בת שנתיים פלוס - קשיים אדירים בהלבשה בבוקר

wonderfulmaman

New member


 

gilati10

New member
בת שנתיים פלוס - קשיים אדירים בהלבשה בבוקר

שלום
מקווה שהגעתי למקום הנכון כי אני כבר מיואשת.
בתקופה האחרונה אנו חווים קשיים אדירים בכל הנוגע להתארגנות בבוקר לגן. זה התחיל כשמזג האוויר השתנה וצריך ללכת עם סנדלים ומכנס קצר. הילדה פשוט לא מוכנה לנעול סנדלים ו/או ללבוש מכנסיים קצרים. היא צורחת, מושכת את המכנס, מתלוננת שמפריע לה אבל לא מסבירה מה בדיוק מה, מנסה להוריד בכוח. היא דורשת שילבישו אותה בטייץ ארוך, גרביים ונעליים בחום הנוראי הזה. אגב הטייצים הארוכים כן כבר קטנים עליה (ואין גם איפה לקנות כבר כאלה בקיץ) ולוחצים לה אך פה היא לא בוכה ולא מתעקשת.
אני מנסה להבין איפה הבעיה? מה מפריע לה? מה מציק? למה הבכי ההיסטרי הזה סביב סנדלים ומכנס קצר?
עם שמלות מידי פעם אין לה בעיה ללכת ואז הרגליים חשופות, כך שהבעיה היא לא חשיפת הרגליים. בבית היא אוהבת ללכת הרבה פעמים בלי מכנסיים בכלל. עם חולצה קצרה אין לה שום בעיה.
אפילו לקחתי אותה לחנות נעליים כדי שתראה סנדלים נוספים ואולי תבחר משהו שהיא אוהבת והיא לא מוכנה. ניסינו כבר כל כך הרבה סוגי מכנסיים קצרים.
כל בוקר הפך לגהנום, בכי וצרחות.
מה לעשות?? לוותר ושתלך עם מה שהיא רוצה אפילו שזה לא תואם בכלל את מזג האוויר ולא מתאים למידות שלה או להתעקש עד שהיא תפנים גם אם זה אומר בכי נוראי ועצבים כל בוקר?
 
לוותר

היא לא הילדה הראשונה ולא האחרונה שמתעקשת על לבוש שלא תואם את מזג האוויר.
אני חושבת שכל עוד היא לא מתעקשת ללבוש בגדי פוטר עבים, המאבק מיותר וסתם מכניס אותך ואותה לסטרס בבוקר.

סביר להניח שרוב היום היא במזגן, כך שעניין החום הנוראי הוא פחות נוראי ממה שאת מרגישה. למעשה אני עדיין שולחת את הבת שלי (גן חובה) עם מכנסיים ארוכים או מכנסי 3/4, כי במזגן ממש קר.
לגבי מכנסיים ארוכים בחנויות, אני לא יודעת אם יש במידה שלה, אבל בפוקס יש עדיין מכנסיים ארוכים במידות גדולות יותר ואולי שווה לבדוק גם בקארטרס.
 

Ani15

New member
לוותר

לקנות ערימה יפה של שמלות פשוטות ולשלוח אותם עם שמלה ונעלים אם זה מה שהיא מסכימה.
לחפש ברשת טייצים 3/4 לרכישה במידה שלה - יש גם עכשיו.
להגיד לה שצריך נעלים חדשות ולתת לה לבחור - מבין כמה סוגים שאתם מסכימים עליהם (למשל נעלי בד סגורות או נעלי בובה). אפשר לפי תמונות ברשת.
חבל על העצבים שלך.
דרך אגב, לא כתבת אם ניסית טייצים קצרים, אם לא, כדאי. מאוד נוח.
 

הייבי

New member
לוותר איפה שאפשר

עם הגדול שלי זה היה בדיוק כמו שאת מתארת בגיל הזה. כל מעבר עונה היה כרוך בהרבה בכי וקושי להסתגל לשינוי. אנחנו ויתרנו איפה שהיה אפשר. את יכולה לשלוח בתיק לגן בגדים קצרים ולבקש מהצוות להציע לה להחליף- הרבה פעמים כשהם רואים את כל הילדים זה יותר קל להם. ותתני לה להתנסות בבגדים הקצרים כשאת לא בלחץ- להציע לה אחר הצהריים לבחור ולהחליף. בסופשבוע. אצלנו זה מה שעזר ולרוב תוך חודש זה הסתדר ו"עברנו" עונה.
 
