בשרשור שמתחתיי (פירוט בהודעה)

Volldemort

New member
../images/Emo160.gif הפתיח ../images/Emo17.gif

הפתיח של הישרדות האמריקאית נשאר אותו מנגינה ואותם קולות כבר 15 עונות. כל עונה הפתיח מקבל וריאציות שונות בהתאם למקום- לדוגמא, בעונה 10 שהייתה בפלאו, קבוצת איים שהותקפו במלחמת העולם השנייה- היו קולות של תופים ושל מלחה. הנה הפתיח של עונה 8 (אולסטארס): http://youtube.com/watch?v=6aJ_pPfO5qM והנה הפתיח של עונה 15 (סין): http://youtube.com/watch?v=yhGLW0jQkso שימו לב שזה אותו פתיח, רק בגרסאות שונות.
 

סבא אסף

New member
היי רון. יפה מאד.

חוץ מלסבר את האוזן והעין לגבי עונות ארה"ב - לא סיכמת את ההבדלים בין העונה ישראלית לעונות בארה"ב (כמו שרבים עושים). צריך להגיד לערוץ 10 סחתין על רעיון אי המתים. על רעיון כזה בארה"ב לא חשבו. זהו טוויסט מעניין ומבריק ויש לו בהחלט מקום בתחרות. מענין יהיה לראות איך אמורים לשלב את המנצח מאי המתים בתחרות עצמה. כיוון שרוב הסיכויים שהמתחרים שישארו (שאינם יודעים כלל על קיומו של אי המתים, ובטח לא על כך שישנה תחרות מקבילה על האי הזה) לא יקבלו את המתחרה הנוסף באהדה, והסיכוי של אותו מנצח לקבל קול מצוות המושבעים שואף לאפס. האם הוא/היא ישולבו עם המיזוג? האם בשלב הגמר? צריך גם להגיד שבעיות העריכה אצלנו הן עצומות (וצפניה בבלוגו שם זכוכית מגדלת נאה על כל בעיה ובעיה) לעומת ארה"ב. הסדר הכרונולוגי המשובש, כמו גם הפערים הויזואלים במתחרים (זקנים, פן בשיער, איפור, לבוש וכו') בעת ההשלמות בארץ יוצרים אצל חולי הישרדות בקיאים באמינות, ורצון לזעוק (הלו !!! אנחנו לא מפגרים !!!) . כולי תקווה שמדובר בחבלי לידה והעונה הבאה תהיה מוצלחת יותר בעניין הזה. אם העובדה שבטרום העונה, כתבת הפרופיל בעיתון "רייטינג", כפי שהצטיירה בבלוג של צפניה, גילתה בלי כוונה, את זהות המתמודדים מסבאנה שהגיעו למיזוג יש כאן מחדל אדיר !!! אפילו ברמת הבזיון. עלה נושא זה גם כן לדיון.... נ.ב לא הזכרתי ששחר (כן רון. שחר המורה לערבית המודברת/ספרותית) היא בת דודתי, ובניגוד לכל הספוילריסטים ההזוים שכל מי שהם מכירים עבד/יעבוד בהפקה הזו שחר באמת בת דודה שלי... אבל נניח לעובדות הללו...
 

dorbr

New member
אי המתים

אי המתים היה גם בארה"ב רק בפורמט שונה : בעונה עם הפיראטים (סלחו לי על כך שאני לא זוכר את המספר) יצרו שבט שלם מהמודחים ובשלב מסוים 2 מהם צורפו למשחק במקום 2 אחרים (הייתה תחרות כדי לקבוע את המספר). כך שהרעיון לא לגמרי חדש.
 
איזו השקעה, כל הכבוד.

אני מאלה שעושה השוואות, אני מאוד מאוד אוהבת את השרדות המקורי, את הפורמט, המנחה, ודיי קשה לי עם כל השינויים שקרו בהשרדות הישראלי. אבל צופה כי זה השרדות אחרי הכל. מה שכן אני מרוצה זה התמודדים, יש גיוון ומאוד מעניין במיוחד עם החוצפה הישראלית שהם מביאים. אבל בהחלט יש מקום לשיפור.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo58.gifבשרשור שמתחתיי (פירוט בהודעה)../images/Emo58.gif

השרשור מתחת מכיל ספוילרים לעונות 1,6,8,12,13,15,16. גם התמונות הן ספוילרים
ובכל זאת, למרות אזהרה זו- כל המגיבים- אנא סמנו ספוילרים לעונות שלא שודרו בארץ (עונה 15 בעצם...), והימנעו מלרשום אותם בכותרת.
 

רפי45

New member
כן ראיתי תהישרדות עם הסינים השחורים הלבנים

והלטינים היה יפה.
 

EizoTop

New member
../images/Emo91.gif לכל מי שלא מכיר את האמרקאי...

תקראו ותהנו ח"ח על ההשקעה של המנהל/ת(?)
 
למעלה