הישרדות ישראל - בולגריה: מצא את ההבדלים

LiRs Lullaby

New member
כתוב שם

שהיה ברור שהוא הולך להיות כוכב התכנית וצריך להשאיר אותו שם, כתוב שם שצוות התכנית ידע שצריך לשמור עליו, כתוב שהערוץ התגמש עם מספר המועמדים שיגיעו לגמר - 3 או 4, כשבמקבילה הבולגרית - אתה יודע, זו שהם עושים הכל בהתאמה, היו רק 2 מתמודדים בגמר! . כתוב לך שהבנאדם היה הפייבוריט בהפקה שבה לא אמורים להיות פייבוריטים בכלל!
 

blur2

New member
זה שקול למשפט "ממקורות יודעי דבר"

וכבר כתבתי את זה. מקורות יודעי דבר בדר"כ יודעים כמו סבתא שלי. ואני מבטיח לך, אין לה קשר להפקה או לערוץ 10.
 

אוהד 49

New member
הבנתי. אז מה שאתה בעצם אומר זה

שהם לקחו בנאדם מהרחוב, שאלו אותו שאלות (ספציפיות ומכוונות) על הישרדות, ואת התשובות שלו הם הכניסו לכתבה וכתבו "מקורב להפקה"?.. באמת.. זה לא גן ילדים פה. הם יצרו קשר עם מישהו מההפקה, ועשו תחקיר..זה שאתה לא מאמין זה לא אשמתי
 

LiRs Lullaby

New member
ומה עם הסיפורים על זה שהבנות לא

מקבלות טיפול אסתטי בכלל? או לעובדה שבאי המתים לא תופסים דגים בכלל אבל מצליחים לשמור על יופי של גזרה שמנמנה? או לעובדה שדן היה אמור להיות מודח לפני כמה עשורים?
 

flash99

New member
יופי תוצאי דברים מהקשרם...

קראתי את הכתבה... וזה לא אומר שםאת מה שכתבת.
 

LiRs Lullaby

New member
אני לא מוציאה את הדברים מהקשרם.

"מהרגע הראשון היה ברור שדן הולך להיות כוכב התוכנית וצריך להשאיר אותו על המסך כמה שיותר זמן‭,"‬ מספר גורם מקורב להפקה. "בכל פורמט של 'הישרדות' בעולם יש משבצת לבחור או לבחורה שכולם אוהבים לשנוא. דן מנו קובע סטנדרטים חדשים לתפקיד, שספק אם מישהו ימלא יותר טוב ממנו. צוות התוכנית יודע שצריך לשמור עליו‭."‬ הנה, זה משפט שצריך להתייחס אליו ואני לא רואה איך מישהו יכול לסתור שלהפקה אין יד בהתערבות כדי להשאיר אותו שם.
 

OnlineOne

New member
דמגוגיה מרגיזה!!

