הישרדות הישראלי - בגידה בפורמט!!!

נמישקה

New member
שטויות כולו משחק.

מה שיפה שאי אפשר לנבא וזה עושנ את זה יותר מעניין כל הכבוד לערוץ עשר הם ניסו להיות מקוריים והצליחו אני מאוד אוהבת את ההפתעות.
 
חחח, יופי של תגובה

ניסו להיות מקוריים זה נכון. תעבירי לחברה שלך שם, שבפעם הבאה שמחליטים להשקיע סכום כזה של כסף, עדיף שיתנו לאנשים יותר חכמים לטפל בו... הריי ידוע שטיפש שזורק אבן לבאר, 10 חכמים לא יוציאו אותה. גם שימי לב מה את כותבת ("כל הכבוד לערוץ 10", מה קשור פה ערוץ 10? מה זה, להקת עידוד לערוץ 10?). אולי תבדקי אצלכם בצוות אם יש מישהו יותר מתאים לכתוב פה את ההודעות.
 

שאפולי

New member
../images/Emo45.gif תתעורר ותריח את הזיעה

אמרתי את זה מזמן וכולם אמרו לי שאני לא מבינה כלום שאין מצב שבעולם שזה יהיה בSMS פח.
 

Volldemort

New member
../images/Emo45.gif זה עבר כל גבול.

זה כבר לא הישרדות, הפכו את זה לתוכנית אחרת מההישרדות הרגילה שאני מכיר. מה זה הקטע הזה שנותנים למושיק לשאול שאלה? כל הקטע זה שהם מחזירים להם הכל במועצת שבט הסופית. וגם גמר בSMSים?.... עם כל הכבוד, זה לא "הישרדות". אולי "התמסחרות".
 

Paranoid Eyes

New member
יווו

גם אני לא הבנתי מה פתאום מישהו מחבר המושבעים מדבר!! זה לא ככה בפורמט המקורי! בפורמט המקורי אסור לשבט לפנות לחבר המושבעים וחבר המושבעים הוא כביכול כמו זבוב על הקיר!!! לא מדברים איתם והם לא מדברים עם השבט. בואנה, הפקה כזאת מטומטמת לא ראיתי מימיי. כל דבר הישראלים חייבים להרוס!
 

y oh why

New member
מנהלים (Volldemort, Fairywitch) אולי תנעצו את

ההודעה? נראה לי שההודעה הזאת די חשובה, ונעיצה תדגיש אותה בראש הפורום....
 
לגמרי ../images/Emo45.gif

זה יפה שהם הכניסו שינויים, ואני ממש לא מקובעת לפורמט המקורי, אבל לשנות כל-כך את הקונספט [די ברור שההצבעה הסופית תתבצע בSMS,כולי תקווה שאנחנו צופים] זו כבר ממש הגזמה.
 
לא sms! מה אנחנו קשורים אנחנו רק

אוהבים לראות . הם אלו שכבו את המתרחש .. תעזבו אותנו בשקט!!!!!
 

דללה

New member
באמת שלא הבנתי מאיפה הגעת

למסקנה שהולכים להצביע בSMSים! מ"חבר המושבעים הולך להצביע, מי יגיע לשלב הגמר" ועד שההצבעה הסופית תהיה בSMSים אלוהים ענק!
 

Mokona Modoki

New member
../images/Emo204.gif../images/Emo45.gif

למרות שבאמת נהנתי אתמול מהתוכנית אני חושבת שכאן אני מסיימת את הצפייה שלי בה. אני לא רואה סיבה להמשיך לראות את התוכנית כשבסופו של דבר ינצח לא האדם שכאמור להיות ה"שורד האחד והיחיד בזכות עצמו" אלא יהיה שורד בזכות החלטות צופים שבואו נאמר את האמת,מה כבר הצופים יודעים חוץ ממה שהם ראו אחרי כל הקטעים שעברו עריכה? בולשיט.
 

מסויאס

New member
למה בSMS מה יש להם אלה ?

לא יכולים לעשות משהו נורמלי. מה זה צריך להיות ?
 

אבו זקן

New member
../images/Emo58.gif אפשרי SMS

הבעיה היא כזאת: אם באמת נועם הוא השורד מאי המתים, יש לו יתרון עצום על המתמודדים האחרים בהצבעה של המושבעים כי הוא לא היה במשחק בחלק האחרון, זה עם שבו מדיחים את היותר קרובים ומעוררים את תחושת הנקמה. נכון, הוא ניצח אותם על האי אבל זה במסגרת תחרות הוגנת, בלי תככים, בלי שקרים, בלי סכין בגב. זאת תהיה ההצבעה הכי צפויה בתולדות הטלויזיה העולמית. מצד שני, אם לשפוט לפי הפורומים והבלוגים גם ב SMS ים התוצאות די צפויות, אבל אותם 300 סמ"ק סיליקון של נעמה מאפשרים לה לתת איזשהו פייט בזכות הצופים הגברים, ובכל מקרה יהיו קצת הכנסות מה SMSים עצמם. זה שכל התפיסה של התוכנית נזרקת לזבל מעניין את המפיקים כמו גורלו של הנחש המסכן.
 

אבו זקן

New member
טעות?

הטעות שלהם היתה שהם לא חשבו מראש על ההשלכות של מה שהם עושים. אי המתים נולד בחטא כדי להוסיף עוד קצת action לתוכנית שנתמחת מפורמט מצויין של 45 דקות לשעתיים או יותר, מן הסתם כי הגאון התורן עלה על הרעיון שבשעתיים אפשר לדחוס יותר פרסומות מאשר בשלושת רבעי שעה. העלות של אי המתים, בהנתן ההשקעה הראשונית בתוכנית כולה, זניחה למדי, והם לא ישחטו את התרנגולת הזאת שבניגוד לקוריצה באמת מטילה ביצי זהב (מכוסות בטנגה, אמנם). בכלל, כל כך הרבה טעויות... מדהים שהן לא מקבלות ביטוי ברייטינג.
 

blur2

New member
אהא.

הבנתי. אז אף אחד לא אמר שיצביעו ב SMS.. אבל איזה מישהו החליט שזה מה שיהיה ובגלל שזה מה שבטוח יקרה אנחנו צריכים לסייים "לראות את הבגידה הזאת" כי אין טעם "לבזבז על השטות הזאת שלוש-ארבע שעות בשבוע של צפייה במריחות-על ופרסומות בשקל"... הבנתי...
 
יש לך פרשנות שונה?

ל "חבר המושבעים יחליט מי עולה לגמר?" תאמין לי שאני אישית ישמח מאוד אם זה טעות או אי הבנה.
 

LiRs Lullaby

New member
אני עד עכשיו לא הבנתי את המשמעות...

איך הם יכולים להחליט מי עולה לגמר ומי לא? הרי עד הגמר האנשים שנשארו אמורים להמשיך ולהדיח עד שנשארים אנשים לגמר עצמו, לא? אז מה, במצב שנשארים בו רק 4 אנשים הם מחליטים על 2/3 שכן יעלו?
 
למעלה