התחת של מרינה

פנומן 72

New member
התחת של מרינה

אני לא יודע מה איתכם, אבל אם יש סיבה אחת טובה לראות את הישרדות זה בגלל מה שהמצלמה תופסת מאחור. ושלא תבינו לא נכון - מרינה (או מרינה קבישר בשמה במלא) היא רק חוליה אחת בהצלחה הויזואלית של הישרדות, שכולל גם את נעמה שיש עליה יופי לא מבוטל, וכמובן ויקה שמקבלת יותר מדי זמן מסך ורצוי בזמן שהיא לא מדברת כי היא סתם מקלקלת. סיוון שהודחה הוא סוג של צדק מאוחר. מצד אחד ג'יבארו קיבלו עוד גבר למרות שהוא נראה כמו אישה, ומצד שני הם קיבלו גבר שנראה כמו אישה !! וזה מזעזע בדיוק כמו שזה נשמע. אז למרות שהיא בהחלט יפה והייתי נכנס לתיאורים נוספים שמפאת השעה לא אכנס, טוב עשו שהעיפו אותה כי כמה אפשר לחזות במישהי שאמורה להיות אישה אבל נהנית לשחק בחרבות ולהתנהג כטום-בוי. זה הטורן-אוף הכי גדול שיכול להיות בבליינדייט, אפילו יותר מלגלות שיש לה גשר בשיניים ועלה פטרוזיליה תקוע בינותיו. אז למה בכ"ז בחרתי לדבר על התחת של מרינה ? כי מסתבר ששווה להלך עם בגד ים מינימלי כשיש לך מה להראות. לויקה יש אומנם הכל ובכ"ז היא לא יצאה דוגמנית השורה הראשונה, אבל מרינה שחוץ מלהגיש גולדסטאר לערסים אף אחד לא ספר - יצא ממנה בסוף דוגמנית כשהצטלמה לאחרונה בבגדי הים של אקספוז (מעריב של היום). רק רציתי להגיד שאם יצא לה חוזה דוגמנות בגלל טוסיק חמוד בבגד ים אוורירי, אני לא רוצה לחשוב מה היתה מקבלת אם היתה מופיעה בסידרה עם חוטיני. האמת ? אני דווקא כן רוצה לחשוב מה היתה מקבלת ... חולה עליך מרינה, אפילו שיש קטעים שאת כלבה יותר מעזית.
 

efratcn

New member
../images/Emo6.gif לא נעים להודות אבל

כל מילה בסלע
 

AntilopA2

New member
אז..למה בכ"ז בחרת לדבר על התחת של מרינה?-_-

זה מה שקורה כשכל הסדרה מורכבת מדוגמנים ודוגמניות, אלה הדברים שאנשים מתעסקים בהם אח"כ...שלא תבינו לא נכון, אין לי כלום נגד מרינה, היא אחלה והיא פייטרית אמיתית והיא מצחיקה, וחבל שאנשים בוחרים להסתכל לה על התחת (ואח"כ עוד טורחים לבוא ולחפור על זה בפורום) במקום על מה שהולך במשחק.
 

AshkenaziAmiti

New member
חבל שאתה בוחר לא להסתכל לה על התחת

אחרת לא היית כותב עכשיו את התגובה הזאת
 

AntilopA2

New member
אני לא אתה,אני את

ומבחינתי תסתכל, אבל נראהלי שכשבאים אח"כ לחפור עמוד שלם בפורום זה סימן שמסתכלים על זה כל הזמן במקום לסתכל על המשחק..
 

פנומן 72

New member
למה לא לדבר על התחת של מרינה ?

קודם כל אני יכול לדבר גם על המשחק עצמו, אבל את זה עושים מאות במקומי כאן בפורום, כך שאם אין לי מה להוסיף (ואין לי הרבה) אז אני לא מוסיף. דבר שני, לא צריך להיות נאיבי - אחד הנושאים שבגללם תוכנית הישרדות קמה היא על מנת לספק את היצרים הסקסואליים של הצופים - גברים חטובים ונשים חטובות וסקסיות. זו האמת. אז את לא יכולה להתעלם מזה. אם זה לא היה חלק מהרעיון - המצלמה לא היתה מתמקדת בגוף של השחקנים כל הזמן ומצלם את הבנות מאחור. וכשיש על מה לדבר (וטוב שיש) אז אני מדבר. ואגב, לא בטוח שהייתי מזכיר את זה אם לא העובדה שהתחת המדהים שלה הביא לה עבודה. (במאמר מוסגר ייאמר שטיול קצר בחופי ישראל יביא עוד אלפים עם טוסיק דומה אבל הן לא שיחקו בהישרדות ולכן הסיכוי שלהן לדגמן בגדי ים שיוצר בעזה שווה לאפס).
 

echerk

New member
למרינה יש תחת מושלם, לנעמה יש חזה מושלם ו...

ולויקה יש פנים מושלמות. עם היה אפשר לחבר את שלושתן ביחד היינו מקבלים את האישה המושלמת (לפחות מבחינת מראה חיצוני)
 

LiRs Lullaby

New member
איזה קישקוש.