קראתי את אותה הכתבה הבוקר,בדיוק אותה אחת, ומשום מה- הבנתי מסר אחר לגמרי. נכון, גם אני מאמין שההפקה התרפסה כדי להשאיר את דן וגם אני חושב שזה השמיד את המשחק כי מילא הקריזה של הצופים בבית- הנסיונות להגן עליו גרמו לאחרים, משתתפים תמימים והוגנים, לאבד את הסיכוי לזכות. למה שאני אלך לאודישנים לעונה הבאה (לא תכננתי במילא אבל בשביל הדוגמא) אם אני יודע שאני עלול למצוא את דרכי החוצה גם אם אהיה השורד הטוב ביותר על האי? אבלללללל.... מי שקרא את הכתבה שאת/ה מדבר עליו היום ראה שני דברים: 1- רק חלק מהציטוטים שהבאת מדוייקים, מה שכבר מכניס דמגוגיה וסטיה מסוימת מהאמת 2- הציטוט הראשון הוא לא ציטוט של אף אחד מההפקה אלא שאלה שהציב הכותב וזכתה לתשובה שלילית. דן שתול? לא יודע, לא חושב. ההפקה הרסה את המשחק? כן. העריכה העלובה שמרחה אותנו בשעמום מוגזם ושלל רגעים מיותרים הוציאה את העוקץ- כן. אין אקשן, אין ת'כלס והכי גרוע- הצופים בבית מרגישים מרומים. לדעתי, הצופה הממוצע של הישרדות נהנה מהתוכנית גם כי היא מקור מסויים של צדק. כביכול, ההדחות אמורות לבוא כדין על טעויות, האנשים יזכו לחסד על סמך חשיבותם לשבט והיחסים האישיים אותם בנו החל מה-דיי וואן והכל שקוף לנגד עיני הצופה, שנהנה לאהוד את המתמודדים בגלל שהם היו חזקים מספיק באתגר או חכמים מספיק לעשות תרגיל שיציל אותם ולא בגלל ש"סידרו" אותם או משהו כזה. לכן, בתחילת העונה רציתי שדן יודח אבל לא יכולתי שלא להודות בעובדה שהוא ראוי למקומו בגלל שעל חוסר היכולת להועיל במשימות ובחיי היום יום הוא מכפה בכך שבגאונות יתרה הוא מסובב את נעמה, משה וויקה על אצבע אחת (בישראל של 2008 זו בהחלט תכונה נדרשת למי שרוצה להצליח. חבל) אבל בשלושת השבועות האחרונים אי אפשר להיות בעדו כי אין צדק בהישארות שלו. מאז השילוב המפגר והמיותר בין הבנים לבנות דן לא נמצא במשחק בגלל שהוא היה תחמן מספיק, חזק מספיק או אפילו זהיר מספיק. הוא נשאר כי רימו בשבילו. מושיק, מולי ונועם יכלו כל אחד להישאר במשחק אם לא ההדחה הזו ואולי גם לזכות במיליון. מבחינתם מדובר פה באי צדק משווע שעלעול קל בסעיפי החוזה יכול להפוך לרווחי ביותר, מבחינת הצופה- מעבר לעוגמת הנפש שבהרגשה שהתמכרת לתוכנית שמרמה אותך (ולא בעדינות), הצופה מדבר בעיניים, ברייטינג- האם הייתם רואים משחק כדורגל כשאתם יודעים שבסופו השופט ישרוק פנדל לזכות אחת הקבוצות גם אם לא יגיע לה? האם הייתם מתעמקים בעימות בין מתמודדים לבחירות כאשר אתם יודעים כי ביום הבחירות עצמו מועמד אחד יעזר בקלפנים כדי לרמות? אני משער שלא. האם במקרה זה אני צודק? "הישרדות 2" הישראלית (אם תהיה) תוכל לענות לי.
 

LiRs Lullaby

New member
לא זו הייתה כוונתי.

הדגשתי את כל מה שנאמר בכתבה כדי להבדיל משאר ההודעה שלי. אני מקווה שמי שקרא אותה בעיון מספיק הבין שמה שבמרכאות ומכוון היישר אל "גורם בהפקה" הוא זה שהתכוונתי אליו. ובכל מקרה, מהתשובות שניתנו אי אפשר שלא לחשוב שההפקה עשתה כל שביכולתה כדי להשאיר את דן מנו, גם אם אין שום קשר למנו ספנות עצמה.
 

OnlineOne

New member
אוקי

הקשר למנו ספנות מיותר לדעתי (כמו שאמרת). אמין יותר לחשוב שהוא הושאר בגלל שהוא משחק על המשבצת של המניאק, התככן המביא רייטניג...בסופו של דבר, את התפקוד שלו בתחילת התוכנית אי אפשר שלא להעריץ. גם אי אפשר שלא לחשוב שהוא לא הושאר שם בכוונה ובכוח ובהתערבות אומללה. אבל...עוד משהו שאי אפשר להתעלם ממנו זה שלא הבאת את התגובה אלא רק את השאלה ושזו, ידידי/תי דמגוגיה.
 

אבו זקן

New member
משהו

בלי קשר להעדפה של דן, הרור שמצב שויון בין השבטים עדיף להפקה על מצב של 6-4 לטובת איזשהו שבט. זה עוד מחריף אם השבט המועדף הוא החנונים של סבאנה אבל זאת כבר נקודה משנית.
 

