חבל שאין עונש מוות בארץ

חבל שאין עונש מוות בארץ

מה היא כבר תקבל? 20 שנים? 30? (ומזה ינכו לה שליש על 'השתקמות' ועל 'התנהגות ראויה'. כאילו שמפלצת יכולה לעבור איזשהוא תהליך נפשי). היא תאכל. היא תדבר. היא תראה טלוויזיה. היא תצחק. ובעיקר בעיקר היא תנשום ותחיה. למרות שהיא פסיכופטית מתועבת שלא ראויה לתואר אדם.
ולמען השם, היו תלונות. זו לא היתה פעם ראשונה. איפה המערכת? בפני מי התלוננו? מה נעשה? אני בעד שקיפות מלאה בגני הילדים. מצלמות אינטרנט שכל ההורים יכולים לצפות בהן בכל רגע נתון.
לזכרה של יסמין וינטה.
 
מאשימים אותה בהריגה ולא ברצח

לא נראה לי שתקבל יותר מ10 שנים.
איך זה הריגה בדיוק? הריגה זאת טעות, לשים שמיכה על הראש - איך בדיוק זאת טעות ולא הכוונה???
 
לשים שמיכה ולשחק בסלולרי כשהרגלים הקטנות מפרפרות

במאמץ להיחלץ ולנשום אויר. אם זה לא רצח - מה כן?!
 
מצלמות הן פלסטר למחלה ממארת

החולי האמיתי הוא היעדר ההסדרה והפיקוח.
גם אני בעד שהרוצחת (ולא הורגת) הנתעבת תימק בכלא, אבל הדיון על הריגה-רצח ועל 10-20-30 שנים זה לא מה שירתיע - כי כל אדם נורמאלי שאינו פסיכופט מלכתחילה לא יתעלל בפעוטות.
כיום כל פסיכופט או פדופיל יכול לפתוח פעוטון או גן ילדים. זה בזמן שכדי לפתוח דוכן פלאפל צריך לעבור שבעה מדורי בירוקרטיה. החוק לא התאים עצמו למציאות בה רוב הילדים מתחנכים מחוץ לבית הרבה לפני שחל עליהם חינוך חובה. מציאות בה לא רק ילדים של נשים עובדות ספורות מוסדרים תחת משרד התמ"ת, אלא רוב הילדים - וחובה שתחת משרד החינוך.
מצלמות זה יפה, אבל סביר שאף אחד לא יעקוב כל הזמן. לדעתי - הפתרון היחיד הוא אך ורק הסדרה ופיקוח ציבורי על *כל* המעונות והפעוטונים, לא רק על בני המזל שהשתחלו למעון ויצ"ו/ נעמת/ אמונה שבמקרה זמין בטווח השכונה.
 
אני לגמרי מסכימה

אבל - - - מה על כל הזמן עד שתחקק חקיקה, יינתנו ארכות לגנים הפרטיים להיערך, יועסקו אנשים ללא תנאי קבלה, ללא מאגר מסודר (גם פדופיל בביה"ס זה לא להיט גדול). כל אלה תהליכים ארוכים. ומה בינתיים? פעם נטיתי לחשוב שהצבא הוא השלב בו הורים מפסיקים לישון מדאגה. היום אני רואה את החולשה של מערך החינוך.
 
למעלה