 

MoRoSH11

New member
ורק אני לא הבנתי

איך מהמשפט הנזה הגיעו להצבעות בסמסים בדיוק?
 
באסמסים?../images/Emo58.gif

וואו אז זה ברור שאם דן,נועם ונעמה בגמר אז נועם זוכה...
הכל כל כך שקוף בתוכנית...
 
שטות????

זאת התוכנית הכי יפה בעווווווווווווווווווווולם !!! נראה לי שאת צריכה דחוף
 

TheCandyGirl

New member
חשבתי שזה פורום שנועד לדבר על חווית התוכנית..

אך מה שאני קוראת כל פעם זה יותר מ-80% סתם בירבורים... כמו : מי שתול של מי ומי מתחזה למי... וכל מיני עצמות... וכל מיני החרמות... אני חושבת שמי שלא מוצא חן בעיניו התוכנית שיפסיק להסתכל ויפסיק לבלבל כאן את המוח...!!!! אני ממליצה לכל אותם אנשים לחפש פורום של קיטורים.. ושם יוכלו להוציא את כל הקיטור שלהם.... תשאירו את הפורום הזה לתכנים של התוכנית בלבד..!!!!!
 

idodo cohen

New member
זה עוד יותר מזה!

ברגע שיש משימות סטייל הכוח הכפול *לא לאפשר ל2 אנשים להצביע*, מועצות השבט הופכות ללא מעניינות ובלתי רלוונטיות. באמריקאי המשחק היה באמת פתוח, כל אחד היה יכול להיות המנצח אם היכולות שלו במשחק [מכל סוג שהוא, כן? גם מהישרים וגם מהתחמנים] היו שוות את זה. לא היו כוחות כפולים מהזן הזה שיכולים להבטיח שימור שבטים כזה או אחר- אנשים אשכרה היו מתלכלכים, בוגדים, מתערבבים, יוצרים משחק מעניין. ככה כל השבטים נשארים מכונסים בתוך עצמם. גם אין להם סיבות לבגוד, בכל מקרה הם יודעים שיבוא הכח הכפול שהופך הכל, אין להם בכלל סיבות לשנות דרכים. אין פה מקום לאנשים שבאמת יודעים לשחק את המשחק. האמת? זה כבר נהייה משעמם. ועוד מילה על המועצת שבט. מה שגיא זו ארץ עשה היום למשה היה לדעתי פשוט התעללות. הוא דחף בלי זכות את אלכס ומושיק, חשף מידע וכיוון לבכי ודמעות. זה לא אמור לקרות. אוח... כלכך חבל.
 
../images/Emo45.gifסוף סוף אנשים כותבים לעניין!!

לקחו מצב של 5:5 שיכל להיות הכי מעניין בעונה, מלחמת שבטים אמיתית והרסו רמסו וסרסו.
 

LiRs Lullaby

New member
../images/Emo45.gif

מה העניין בלתת את הכח הכפול שמונע שתי הצבעות? אם עד עכשיו לא ידענו מי הולך לעוף מבין השבטים וזה היה מותח - הרי שאחרי הכח הכפול אתה בעצם יודע שמישהו מהשבט היריב הולך לעוף. 5-3 למישהו היה ספק בכלל בפרק של היום?
 

שאפולי

New member
ב-ד-י-ו-ק

פה ברגע שמישו מנצח באיזה אתגר אתה יודע בדיוק מי יעוף ושאר הפרק לא רלוונטי למה. כי כלום דוגמנים טיפשים. במקום שנעמה ומרינה ילכו למצוא את סבאנה ויעיפו את דן הם מסניפות אותו במקום שהשבט בסבאנה יכין מתמודד להעפה לכל מקרה שלא יהיה או סתם ללוחמה פסיכולוגית הם מצביעים כל אחד למיישו אחר והכי גרוע? על אף פתק לא כתוב דן או נעמה...
 
את רצינית?? את עדיין ממשיכה לעמוד לצד ההפקה?

האמת בהתחלה מאוד כיבדתי את דעותיך וסכמתי איתך, אח"כ נעלמתי לתקופה, עכשיו חזרתי והייתי בטוחה שאת תכעסי מזה.
 

Jen74

New member
התגובה שלי הייתה התרסה כנגד shaharc0

ונכתבה בעיקר בגלל שנכתב בהודעה שם ואני מצטטת: "אני ואמא שלי החלטנו לא לראות יותר הישרדות.ו shaharc0 ו 22:40 | 16/02/08 והנה הסיבות (ואני מבקש בלי תגובות של "אוי נו די להיות יפי נפש וכו'")" (הדגשה שלי - ג'ן)
 

Jen74

New member
לאור התגובות בפורום שההפקה מתערבת יותר מדי

אולי צריך שתהיה הצבעה לשורד האחרון ב- SMS אבל רק הצבעה אחת מכל מספר נייד. מצד שני, לי אין אפשרות לשלוח SMS אז אני לא אוכל להצביע. אני לא מכירה את הפורמט המקורי ואיך בוחרים שם את הזוכה אבל אם הבנתי נכון, חבר המושבעים שמורכב ממתמודדים שהודחו הוא זה שקובע. זאת גם דרך טובה לבחור את הזוכה, אולי הטובה ביותר אבל עושה רושם שבישראל לא רוצים תחרות הוגנת. אז ככה שממש לא משנה לי איך יבחרו את הזוכה וזאת כבר הבעיה של המתמודדים שהלכו לתוכנית מול ההפקה.
 
למעלה