הישרדות הישראלי - בגידה בפורמט!!!

shaharc0

New member
אני ואמא שלי החלטנו לא לראות יותר הישרדות.

והנה הסיבות (ואני מבקש בלי תגובות של "אוי נו די להיות יפי נפש וכו'") אני מדבר עכשיו אל אנשים שרואים את הישרדות האמריקאי. החוויה הזאת צריכה להיות אותנטית לגמרי, בלי התערבות הפקתית ועל פי חוקי היסוד שיזמו החברה הגאונים שהמציאו את הישרדות עוד בשנת 2000. 2 שבטים, שמתחרים אחד בשני (משימת פרס, ומשימת חסינות ב-ל-ב-ד) שמצטמצמים לאט לאט במועצות השבט, מתאחדים לשבת שבו עושים משימת פרס אישית ומשימת חסינות אישית. על פי החוקים, חברי השבט שעברו איתם את המשחק וראו מה קורה, הם אלה שצריכים להחליט מי יזכה במליון (אני מדבר על חבר המושבעים). מה ערוץ 10 בחרו לעשות? שחבר המושבעים יחליט רק מי יעלה לגמר, ואני לא אתפלא אם זה כי הם רוצים שהצופים יבחרו בשידור חי את הזוכה. למה? בשביל SMSים. קצת כבוד לחבר'ה שהמציאו את המשחק, תנו לנו עונה אחת קלאסית, עונה ראשונה, שאחר כך יבואו הטוויסטים. שום כבוד לבסיס. ישר שינו את הכל. מה קרה לנו העונה? שבט בנים ושבט בנות, נעם עובר לשם, דן עובר לפה, טו-מאץ' משימות. משימות כוח כפול שלא מועילות בהתחלה, משימות ששוברות מאזן כדי להציל את נעמה לפני שבוע ועוד רבים ואחרים. חברים שלי מאילת מכירים את אחת המתמודדות שחר, והיא סיפרה להם שכשלסבאנה לא היה אש, הם הגניבו מההפקה זכוכית מגדלת, וההפקה לא עשתה להם שום דבר והעלימה עין. פשוט בזיון, הישראלים לקחו יצירת מופת של הגרסאה האמריקאית המדהימה והאותנטית והרסו אותה, וגרמו למשחק להיות לא פייר. והכל בשביל מה ? בשביל הרייטינג! אני נשאר לצפות בעונות של הישרדות האמריקאי, וביי-ביי ל"הישרדות" הישראלי!
 

shaharc0

New member
ועוד משהו ששכחתי להוסיף.

בפרק האיחוד ההפקה הבחינה שמרינה יודעת לרקוד. אז למה לא לעזור לנעמה להישאר בכך שיתנו תחרות ריקודים (שפשוט כ"כ הוגנת). ההפקה הישראלית חארות
 

Fairywitch

New member
../images/Emo45.gifזה כבר ממש בזיון.

נ' גדול להפקה הישראלית, ממש בושה
 

RageBot

New member
הישרדות הישראלי - בגידה בפורמט!!!

"חבר המושבעים הולך להצביע, מי יגיע לשלב הגמר" כן כן, זאת העדות המוחלטת לכך שההצבעה הסופית תהיה בSMSים. חבר המושבעים לא הולך לקבוע מי הולך לנצח בתוכנית, כמו שצריך להיות, חבר המושבעים רק בוחר מי הולך להגיע לגמר. ואם ככה, איך קובעים מי הולך לנצח? בSMSים, כמובן!!! אז זהו, אני סיימתי לראות את הבגידה הזאת, אין לי יותר סיבה לבזבז על השטות הזאת שלוש-ארבע שעות בשבוע של צפייה במריחות-על ופרסומות בשקל, התערבות הפקה ואתגרים מכורים, אני סיימתי עם זה. אני מניח שכל מי שמעריץ אמיתי של הישרדות, כמוני, יחליט גם הוא את ההחלטה הנכונה, ויפסיק לצפות.
 

BuzzLightyear

New member
השאלה מה יש לעשות בנושא...

האם יש שיטה לשלוח תגובה לצוות CASTAWAY האמריקאי לקבול על רצח בדם קר של הפורמט?
 

shaharc0

New member
ברור שאפשר לעשות דבר כזה, כנס

תקשיב, אי אפשר לקחת רעיון ולבגוד בפורמט, זה פשוט אסור!!! ערכי הבסיס של הישרדות הלכו פה לטובת רייטינג.
 

פרצלה

New member
לא לטובת רייטינג,לטובת רווחים מ-SMS

האם מותר להם לשנות את כל הקונספט בעצם?
 

briann

New member
שיא השיאים של הבזיון, כנסו

חבר המושבעים יחליט מי יעלה לגמר? בכל העונות האמריקניות וגם בטח בכל תכנית של הישרדות בעולם הזוכה נבחר ע"י מועצת המושבעים, ככה שהזוכה בנוסף צריך לתכנן אסטרטגייה עתידית כדי שהמושבעים יצביעו לו... הגמר בארץ אמור להיות רק פתיחה של ההצבעות של המושבעים קחו לדוגמא את דן, כל חברי סבאנה למשל לא היו מצביעים לו במועצת המושבעים גם אם היה מגיע לגמר כי הוא לא שיחק נכון את המשחק, ומכאן באה המצאה חדשה שאולי ג'ף וההישרדות האמריקנית יקנו : עוד כסף מ-SMS אחרי הטלונבלה המכורה....
 
../images/Emo35.gif

נכון מה למה שמושיק ייעלה את דן או את משה או מישו שנגדו לגמר כיאלו מי המטומטם שהמציא את זה
 

blur2

New member
אוי באמת סוף העולם..

מה כ"כ רע בזה שגם הקהל בבית יביע את דעתו? אני אישית הייתי מצביע לכל אחד חוץ מדן ואני לא חושב שזה יהיה כ"כ רחוק מהחלטת המועצה בסופו של דבר.
 

Paranoid Eyes

New member
רע!!!!

הישרדות זאת תוכנית הריאליטי שאני הכי אוהבת! לא אמריקן איידול, לא כוכב נולד.. לא נולד לרקוד.. לא לרקוד עם כוכבים.. לא גריז ולא כל הזיוני שכל המסריחים האלה שישראל לוקחת והורסת!!!! ציפיתי , קיוויתי שלפחות הישרדות תהיה כמו הפורמט המקורי.. לא תיארתי לעצמי שההפקה תתערב ככה. וכן, אחרי שהרסו לנו כמעט את כל חווית הצפיה מהתוכנית הזו, אסור בתכלית האיסור לתת את הבחירה בידי הקהל! SMSים!?!? מה לעזאזל!!!! חבר המושבעים צריך לבחור! כמו במקור! בלבד! SMSים??? כל הפקאצות המטומטמות האלו יפציצו בהצבעות על דן שלהם!! או על נועם!! רק כי הוא חתיך.. WTF?!?!
 
למעלה