לויקה יש את הכל מושלם
וגם האישיות שלה נעימה (היא פחות ביאצ' ביחס לשאר הנשים בשבט שלה).
 

Fairywitch

New member
אותי היא ממש הגעילה8-[

חבל שלא מטשטשים כמו בהישרדות המקורית. היא עברה את גבול הטעם הטוב וחדרה לי לפרטיות. לא רוצה לראות לאנשים איברים פנימיים, תודה. חוסר טעם זול, פרחי ודוחה. אני כל הזמן מקווה שהיא תוציא את החוטיני מהישבן כדי שאוכל להמשיך לצפות בתכנית בלי כדורי פרמין...
 

פנומן 72

New member
קוראים לזה קנאה וזו תחושה מובנת

אל תחשבי שאני לא הופך ירוק כשאני רואה את עומר ... או אפילו את דן כשעוד היה ישן כפיות עם ויקה ... קנאה, זה הכל. ובמקום שתוציא את החוטיני, שפשוט תוריד אותו. הכי טוב.
 

echerk

New member
צודק 100%

התחת שלה הוא התגלמות היופי שבגוף הנשי ! מה בדיוק מגעיל בזה? אם התחת שלה לא היה יפה אז אולי זה היה מגעיל!
 

Fairywitch

New member
ממש תשובה בוגרת וחכמה../images/Emo4.gif

זה פשוט דוחה בדיוק כמו הפרחות בקניון עם המכנס-בגזרה-נמוכה, נקודה. יש דברים שאני לא רוצה לראות.
 

פנומן 72

New member
אני לא מבין למה את לוקחת את זה אישית ?

אם את רוצה לראות את מרינה בשמלת ערב - תיפגשו בפילהרמונית (אם זה בכלל הטעם שלה), אבל כשהתוכנית היא כל כולה על חוף הים מה רצית שהיא תלבש ? בגד ים חלק אחד כמו של אמא שלך ? הכל שאלה של מיקום - ללכת ככה בקניון זה אולי פרעחי, אבל בחוף הים זה בסדר גמור. מה שלא בסדר זה להסתכל על זה ולהגיד אוי אוי אוי ... נו באמת. חוץ מזה, שבחורות כמו מרינה אני מוכן לקבל גם בגירסה מאוד נמוכה בקניון, במועדון, ברחוב, ואפילו בין כתלי הבית שלי.
 

Fairywitch

New member
אני פשוט לא אוהבת בגדי ים כאלה-

הם נורא זולים. שלא לדבר על לא נוחים! כבר היה עדיף שהיא תצעד שם בתלבושת-יום-ההולדת של ריצ'רד האץ' (כלומר בלי כלום)- לפחות היה בזה טעם והגיון.
 
על מה אתה מדבר??

אם אני ירצה לראות ישבנים חשופים בחוטיני (ואני לא!!) אני יפתח ערץ הפליבוי. זה לא קשור לקנאה, גם לי לא מתאים לראות אותה בישבן חשוף מול הטלויזיה, מה גם שיש ילדים בבית. ולא, אני לא רוצה לראות אותה בשמלת ערב (כמה שטויות אתה מדבר), אבל אני מצפה מערוץ עשר שיפעיל קצת שיקול דעת ויעשה טישטוש (בדיוק כמו בגרסה האמריקאית.). זו עדיין תוכנית לכל המשפחה. וצדקת בדבר אחד, גם אני מוכנה שתראה בחורות כמו מרינה "בגרסה הנמוכה" (זה אתה אמרת) - בין כתלי ביתך
 

פנומן 72

New member
לא צריך להקצין עמדות כדי להצדיק טיעונים

ואת טועה כמו קודמתך. הישרדות זה לא הגלגל של דן שילון. מה שרואים שם זה בדיוק מה שהולך בים ובבריכה. והדרך שבה הפרסונות מוצגים לא פרובוקטיבי יותר - כולל מרינה. אם יש לך ילדים בבית אז אל תתני להם לראות הישרדות ובאותה מידה אל תקחי אותם לים. הטשטוש שנעשה בגרסה האמריקאית זה רק כשיש עירום אמיתי - בדיוק כמו שטשטשו את יואב כשהוא התפשט לגמרי. אז חלאס עם זה.
 
טוב, אנחנו לא נסכים כנראה אחד עם השני, אבל

סתם בשביל הרקורד אמנדה בעונה 15 לא הייתה ערומה, היא הייתה עם תחתון כל הזמן ועדיין בחרו להצניע לה את הישבן, כי כנראה הוא היה חשוף יתר על המידה.
 

efratcn

New member
תוכנית לכל המשפחה????

הגועל, האלימות, הרפש שאנשים זורקים זה על זה מאחורי הגב, ההדחות, המלחמות - זה מתאים לילדים?? סליחה, אבל ממש ממש לא. ובלי קשר לעירום כן או לא, התוכנית הזו לדעתי מתאימה מגיל 14 ומעלה.
 
למעלה