הישרדות הישראלי - בגידה בפורמט!!!

שאפולי

New member
אמרתי לך?

ואורי עוד התכווח איתי אמרתילך ואמרתילך ישעתי שאאין מצב שישראלים יותרו על התענוג.
 

Paranoid Eyes

New member
נו זה ברור...

אגב, שימי לב שאפילו המנהל חושב שיש פה התמסחרות.. איפה כל היפי נפש מתלקקים ? למה הם לא קופצים עליו ....
 

שאפולי

New member
כי הוא מנהל../images/Emo88.gif

לא באה להם כנראה טיסה בשמי תפוז
---->
 

idodo cohen

New member
שוב מוכיחים שאין בהישרדות מקום

לאלה שיודעים לשחק את המשחק שנקרא *הישרדות*. וממציאים משחק אחר- הקרב על אהדת ההפקה [שתחשוב שאתה מושך רייטינג מסיבות כאלה ואחרות ותשאיר אותך בעקביות, לפעמים על חשבון אנשים שהצליחו לסדר אותך, כמו מולי את דן] ובו זמנית על אהדת הקהל [שירצה לתת לך אחר כך מיליון שקל- נועם, בן השכנים, מי אם לא?]. אבל כדאי שהם יתחילו להבין שזה משחק אחר לגמרי.
 

AshkenaziAmiti

New member
זה פשוט הזניה מטורפת של הפורמט,ISRAEL style

מאוד מאוד מקווה שיוצרי הישרדות יהיו מספיק חכמים כדי לא לעשות את זה,ולמזלנו על זה עוד אפשר להשפיע. תביאו עצומה לזה ואני בהחלט אחתום עליה(מה שכן אנחנו עוד לא בטוחים שזה מה שיהיה ככה ש..)
 

השורד

New member
זה פשוט בזיון ../images/Emo31.gif חייבים להתארגן נגד!

אני לא מאמין שבעלי הפורמט המקורי יתנו לבזיון הזה יד. אבל יש תקווה, להזכירכם כשהתחילה הישרדות להיות משודרת, נאמר שההפקה הישראלית מנסה להשיג את אישור האמריקאים ל-SMS. הפרק של היום צולם לפני שדובר על הנ"ל... כולי תקווה ש-castaway סירבו.
 

אבו זקן

New member
מקורות יודעי דבר

סיפרו לי שההחלטה אם הזוכה ייבחר ב SMS תיקבע ע"י SMS. בלשון המפיקים: למה לעשות בוכטה אם אפשר לעשות שתיים?
 

שאפולי

New member
ם אני לא טועה

אתה תמיד התלוננת עלינו "המתלוננים" לא? כולכם תמיד אמרתם מי שלא נוח לו שלא יראה... מה הבעיה עכשיו?
 

sissygirl

New member
כל כך ישראלי טיפוסי . יצא כבר מכל החורים

בישראל . הכל קיבוץ . גם תוכניות הטלוויזיה . לוקחים פורמט , ומתחילים להעמיס עליו עוד ועוד , משלבים בו את כל הנושאים בעולם . מכוונים לעוד ועוד קהלי יעד , בשיטות זולות . אי אפשר ככה יותר . מנסים לרתק את כלללל המדינה , ומה שיוצא זה תוכנית לא מקצועית , לא ממוקדת , חסרת מתח , מכניסים "הפתעות " אחרי העונה השנייה של כוכב נולד - הפסקתי לצפות . הורידו את התוכנית הזאת לזנות . פשוט ככה . שלא לדבר על נולד לרקוד . מליון פרקים בשבוע , מליון פרסומות , פרסומים , פרסומות , הופעות אורח . כשאתה פותח את הטלוויזיה כדי לצפות בתוכנית מסוימת , אתה מצפה לראות את התוכנית המסוימת ולא איזה תוכנית בידור - סטייל יום העצמאות שנמשכת שעות . אני מחרימה את התוכנית .
 
אני הייתי שואל את עצמי, מדוע אתמול ורה הודחה?

מספר האנשים כרגע לפי השבטים המקוריים הוא 4-5. זכייה באתגר הכוח הכפול ע"י סבאנה בסיבוב הבא, שוב תעביר את היתרון לסבאנה (שניים לא יצביעו) ואז דן מודח. בהתאם לכך, אם אני דן (הריי הוא לא טיפש, לא חכם גדול אבל בטח לא טיפש), אני מדיח את עידן או את גיא או לכל הפחות את ליה, אבל את ורה? היא לא מסכנת כלום, לא כושר גופני, לא עברית, לא קלילה ולא זריזה. אין לה סיכוי לזכות בשום משימה. הדבר היחיד שבעייתי בה זה שהיא בקושי מדברת... 0 רייטינג. יש מצב שההפקה גם מכוונת את מי להדיח, זרקה לדן טיפ: תדיח את ורה ו... יד לוחצת יד?
 
למעלה