הישרדות ישראל - בולגריה: מצא את ההבדלים

blur2

New member
למה לי להתאמץ ולקרוא לך משוגע? ../images/Emo3.gif

חפש את הציניות.
 

אוהד 49

New member
אז זהו, שמה שאני אמרתי היה בציניות../images/Emo13.gif

למקרה שלא הבנת
...
 

LiRs Lullaby

New member
לא, לא דיברתי על בלר,

דיברתי על המידע שהביא בריאן. מאיפה הוא יודע מה קרה בגרסה הבולגרית?
 

LiRs Lullaby

New member
מה? באתר הבולגרי?

את התמונות הנחתי שהוא עשה בגוגל אבל מאיפה המידע על המשימות?
 

אוהד 49

New member
הממ..אין לי בעיה לענות לך

השאלה היא, בתור מה את רוצה שאני אענה לך- המוח שלו, או העיניים? ..חח מאיפה אני יודע? תישאלי אותו
..
 

blur2

New member
ושוב אני שואל, מה היו יחסי הכוחות בין השבטים?

מה היה השלב במשחק שבו שמו את משימת הריקודים? יפה מאוד שאתה קופץ בראש, אבל עדיף שתברר מה קרה שם ותראה את מה שקורה אצלנו... ההפקה הייתה צריכה לתת לג'יבארו הזדמנות לעצור את המונופול של סבאנה והיא עשתה את זה.
 

אוהד 49

New member
בקשר למפט האחרון שלך..

"ההפקה הייתה צריכה לתת לג'יבארו הזדמנות לעצור את המונופול של סבאנה והיא עשתה את זה" - יופי, אז מה עכשיו? זה בדיוק אותו מצב רק לטובת גיבארו. אז? שוב פעם יעשו טוויסט? שיגרום לזה שמישהו מגיבארו יעוף? ואז חברי סבאנה המקוריים שוב יהיו ביתרון. ואז עוד טוויסט..וחוזר חלילה?
 

blur2

New member
לטובת ג'יבארו?

פעם אחרונה שבדקתי מאזן הכוחות עמד על 5-5.
 

אוהד 49

New member
אה וואלה, צודק../images/Emo3.gif..

חח לא שמתי לב
אז..מה יהיה? מישהו מאחד השבטים המקוריים ינסה לשכנע מישהו משבט אחר לבגוד? כי לפי מה שהבנתי- תיקו לא יהיה.. (מישהי פה אמרה את זה פעם)
 

LiRs Lullaby

New member
לא, הוא לא צודק.

מאזן הכוחות דאז עמד על 6-5. כשההפקה נתנה למרינה לחסום שני קולות - מאזן הכוחות עמד על 5-4 לטובת ג'יבארו. זאת אומרת שבמקום לתת לסבאנה להיות ביתרון של אחד - היא פשוט נתנה לג'יבארו להיות עם יתרון של אחד. אם סבאנה היו זוכים בכח הזה הוא פשוט לא היה נותן להם גורנישט (6 מול 3? בחייאת). מה שמוביל אותנו לעובדה שג'יבארו קיבלו את המונופול במועצת השבט עם ה-5-4 הזה, במקום שוויון. אתה מתחיל להירדם בשמירה...
 

אוהד 49

New member
כל מה שאמרת הוא נכון (וכמו שאת יודעת

גם אני חושב כמוך) אבל, הוא יתכוון לעכשיו. למצב הנוכחי ולא למה שהיה לפני פרק-2..
ניאה לי לפחות, אחרת יצאתי טמבל
חח
 

LiRs Lullaby

New member
הוא התכוון לעכשיו?

