ילד שרק צורח

רח22

New member
ילד שרק צורח

הבן שלי בן שנתיים וחודשיים. מגיל 0 לא ישן לילה אחד שלם. מתעורר כל כמה שעות בצרחות היסטריות, וכבר לא נעים לי מהשכנים (בטח חושבים מרביצים לילד כל היום)
כשמתעורר בצרחות שלו, זה יכול לקחת חצי שעה ויותר. שמתי לב שהוא בוכה עם עיניים פתוחות אבל בוהה באוויר, כלומר לא שם לב שאני מולו.
ניסינו לפנות לכל מיני מומחים כדי לבדוק אולי משהו גופני מפריע. ראיתי באינטרנט שיש כאב שמגיע רק בלילות בגלל שכיבה. אבל האורטופד אומר שהכל בסדר.
הוא ממש כל הזמן צורח, כנראה אופי. אם צריך טיפה להתאמץ הוא יצרח קודם את הנשמה ויתעצבן. נגיד משחק שרוצה נמצא במרחק 3 צעדים ממנו, והוא יושב, הוא לא יקום וייקח. אם משהו לא מצליח לו, נגיד לעשות מגדל ונפל, צרחות... הולך לי כמו גנסטר בבית ומחפש דברים להעיף. למדנו כבר שהוא נכנס לקריז שלו, שלא יהיה שום דבר בהישג יד שיוכל להרים.
אנחנו ממש מותשים מכך. והאחים שלו (בני 7 ו4) סובלים מזה כי לפעמים מעיר אותם בלילות. ואנחנו נותנים להם פחות תשומת לב כי כל רגע הקטן משתגע וצורח וצריך להרגיע אותו.
דוגמה, הבת שלי התחילה כיתה א ורציתי להקנות לה הרגלים של שיעורי בית. אבל לא יכולתי כי כל פעם שנכנסתי איתה לחדר לבדוק שיעורים, הקטן נכנס אחריי ולא נותן לי לשבת איתה בשקט.
מישהו מכיר תופעה כזאת של צרחות שלא פוסקות, הוא לפעמים צורח עד שמגיע להקאה
 
ביעותי לילה?!?!

נסי לקרוא במרשתת על העניין.ייתכן כי מלווים אותו ביעותי לילה.
במהלך היום, נראה שזה עניין של גבולות .
 
אולי כדאי ללכת לאבחון מקיף יותר

גם רגשי, גם גופני. כולכם סובלים - הוא, אתם והאחים שלו. נשמע שיש אצלו מצוקה שהוא לא מצליח לתקשר החוצה.הייתי פונה להתפתחות הילד כדי לבדוק.
 
למעלה