הישרדות ישראל - בולגריה: מצא את ההבדלים

adi0912

New member
הבעל של המורה שלי צלם שם

והיא סיפרה לנו שההפקה בישראל עשתה את הישרדות בזמן שגם צרפת, גרמניה ובולגריה עשו בשביל להתחלק בכסף של הבניה והצילומים מתחת למי והכל.
 

מסויאס

New member
זה לא משנה אבל מה יש שם מלא איים ?

מה הם תחננו את זה או איך זה קרה ?
 

blur2

New member
היה כתוב במפורש שהמתמודדים נפגשו רק במשימות

זה כבר אומר שהם לא היו ביחד על אותם איים.
 

אוהד 49

New member
לירז כנסי!!!

בלר כתב תגובה, שהכותרת של אותה תגובה היא "ושוב אני שואל, מה היו יחסי הכוחות..." (כתבתי לך את הכותרת בשביל שתביני על איזו תגובה שלו אני מדבר). באותה תגובה, המשפט האחרון שלו היה:"ההפקה הייתה צריכה לתת לג'יבארו הזדמנות לעצור את המונופול של סבאנה" בתגובה שלי אליו התייחסתי ספציפית למשפט האחרון וכתבתי: "יופי אז מה עכשיו יהיה? זה בדיוק אותו מצב, (אותו מצב שהיה לסבאנה, כשהם הובילו 6-5) רק לטובת גיבארו (כאילו שגיבארו ביתרון עכשיו)"- כלומר, חשבתי שעכשיו ג'יבארו ביתרון מספרי ( כאילו ש5-4 לג'יבארו) אבל טעיתי- כי ג'יבארו העיפו רק אחד ולא שתיים. מה שאומר שהמצב עכשיו הוא תיקו (5-5) לאחר שגיבארו העיפו את מושיק..לפני שהעיפו אותו היה 6-5 לסבאנה. אחרי שהעיפו אותו נוצר תיקו 5-5. הוא תיקן אותי ואמר: "בפעם האחרונה שבדקתי (פעם אחרונה- כלומר עכשיו היה 5-5" מקווה שיותר ברור
..וסורי על המגילה
 

LiRs Lullaby

New member
אני רוצה רק להתייחס למשהו אחד כי נראה

לי שעוד אין בינינו הבנה על למה בעצם לג'יבארו *כן* היה יתרון: "חשבתי שעכשיו ג'יבארו ביתרון מספרי ( כאילו ש5-4 לג'יבארו) אבל טעיתי- כי ג'יבארו העיפו רק אחד ולא שתיים." לג'יבארו אמנם לא היה יתרון מספרי אבל כשהם קיבלו את הזכות למנוע משניים להצביע - הרי שהם בעצם מנעו מסבאנה שני קולות, ככה שזה עדיין היה 5-4 לטובתם. אין לזה שום קשר לכמה אנשים הם מדיחים - העובדה היא שאם מישהו מסבאנה היה זוכה - למנוע שני קולות מג'יבארו לא היה עושה שום דבר מיוחד - הם עדיין היו ביתרון, רק שהפעם זה היה 6-3 לטובתם. לעומת זאת, אם ג'יבארו היו זוכים - והם זכו - הם בעצם קיבלו לא רק שוויון - אלא גם את הקול הקובע להדיח מישהו. זה יתרון שפשוט *נגנב* מסבאנה, בהתערבות של ההפקה. לדבר הזה בלר קורא "שבירת מונופול של סבאנה". אני קוראת לזה "העברת היתרון לידיים אחרות".
ודי, חפרנו
 

אוהד 49

New member
../images/Emo45.gifמסכים לגמריי!! זה מה שאני חושב גם..../images/Emo4.gif

פשוט אני דיברתי על יתרון מספרי מבחינת אנשים זאת הייתה ה'אי הבנה' היחידה פה
..
 

survivor 2

New member
זו ידיעה שפורסמה לפני כמה חודשים

כבר כשההפקה של הישרדות ישראל יצאה לדרך, פורסם כי את המתקנים תבנה חברת ההפקה הארגנטינאית שגם תצלם שם את הישרדות שלה, ושעוד גרסאות של הישרדות יצולמו במקביל. SO WHAT? בכל חור בעולם יש הישרדות, למה לא לחסוך כסף ולצלם במקביל עם אותם מתקנים? ככה גם ההפקה ברמה גבוהה וגם זה עולה יותר זול.
 
למעלה