LiRs Lullaby

New member
אתה יודע,

אם הוא לא היה זוכה בחסינות, הרי שהטוויסט, שבו מרינה זוכה ב"מפתיע" בתחרות ריקודים ועם שיפוט סובייקטיבי, היה מציל את עורו. מישהו באמת חשב שמרינה הולכת להצביע נגד מושיק? זה היה שקוף שהיא לא הולכת לבגוד באף אחד מחברי השבט שלה ולמנוע מהם הצבעה כשהיא יכולה לאזן את השבט שלה ולתקוע מקל בגלגלי שבט סבאנה שתכננו למחוק אותם ממילא. היא, מבחינתה, עשתה בשכל כשהצביעה נגדו, וכנ"ל גם משה. האימרה שלה בהצבעה, שהיא לא יכולה להיות נאיבית במשחק כזה, רק מוכיח זאת.
 

blur2

New member
כן, אני אומר לך.. ההפקה הזאת כל היום יושבת

וחושבת על איך להציל את אדון מנו ואיך לדפוק את כל השאר..
 

LiRs Lullaby

New member
סליחה, אבל למה לא?

אדון מנו מתחמן יותר מהשאר - מביא יותר רייטינג לפי דעתם - הם ישאירו אותו ליותר זמן בטלויזיה. כמו שהבאתי לך בציטוטים. אם הוא נתפס אצלם כמי שעושה טלויזיה טובה וכמביא רייטינג נראה לך שהם יוותרו עליו?
 

blur2

New member
ברור שלא, אבל מכאן ועד להגיד שכל משימה שניה

נבנית כדי להשאיר אותו במשחק... הגזמה קלה, את לא חושבת?
 

LiRs Lullaby

New member
לא צריך כל משימה שנייה.

מספיק שהם עושים את זה פעם אחת בשביל להשאיר אותו לטובת הרייטינג, על חשבון מישהו אחר.
 

idodo cohen

New member
אכן- נפגעים מרכזיים עד כה: מולי ומושיק.

נועם, יש להעריך, ישוב למשחק. ההפקה לא תאפשר אחרת. מולי *ממש ממש ממש* נדפק. רק בגלל שהוא היה מספיק חכם כדי לסדר את דן מנו הגאון, אשכרה לגרום לו לחשוב שהוא בברית איתו כשלמעשה הוא דואג לסילוקו החד משמעי- ההפקה הצילה את דן על חשבונו המוחלט. עכשיו, לאחר האיחוד. מקובל שיש משימת פרס ויום אחרייה משימת חסינות אישית. ההפקה הפעם משכה זמן לצפות במתרחש על האי ומה שקרה- החסינות האישית התרחשה מוקדם יותר, אין לי תלונות על הזכייה של דן ואני מאמין בלב שלם שהוא הרוויח את זה. רק מה, ההפקה ידעה שזה ביטחון זמני בלבד ושבאתגר החסינות הבא יש לו סיכוי נהדר להפסיד, ותפרה בעקיפין [מרשים למדי, יחסית לאופן הגלוי באופן מטריד שהם עשו את כל השטויות הקודמות] פיתרון לעניין. משימת ריקודים, שבה מי תנצח אם לא הרקדנית
, שמן הסתם הצליחה גם לסובב את העיניים של השופטים. עכשיו, זה לא רק פרס. הדבר הכי חסר תקדים בהיסטוריה של הישרדות- למנוע [?!!] משני אנשים להצביע? יענו מילא אחד, הייתי אומר שזה סמלי, אנערף. שניים! שלא תהייה אפשרות בכלל שתישקף סכנה לדן. בחיים לא היה שיבוש כל כך הזוי של כללי המשחק. בחיים. אני חושב שזה פשוט חבל. ההפקה לא חושבת על זה פשוטו כמשמעו. בתכלס- הם מונעים מאנשים שהרוויחו את מקומם בזכות הכישרון שלהם במשחק או הבריתות והאסטרטגיות שלהם לנצח, רק כי. וכשחושבים רק על שיקולי רייטינג ושוכחים מאמינות.. אז חבל.
 

blur2

New member
גם אם דן היה מצביע לגיא או עידן מולי עדיין

היה עף... ובתכל'ס לא ממש הגיע לו להשאר גם ככה.
 
למעלה