תהיות לגבי הסדרה

Ping Poong

New member
../images/Emo41.gif תהיות לגבי הסדרה ../images/Emo41.gif

כמו שרובכם שמים לב, כל יום יש מלא הודעות בסגנון: "איך הבנות בלי שערות הרבה זמן" "איך הבנות נראות טוב עם פן" "איך הבנות מסתדרות עם מחזור" "איך לויקה יש חולצה חדשה" אז בשרשור הזה נרשום את כל הדברים האלה.. כולל ניחושים איך ההפקה סידרה את זה/איך המתמודדים מצליחים להתגבר על הבעיה וכו'.. בעצם השרשור הזה מוקדש לכל הדברים המעניינים שלא מראים בסדרה עצמה. אז למשל הדבר הכי נפוץ, איך זה שלבנות אין שערות והן חלקות.. אז לפי דעתי: א) יכול להיות באמת ההפקה מספקת להם שם מכשירי גילוח/שעווה וכו'.. ב) ההפקה מימנה להם הורדת שערות בלייזר בכל הגוף
 

Ping Poong

New member
עוד דבר

שמתמודד כלשהו מודח במועצת השבט, זה קורה בלילה.. ואותו מתמודד מגיע לאי המתים באור יום - אז מעניין, האם המתמודד ישן לילה נוסף בשבט שלו, או אם לקחו אותו למלון ..
 

Volldemort

New member
מה שאני חושב שקורה

(ואגב, דיון מעניין!) אני חושב שהמתמודד מודח בלילה, יושן במגורי ההפקה (כשהוא הוא חושב שהוא חוזר מחר הבייתה), ואז בבוקר הם אומרים לו שהם לוקחים אותו לאי המתים...
 

LiRs Lullaby

New member
היי, אני כבר שאלתי בעבר אם אפשר להוסיף

את כל הפאשלות של ההפקה ל"שאלות הנפוצות". פשוט לרכז יחד את כל השאלות על צילומי השלמות, הבעיה עם הדירה, שתולים של הפקה ועוד שאלות ששואלים כאן בלי סוף..... ואז אפשר להפנות אנשים לשם אחר כך.
 

Volldemort

New member
סבבה. אז הנה השרשור! :)

בואו לא נהיה ילדים קטנים ונריב על מי-פתח-מה...
 
פשוט

היה להם ערכה של עזרה ראשונה... שהיו שם את כל הדברים שהם היו צריכים וכמובן שלפני שהעבירו אותם לאי המתים.. הם ישנו איפשהו, אבל לדעתי לא במלון.. באוהלים.
 

דרדן

New member
לא ניראה לי שממנה לייזר זה יקר בטח זרקה

להם כמה סכיני גילוח.
 
לייזר- בטוח לא.

לא כולם רוצים את זה וההפקה לא תבזבז סתם כספים. כמה זמן הם כבר על האי? שערות רגליים לא צומחות בקצב היסטרי, ואני מניחה שכולן עשו שחי-רגליים ממש לפני שהן באו. אפשרי בהחלט שההפקה "נתנה" כמה סכיני גילוח לבנות בלבד, אם הבנים היו משמשים זה היה נראה לא אמין לחלוטין. לגבי המחזור- חבר'ה, אנחנו לא מדברים על הפקה אכזרית והמתמודדות הן לא יצורות על-אנושיות. ההפקה מספקת מוצרי היגיינה נשית, אבל מה לעשות שזה לא דבר שצריך להדגיש ולספר.
 

efratcn

New member
לא הגיוני הסרת שיער בלייזר

לא בגלל המחיר אלא כי ההסרה דורשת לא מעט טיפולים ולא סביר שההכנות לסדרה ארכו למעלה משנה פלוס (מה גם שזה לחלוטין פוסל את נעמה כי היא היתה בהריון ולא עושים טיפולים בלייזר בהריון). לדעתי, ההפקה מספקת להם שם יותר מדי דברים וצילומי ההשלמות שכוללים פנים וחולצות חדשות פשוט יורקים לצופה בפרצוף.
 

ssst20

New member
שאלה מאוד דחופה!!!

הפרקים צולמו ממזמן ולבנתיים ניתן לראות את כל המתמודדים בשיגרת חייהם והשאלה שלי היא : איך לא מגלים מי הודח מי הפיינליסטים , הרי זה מאוד מוזר אני מאמינה שיש מתמודדים שאנשים רואים ברחוב - אני מאמינה שיש הסכם סודיות אבל עדיין זה נראה לי מאוד מוזר שהם ממשיכים בשיגרת החיים שלהם בלי שאף אחד מבני משפחתם/חברים יודעים מה קורה איתם בהקשר לסידרה..
 

דרדן

New member
בטוח גילו אבל כל אחד במדינה דוד של מישהו

מהתוכנית אז בסוף לא יודעים למי להאמין.
 

ד נ י ת ה

New member
את האמת יש הדלפות....

לפי מה שידוע לי, שלושת הפיינלסטים הם דן נועם ומרינה
 
זה ברור ופשוט, יש מאחורי המצלמה

ויש לפני המצלמה. מה שאתם רואים במצלמה זאת עריכה, לפעמים לוקחים דברים שהם אמרו על מישהו x, ובזמן שהם אומרים זאת מראים מישהו y, כאילו הם אמרו זאת עליו. כנ``ל דברים שנאמרו לפני משימות, אך עם עריכה, שמים זאת אחרי משימות. ומאחרי המצלמה, נותנים להם סיגריות, איך מולי מסופר? לפעמים עם זקן לפעמים בלי? ההפקה יושבת איתם, כשמודחים לאי הם יכולים להיות כמה ימים במלון, ואז לוקחים אותם לאי, בקיצור מה שאתם רואים במצלמה , זה לא מה שיש בהכרח מאחורי המצלמה, כנ``ל עריכה, ``וסידור`` הדברים, לפי מתח, ומשיכת צופים.
 

1אתנה

New member
בית שחי

שאלה שממש מטרידה אותי: איך הבנים לא מגולחים ואילו הבנות נהנות מבית שחי חלק כבר 20 ימים ?
 
למעלה