הישרדות הישראלי - בגידה בפורמט!!!

LiRs Lullaby

New member
מה זאת אומרת?

גיא זוארץ אמר שחבר המושבעים יחליטו מי *יעלה* לגמר, הוא לא הוסיף ואמר שהם יחליטו גם מי השורד ה*אחרון*. בגלל זה כולם חושדים שההפקה מתכננת גמר סמסים.
 

higi2

New member
אף אחד לא שם לכם אקדח ברקה להצביע ->

אל תצביעו! וככה לא תשתתפו בגועל האס.אמ.אסים. כנ"ל בכוכב נולד ובכל התכניות על חשבוננו לכאורה, אך אתם יכולים פשוט מאוד, לא להצביע ועדיין, לצפות בכייף ובחינם את התכנית האהובה עליכם (שאגב משלמים עליה די ויותר לחברות הכבלים והלווין). אז אני אומרת - מי שמצביע, בעיה שלו, והוא היחידי שיוצא פרייאר מהעניין.
 

limli

New member
צודק/ת אני בחיים שלי לא הצבעתי

למה שאני אבזבז כסף על אנשים שעוד חודש אף אחד לא יזכור ת'שם שלהם?! אני בחיים לא הצבעתי לאף תוכנית ריאלטי ומי שמצביע הוא מושפע רצחח
 

AshkenaziAmiti

New member
זאת לא הבעיה עם הSMS-ים

מה שאכפת פה לאנשים זה לא שמבקשים מאיתנו להוציא כסף כדי לבחור את המנצח. מה שמפריע זה שהמנצח בכלל לא צריך להבחר ע"י אנשים אקראיים שיצביעו לנעם או כן כי הם חתיכים ושווים(כל אחד לפי ההעדפה שלו,ולפי המסתמן הבחורה היחידה בגמר זאת נעמה שעושה לי את זה בערך כמו התחת של דן
) או יצביעו למישהו אחר רק כדי שדן לא ייבחר כי הוא תחמן ולא אמין ונחמד ומתוקי כמו שאר חברי שבט סבאנה ה"ראויים". המנצח צריך להבחר ע"י מועצת המושבעים וזהו,ואין טעם לשנות את הפורמט כי הוא עובד. [למרות שאיך שזה מסתמן רוב המושבעים יהיו חברי סבאנה ולכן כנראה גם הם יצביעו לפי השיקול של "רק שדן לא ייבחר כי הוא תחמן ולא אמין ונחמד ומתוקי כמונו, ה"ראויים" " וכמובן כבר ידוע על אחת לפחות(נחשו מי..) שתצביע לנועם כי "נעם הוא גבר גבר"
]
 

אבו זקן

New member
בכלל,

הציבור לא יכול לעשות החלטה מושכלת. הוא ראה מעט מדי מההתרחשויות על האי, וגם מה שהוא ראה עבר דרך הפילטרים של העורכים. מי יודע, אולי שחר כן יודעת לחבר יותר שלוש מלים למשפט?
 
אתה יכול לחזור לראות ערוץ 2

שם לא רק הגמר על SMSים. חוץ מיזה אף אחד לא אמר שהגמר יהיה על SMSים מה אתם בוכים.
 

celeste3

New member
...רוצה להוסיף...../images/Emo13.gif

אני פה חדשה לגמרי..ויצא לי לקרוא את השרשור הזה ואני חייבת להגיד שהוא בהחלט מרתק ומעניין... בתכלס מה שצריך לזכור זה לקחת את התוכניות טלויזיה בפרופורציות..וגם אם לרגע נראה לנו שהכל אמיתי לגמרי- צריך לזכור שיש להפקה את האינטרסים שלה, ואת הדרכים שלה שיהיה להם רייטינג גבוה..ויכול להיות שבאמת עניין הSMSים הוא בשביל להעלות את הרייטינג שלהם.. קרובת משפחה של חברה שלי זאת סיון- לשעבר מג'יבארו..והיא סיפרה שכבר מזמן היה ידוע על מי שיהיה בגמר..כלומר כבר מתחילת התוכנית שלישיית הגמר נבחרה..ומה שנשאר להם לעשות זה לבחור את "השורד האחרון".. השלישייה היא כמובן דן, נעמה ונועם.. מי יזכה בתוכנית?..חח לי אין מושג אבל יש פה עניין גדול של רייטינג ורוב הדברים שבתוכנית הזאת לא אמיתיים!! ואם תשימו לב למתמודדים שנבחרו מלכתחילה לתוכנית אתם תראו שרובם נבחרו כי הם ה-BEST והם ייראו הכי טוב על המסך..וגם כמובן בגלל פרוטקציות וכסף- דן למשל הוא עורך דין..אבל למה שסתם יביאו אחד עו"ד?..בגלל שהמשפחה שלו היא הבעלים של "מנו ספנות"..חברת ספנות מצליחה..ומושיק- כמובן שהוא לא שיא החתיכות..חח אבל הוא רק "סתם" איש עסקים מליונר שב-מ-ק-ר-ה רצה להיצטרף לתוכנית..מעניין לא?.. התוכניות האלה מעלות בד"כ לכולם הרבה ספקות ומתחים.. העיקר הוא להסתכל על דברים בפרופורציות נכונות.ולדעת להינות מכל רגע!.. המשך שבוע נעים לכולם..
 

asaf260

New member
לא יעזור כלום - זה המלך

המלך הבלתי מעורער של השרדות דן!
 

