הישרדות ישראל - בולגריה: מצא את ההבדלים

idodo cohen

New member
אין לי שמץ של מושג מה ניסית להגיד פה.

או למה זה היה קשור. מולי מעולם לא היה קרוב להיות פייבוריט שלי, אבל הוא סידר את דן והרוויח ביושר 3 ימים נוספים על האי. בגלל התחרפנות המערכות בהפקה שהובילה לשינוי התנאים והדחה כפולה, הוא יצא ולא דן. וזה הכל, לא חושב שמישהו יכול לערער על זה.
 

blur2

New member
אני מאוד בספק אם ההעברה שלו לשבט הבנות

הייתה לטובתו אם הם היו מפסידים, יותר סביר שלהיפך. וגם אם דן לא היה עובר אל הבנות, הוא עדיין היה נשאר במשחק מכיוון שהוא זה שפתר את המילה בסופו של דבר...
 

LiRs Lullaby

New member
למה נראה לך?

הם היו 4 מג'יבארו מול 3 מסבאנה - איזה סיכוי היה לו לעוף? הבנות שם כבר מתגלות כחסרות עמוד שדרה ולא היו נוגעות בו בכלל, מה גם שהן היו שמחות להדיח את סבאנה אחד אחד.
 

briann

New member
אגיד לך מה הבעיה

שבתוכנית שם לא היו טוויסטים שעזרו לכמה מהמתמודדים פה לדוגמא : היה טוויסט שחילקו את השבטים לבנים ובנות(שלא היה בתוכנית המקבילה- לא רצו להעיף שם 2 בנים) והיו צריכים להפסיק אותו אחרי יום אחד בגלל שהאתגר הבא לא יכול היה להתנהל בנים נגד בנות כי הוא היה פיזי...ואז נוצרו להפקה בעיות רק בגלל שניסו להציל מישהו, ההפקה לא יכלה לתת אתגר אחר אם בתוכנית שם ביום ה-20 יש משימה כלשהיא אז בישראלית באותו יום גם אותה משימה
 
האתר הרשמי של הישרדות בולגריה

פה תמצאו את כל המשימות ששודרו כבר אצלנו ואת כל אלו אשר ישודרו בהמשך: http://robinson.btv.bg/
 

Jen74

New member
נו... אז... ומה???

כמה פעמים אפשר להסביר שקנו את הפורמט המקורי? ברור שיש דברים דומים כי זה פורמט קבוע. כשההפקה הישראלית משנה מהפורמט המקורי הגולשים אומרים שזה מגעיל שהם משנים ושהם הורסים את הפורמט המקורי. כשההפקה הישראלית מעתיקה אחד לאחד מתקנים ומשמימות הגולשים אומרים שזה מועתק וזה לא בסדר. אולי תסתכלו בלי להתלונן?
 

Mano8

New member
סקופ מטורף- השוואה בין הישרדות ישראל לבולגריה

בישראל הם בנו את המחסה מבמבוק, וגם והישרדות בולגריה!!! בישראל הם דגו דגים, וגם בבולגריה. שימו סוף לשחיטות.
 

LiRs Lullaby

New member
תוספת:

בהישרדות בולגריה יש רק שני מתמודדים בגמר. בשתי העונות. http://en.wikipedia.org/wiki/Survivor_BG בהישרדות ישראל הם לא בטוחים אם הם רוצים שלוש או ארבע, זה כנראה תלוי במיקום שדן יצליח להגיע אליו מבלי להיות מודח.
 

blur2

New member
חה חה..

את מתחילה להיות צפויה. (חרוז?
)
 

LiRs Lullaby

New member
אני מתחילה להיות צפויה

כי הדבר היחיד שמאוד צפוי כאן הוא שדן יגיע לגמר. וברצינות - אני שמחה שהצלחת להגיב ברלוונטיות הראויה למה שאמרתי - העובדה, שמשום מה, אף אחד לא ממש יודע כמה אנשים אמורים להגיע לגמר הישראלי. כי הבולגרי והישראלי אמנם בנויים אחד לאחד מבחינה משימתית אבל כנראה שלהם אין פייבוריט שההפקה תומכת בו עד כדי הגמשת מספר המתמודדים שיגיע לגמר. אתה לא מוצא את זה מוזר ולא בקצת?
 

Mano8

New member
הממ...

היה הורג אותך לא להתלונן הפעם ה- 8273825952 על ההפקה? גם אותי זה מרגיז, אבל בואו נהיה רציניים לשנייה. דן עושה 90% מהרייטינג. הדבר היחיד שאנשים מדברים עליו ברחוב, חוץ מהתחת של מרינה, זה כמה דן מניאק. אני מבין אותם לגמרי. אם דן הולך הביתה הרייטינג יורד בהרבה, והסדרה תהיה הרבה פחות מעניינת לכולנו. את בטח תגידי שזה לא נכון, ואסור להתערב בזה כי זה ריאליטי וכל שאר הטיעונים, אבל אני אישית מציע במקום להתלונן פשוט ליהנות מההפקה הכי גדולה בישראל אי פעם שמביאים לנו בחינם, ואם זה באמת מטריד מישהו, שיפסיק לראות. או שיעשה ויפאסנה.
 

אבו זקן

New member
מה?

חודשים אחרי שהכל נגמר (חוץ מהגמר עצמו) ובהפקה עדיין לא יודעים לאיזה מקום הגיע דן? נסחפת קצת. אני מניח שהם רוצים לעורר עוד קצת "עניין", ולחילוין הם באמת לא החליטו גם על מנגנון הבחירה בגמר, הרי יש שמועות שהם רוצים לשתף את הצופים עם SMS ים, ולכן רוצים להשאיר את כל האופציות פתוחות.
 

LiRs Lullaby

New member
מי דיבר על חודשים אחרי?

הם רצו לראות לאיזה מקום הוא יגיע ולפי הכתבה בוואינט, אחד המתמודדים אמר שהם הגמישו את מספר המועמדים לגמר מ-3-4. גם עם אופציית סמסים הם יכולים להשאיר את המספר כמו שהוא.
 

l סיו l

New member
הבנתי משהו מאוד חשוב עכשיו...

כולם רק מחפשים את הדברים הרעים או המכורים בהישרדות במקום להנות מהתוכנית בשקט,מעצבן פלוס.
 

Mano8

New member
../images/Emo45.gif

מתסכל כמה אנשים מתלוננים במקום ליהנות. זה לא כאילו מישהו מכריח אותם לראות...
 
הממפ../images/Emo108.gif

1.מאיפה אתה יודע שלא היה את הכוח המשולש הזה ואת ההעברה לשבט השני? 2."את כל המתקנים ההפקה לא בנתה אלא השתמשה במתקנים מהישרדות הבולגרית שנערכה באותו זמן" חשבת אולי ששתי ההפקות בנו אותם ביחד? או שאולי בכלל ההפקה הישראלית בנתה אותם והבולגרים השתמשו בזה? למה אתה ישר אנטי? P:
 
למעלה