לגבי סנדלים

הבן שלי, אמנם יותר גדול (בן 6.5) אבל לא מוכן כבר קיץ שני לנעול סנדלים.
אצלו זה מסיבות אחרות - כי הוא רוצה לשחק כדורגל (וגם לדעתי זה נותן לו תחושה יותר יציבה כשמטפס על סולמות, חבלים וכדו').
הוא עוד אף פעם לא התלונן שחם לו.
וגם - תחשבי על זה שהרבה מבוגרים לא נועלים סנדלים בכלל.
בקיצור - לא נראה לי ששווה את המלחמה.
אבל כמובן כדאי לקנות גרביים דקות.
יש גם גרביים קצרות (קרסוליות - כלומר שמתלבשות רק על כף הרגל). אני אישית לא אוהבת את זה, וגם ניסיתי עם הבן שלי והוא לא אהב אותם. אז אם את קונה כאלה כדי לנסות - תיקני קצת בהתחלה - כדי שתיראי קודם שהיא מסכימה לגרוב אותם.
 

רi תם

New member
בלת"ק...

לוותר.ביג דיל שחם.חוץ מזה מכנסיים ארוכים "ישמרו" על הרגליים הקטנות שלה מחבלות
.
לה לא חם ברגליים!

אצלי הילדים התקשו לקבל שינויים בבגדים,במעבר מעונה לעונה,כמעט עד גיל 4.חושבת שגם אצלך זה יחלוף.לדעתי זה משהו שהוא מאפיין גיל.
מה שכן,כן מציעה לך שתבחרו יחד בגדים בערב,הניחו אותם עם הנעליים ביחד,בסלון ובבוקר לא תתעסקו בעניין.
טייצים ארוכים אפשר למצוא.נסי בפוקס או זברה ואת יכולה לבקש שאם אין על המדף שיוציאו לך כמה זוגות מהמחסן
.
נסי אולי לבקש מחברות.יש לי טייצים של הבת שלי והייתי מעבירה לך בשמחה רק שלא יודעת אם אנחנו קרובות פיזית ומה המידה
.
בהצלחה!!!
זה לא עניין שצריך לעשות סביבו עניין
 

danakama10

New member
בית הספר של הילדים שלי

אוסר לבוא עם סנדלים כי הן מסוכנות יותר. כך למדתי שלילדים כלל לא מפריע להיות עם נעליים וגרביים גם בקיץ החם. מה שכן, תקפידי שהגרביים לא יהיו מכותנה אלא משהו שכתוב עליו שהוא מנדף זיעה.

לגבי גרביונים לוחצים - זה לא. מכנסיים לוחצות עלולים לגרום לכאבי בטן ולכן הייתי מפנה את כל מה שקטן מהארון שלה. לדעתי טייצים זה לא אידיאלי לקיץ, אבל מכנסיים ארוכות מבד קל שאינן צמודות הן כן פתרון טוב שגם מגן על העור מהשמש.
אם אין בארץ נסי לראות באתרים בחו״ל.
 
הבן שלי הרבה יותר גדול

בן 5.5 - ולא נועל סנדלים בכלל. בכלל. כבר מגיל 3.5. סבתא קנתה לו זוג חדש השנה למרות שאמרתי שאין צורך. והוא לא ננעל ולו פעם אחת. והוא גם אוהב גרביים עבים. ולפעמים ישן בפיז'מה ארוכה. ובאופן כללי הרבה יותר אוהב להיות עטוף מהאחיות שלו. אני לא מתערבת לילדים בבחירות הלבוש שלהם. לבת שלי (בת 7) תמיד חם וברגע שהיא יכולה היא הולכת עם לבוש מינימלי. גם כשאני עוד עם מעיל וצעיף. למדתי לשים לה בתיק סווטשרט ולשחרר. והקטנה שלי (תכף בת 4) מתקלחת במים קרים. ממש קרים. אפילו עכשיו הם מרגישים לי קפואים. שאר הבית מתקלח במים חמים. זה הגוף שלה וככה היא מעדיפה. רק לפיצית עוד אין העדפות (חצי שנה), ואני מלבישה אותה לפי ראות עיניי.
 
למעלה