Ultra Spidey

New member
ממה הבנת שזה בSMS?

גם בהשרדות האמריקאי חבר המושבעים בוחר מי מנצח בסופו של דבר. זה מה שיקרה גם פה.
 

Lp Fairy

New member
שאלה עם חצי ספויילר..

הרי כולם אומרים שנועם ינצח... איך נועם ינצח אם זה סמסים?!?!?! ואף אחד עוד לא סימס?!
 

idodo cohen

New member
כי הם יודעים שבכל קרב אסמסים שיהיה הוא ינצח.

זה ברור. הם גם בנו אותו בעריכה כאיזה גיבור לא נורמלי. מה אתם חושבים, שאם הם היו מטפחים ככה מישהו אחר, הוא לא היה נערץ באותה מידה? ברור, נועם מתאים בקלות לטייפקאסט הנערץ שהם בונים למידותיו, והוא באמת אחלה בחור. אבל הם לא היו יכולים לעשות את זה נגיד, חלילה, בשביל אחת הבנות? שחר? לא בעיה. אם כי גם ככה בארצנו אין לבנות סיכוי לנצח בקרבות smsים, בד"כ. בוודאי לא בהישרדות. אני לא מבין באיזה זכות הם ירו ככה בפורמט המקורי.
 

Frozen Fear

New member
באמת זה כבר מוגזם.

כמה הם יכולים לחשוב שאנחנו מטומטמים? זה ממש מוגזם,הם ממש שינו את הפורמט האמריקאי. הכל מבוים, מנסים כל פעם להציל מישהו כדי שיהיה אקשן בייחוד את דן כי הוא עושה את הכי הרבה אקשן ועליו כולם מדברים. ההפקה מעורבת בהכל, כל הזמן מעבירים את מי שהם רוצים צד. אני לא אתפלא אם המשימות חסינות גם מבוימות. גם אמרו לי שהנחש היה מושתל. המתמודדים לא באמת אנשים פשוטים אלא דוגמנים, וצילומי השלמה בארץ? ממתי עושים צילומי השלמה לריאלטי ?! הרי כל ה"קטע" בריאלטי זה שזה ריאלטי, קורה בזמן אמת. וסוף סוף התוכנית ריאלטי היחידה שלא צריך בשבילה אסאמאסים, שלא רוצים רק את הכסף של הצופים מדובר בריאלטי יחסית "טהור" פתאום הם החליטו שהצופים יקבעו באסאמאס?! זה כבר ממש מוגזם.
 

etiiii

New member
למה שהם ישנו היסטוריה של 16

עונות בחו"ל!??????? רק בארץ השטות הזאת יכולה לקרות.... הרי אס אמ אסים זה מכור זה לא שראינו 24 שעות מה קורה התדמית שאנחנו קיבלנו על השורדים זה מה שההפקה בחרה להציג ולא המציאות! חרם על הישרדות! שאף אחד לא ישלח אס אמ אס!!!
 

Snake Plissken

New member
איך לעזאזל זה הוגן להצביע למישהו לפי דמות

שבנתה לו העריכה. מה גם שהכוח הכפול במיזוג הרס לגמרי את המתח של המשחק עכשיו רק תלוי איזה שבט זוכה בחסינות ונגמר. אני יכול לנחש את סדר ההדחות הלאה: ליה עידן או גיא גיא או עידן שחר יעל משה מרינה נועם חוזר לגמר של נעמה דן ונעם. נועם זוכה בפרס כי הוא כזה חתיך ולא מניאק כמו דן ונעמה (שדרך אגב, בחיים, הרבה יותר נחמדה מנועם) איזה שיעמום, ובגלל שהפרקים כל-כך ארוכים ויש 2 פרקים בשבוע זה גרם לפרק בשבוע של 43 דקות של הישרדות האמריקאי להיות לא מספיק. סעמק.
 
יש לי רעיון .....

תחרימו את הפורמט בזה שאף אחד לא ישלח SMS חרם צרכנים ראשון ..... הרי הבחירה תתבצע בשידור חי .... מה אתם אומרים ?
 
למעלה