שאלת פעילות ליומולדת

בלונד23

New member
שאלת פעילות ליומולדת

סליחה שלא קשור לגיל, אבל סומכת עליכן שתעזרו.
לבתי יומולדת החודש ואני מתלבטת איך לחגוג לה. כיתה ב'.
אין תקציב למסיבה כיתתית. יש לה מעגל חברים של 5 בנים + 2 בנות שהם בד"כ חוגגים יחד במסיבה קטנה. טוב, לא ממש מסיבה - איזו פעילות בבית או בחוץ. היא לא מסכימה למסיבת בנות.

יש לכן רעיון לפעילות מתאימה לעשות עם 5-6 ילדים שתהיה בסכום סביר ולא בבית? אין לי אפשרות לעשות מסיבה בבית מבחינה לוגיסטית מעדיפה בחוץ. חשבתי על: באולינג / אייג'אמפ / פארק - משהו כזה אבל לא סגורה על עצמי.

כמו כן, איך גורמים לכך שהיא לא תספר לשאר ילדי הכיתה ככה שלא ייעלבו? האם לספר לה ברגע האחרון?

תודה
 

רi תם

New member
מנסה....

1.נסי להתייעץ גם בפורום הורים לילדים ביסודי .
2. הטרמפולינות נקרא לי מעולה!!!הילדים ממש אוהבים את זה.שעת קפיצה והם מאושרים לכן בהחלט הייתי הולכת על זה ולסיום,הייתי קונה לכולם פיצה ושתיה.שיאכלו וילכו הביתה שבעים.אפשר גם שקית יום הולדת לכל אחד.
3. לשתף אותה ושתדבר.איפה הבעיה?אם זו ההחלטה המשפחתית אז זו ההחלטה.
אפשר לשתף אותה שזה התקציב ולכן עושים רק לחברים הקרובים ולא מסיבה כיתתית וזה לא סוד שאסור לספר לשאר ילדי הכיתה.סמכי עליה שהיא תדע לענות אם תשאל בעניין ילדים שלא הוזמנו ואני מניחה שאם היא תיטיב להבין העניין היא גם לא תדבר על זה עם חברים שלא מוזמנים.
מזל טוב
 
לגבי שאר ילדי הכיתה

קחי בחשבון שלא תהיה לך שליטה על מי יידע ומי לא. גם אם הבת שלך לא תספר - ייתכן שאחד המוזמנים יספר לחבר אחר בדיעבד, או אחד ההורים יגיד משהו להורה אחר, וייתכן שזה יעורר עניין.
כותבת לך לא כדי להתריס חלילה, אלא מנסיוני בכיתות של ילדי, שם החגיגות החלקיות התגלו (לא זוכרת האם לפני או אחרי) ונוצר הרבה רעש סביב החלטות של הורים להזמין חצי כיתה או להזמין רק חלק מילדי הכיתה השניה (לא אחד-שניים, אלא הרוב מלבד בודדים). בעקבות כך קראה הנהלת בית הספר בבקשה שלא לחגוג סלקטיבית, אלא כל הכיתה / בנות / בנים.
 
למעלה