לא, הוא דיבר על המצב שבו ההפקה "נאלצה" לחבל עוד בשלב האיחוד ב"מונופול של סבאנה", כלומר, למנוע מהם להדיח את ג'יבארו אחד אחד. רק שהמצב של מניעת שתי הצבעות לא הייתה תורמת במאום אם סבאני היה זוכה; להיפך - זה היה יכול לתרום אך ורק לג'יבאריסט. מה שהוא בעצם אומר זה - אם ההפקה לא הייתה מתערבת במכוון - היינו חוזים כרגע בהדחה של שבט ג'יבארו...
"ההפקה הייתה צריכה לתת לג'יבארו הזדמנות לעצור את המונופול של סבאנה והיא עשתה את זה." - אם הוא לא מדבר על התערבות מכוונת של ההפקה אני צנצנת. ההפקה יכלה גם לתת מניעה של קול אחד במקום שניים ואז לתת למתמודדים המועמדים להדחה להילחם על המקום שלהם. במקום זה פשוט קיבלנו משימת "פרס" (אגב, ממתי משימות פרס נעשות רק לאחר משימת החסינות?) שבה רק שבט אחד יכול לזכות כאן, ולשבט השני הוא היה חסר תועלת.
 

אוהד 49

New member
לא ניראה שהבנת נכון../images/Emo3.gif...כנסי:

תסתכלי על התגובה שלו שהוא כתב שהכותרת שלה היא: "ושוב אני שואל, מה היו יחסי הכוחות.." במשפט האחרון הוא כתב: ההפקה הייתה צריכה לתת לג'יבארו הזדמנות לעצור את המונופול של סבאנה והיא עשתה את זה. הגבתי לו על המשפט הזה ואמרתי: "יופי, אז מה עכשיו? אותו מצב נוצר לטובת גיבארו. כלומר שהתכוונתי להגיד בזה שעכשיו גיבארו ביתרון של אחד (5-4). ואז מה? הם שוב יעשו טוויסט, הפעם לטובת סבאנה, כך שיהיה 4-3 להם? והוא אמר לי שפעם אחרונה שהוא בדק (כלומר- עכשיו) המצב הוא 5-5. הבנת?
 

LiRs Lullaby

New member
בקושי. ../images/Emo13.gif

בשורה התחתונה: היתרון ~מבחינת הצבעה~ עבר מהידיים של סבאנה לידיים של ג'יבארו. מיתרון של אחד, שבט סבאנה עבר לחיסרון של אחד. קאפיש? ככה שבפעם הקודמת ההפקה לא פעלה, כמו שבלר טוען, כדי לשבור מונופול של שבט וליצור שוויון (השוויון קורה עכשיו מבחינה מספרית אבל גם זה לא לטווח ארוך, הזוארץ הודיע על הפתעה במועצת השבט), היא פשוט לא רצתה ששבט ג'יבארו יודח אחד אחד. שזה די לא פייר כלפי הקבוצה שכן הגיעה למעמד הזה ביתרון מספרי, שכן, כמו שהסברתי אלפי פעמים - הזכיה במשימה לא הייתה תורמת להם כלום מבחינת קולות, הם עדיין היו נותרים ביתרון.
 

אוהד 49

New member
אני אסביר לך שוב, אותו דבר

אבל בהודעה חדשה בשירשור, כדי שזה ייצא כמו שאני כותב מראש..(כשזה אלכסון ארוך אז זה יוצא מעאפן ולא מסודר)
.. בקיצור- תחפשי תשובה בשירשור, קצת יותר למטה
 

LiRs Lullaby

New member
לא, לא צריך עוד הסבר, אני הבנתי מה ניסית לומר

אני פשוט אומרת שבפרק ההדחה של מושיק - שוויון לא היה. לא מספרית ולא הצבעתית. זה שעכשיו הם 5-5 זה כבר משהו אחר....
 

אוהד 49

New member
מאוחר, כבר שלחתי../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif

חחח לא ראיתי את ההודעה הזאת שלך, רק עכשיו- שוב, אחריי שכבר שלחתי.. אבל אם הבנת את לא חייבת לקרוא (זה גם ככה ארוך
חחח)
 

אוהד 49

New member
מפט= משפט

ובקשר למה שכתבתי... לא יהיה לזה סוף. כל פעם שייראו איזה שבט בחיסרון מספרי, יעשו טוויסט בשביל לעזור לו?? לא יהיה לזה סוף וזה לא ייגמר ככה... נ.ב- אני מדבר על השבטים המקוריים (מלפני האיחוד)
 

blur2

New member
אולי כן, אולי לא..

נחכה ונראה... מה שבטוח שעם הזמן דברים ישתנו ובטח לא יהיה בזה צורך.. אבל כשהשבטים עדיין מאוד מאוד מגובשים המשימה כן במקום.
 
למעלה