התייעצות

התייעצות

לא לפרסם בראשי את כל השרשור !
אני סייעת בגן ,יש ילדה שהמצב בבית לא טוב , היא בת פחות משנתיים , היא מגיעה רק עם גרביים , אני לא יכולה לראות אותה ככה , קר ברצפה . עד כמה זה מעליב או לא ראוי שאקנה לה נעליים ?
 

Noa Eisenschtat

New member
אצלנו בגן

אצלנו בגן רכשנו קבוצתית..במקרים דומים גם לילדים שלא היה - קנינו גם.
מבאס לראות ילד בקור כזה בלי נעלי בית
נועה איזנשטט
 

רi תם

New member
אני....

כמוך,הייתי מתקשה "להתאפק" וקונה נעלי בית או לפחות נעלי גרב שתגרוב על הגרביים והן מחממות ונוחות.
גם נעלי הבית וגם נעלי הגרב הן לא יקרות.הייתי קונה שני זוגות ו"מוכרת" להורים סיפור,בשביל לא לגרום למבוכה,שקניתי לבת שלי והן לא מתאימות ולכן הבאתי לגן.אם יראו התלהבות אציע שיקחו הביתה ואגיד שזה בסדר כי קניתי מההתלהבות שני זוגות אז זוג אחד ישאר בגן וזוג אחד שיקחו בשמחה.
אם יסרבו לקחת אז לפחות אנעיל את הקטנה כשהיא בגן ואם ישאלו משהו אגיד שהרצפה הייתה קרה אז הנעלתי.הביתה,אם מתעקשים,שתחזור עם הגרביים אבל בגן תלך עם נעל כולשהי.
עצוב וישר כוחך על תשומת הלב,החמלה והנכונות להתגייס לרווחת הילדה.
לצערי,ערכים שקצת התפוגגו במדינתנו.
 
אם משום מה יסרבו - איך אפשר לנעול בניגוד לרצונם?

עם כל הצער - אי אפשר לספר שקרים, גם אם הכוונה טובה. מה עם לדווח לרווחה? לא הלשנה אלא כדי שיעזרו / יפנו לעמותה
 
תודה. עם כל הצער החלטתי

לא לקנות . ניסיתי לחשוב על דרך שזה לא יראה פוגע , אבל מה שאני לא אגיד או אעשה יש לזה הסבר אחד , לא רוצה שירגישו לא נעים או מושפלים ...
תודה
 

זלופית

New member
את בטוחה שהסיבה היא כספית?

אולי היא יחפה מסיבה בריאותית דווקא (ללכת יחפים זה הרבה יותר בריא לרגל מאשר ללכת עם נעליים). אולי בראייה שלה הגרב מספיק חמה והיא לא רוצה שהילדה תנעל נעליים בתוך הבית?
הגדול שלי התחיל ללכת רק בגיל 1.7 וגם אז משכתי 3 חודשים ללא נעליים.
זה פשוט נשמע לי מוזר - יש היום כ"כ הרבה אפשרויות: יש אתרי יד שניה, באתר "אגורה" יש המממממון נעליים למסירה, חלקן חדשות לגמרי והן חינם. יש נעליים בפחות מ-100 ש"ח דרך האינטרנט (נקסט וכו). לא חייבים לקנות נעל בפאפאיה ב250 ש"ח. אז אם אין לה כסף לנעליים חדשות היא יכולה למצוא דרך אחרת. אולי היא בכלל מאמינה שעדיף בלי נעליים לכמה שיותר זמן?
 
כן , הסיבה כלכלית

היא הגיעה עם נעלי בית מרופטות והסולייה שבורה , הנעל נפלה לה מהרגל כל הזמן , אז הורידו לה אותה ומאז היא עם גרביים . אין שום סיבה שילדה שהולכת כבר היטב תלך בקור רק עם גרביים דקות . הילדים שלי גדולים כבר . לא יודעת אם מקובל שאני אנעל לה נעליים בלי להודיע לאמא קודם , אני הייתי מובכת , אני לא רואה שום דרך , לבקש ממנה אישור לקנות לילדה ? לא יודעת באמת ...
 
אולי לומר שיש לך מהילדים שלך ולשאול אם הם מעוניינים

וככה זה אולי יראה פחות ישיר.
 

Ani15

New member
אולי את יכולה

לבקש מכל ההורים בגן להביא נעלי בית ישנות/ משומשות כתרומה לגן לעת הצורך (למשל כשלמישהו נרטבות הנעלים וצריך להחליף) ואז להלביש לה זוג כזה?
 
למעלה