נעליים

נעליים

שלום,

הקטנה התחילה ללכת לפני בערך חודש. בינתיים מחלקת את זמנה בין הליכה וזחילה אבל ניכר שעם כל יום שעובר משתמשת יותר בהליכה.
בגן ובבית כמובן מעדיפה שתעשה זאת יחפה אך לצורך התרגול אני רוצה שיהיה לה זוג נעליים לשימוש ברחוב/בגינה.

לא ממש הבנתי אם היא צריכה נעלי טרום הליכה (כאמור היא הולכת אבל לא 100% מהזמן) או נעלי צעד ראשון. ואם צעד ראשון האם אלו נעליים עם סוליה גמישה (או שהגמישות הן הטרום הליכה)?
ובעיקר אשמח לשמוע טיפים איך לשכנע אותה למדוד נעליים כי כרגע היא לא מסכימה (מוכנה רק לשחק איתן אך לא לנעול על הרגל)

תודה מראש!
 

זלופית

New member
אם היא כבר הולכת עצמאית כחודש, אז צריך נעלי צעד ראשון

ז"א את יכולה לקנות לה קודם טרום הליכה לכמה שבועות, אבל נראה לי שחבל על הכסף, הן עולות די הרבה ומיועדות לשלב של לפני הליכה עצמאית ומבוססת.
אני אישית משכתי את שלב הנעליים כמה שיותר וקניתי רק אחרי שהלכו לבד לפחות איזה חודש וחצי. בקיץ זה ממש קל כי אין עניין של קור או רטיבות. בגינה אפשר לגרוב לה גרביים וברחוב אין לחץ שתלך כבר עכשיו - יהיה לה מספיק זמן לזה כשתגדל.
ואת אומרת שהיא בכלל לא מוכנה שתנעלו לה, אז נראה לי שהיא לבד כבר נתנה לכם את התשובה
.
בכל אופן, מנסיוני כשהולכים לחנות - יש להם סבלנות בדיוק לשתי מדידות לפני שהם מאבדים את זה (גם הגדול שלי שהוא ילד מאוד רגוע וזורם, איבד סבלנות בזוג השלישי ולא הסכים יותר), אז צריך לחשוב טוב איזה דגם רוצים לפני המדידה ואז נשאר רק לבדוק אם המידה מתאימה.
 

הייבי

New member
נעלי (סנדלי) צעד ראשון

אם היא כבר הולכת יציב חודש חבל להשקיע בטרום הליכה שהן יותר כמו גרביים עבות עם תחתית עבה. נעלי צעד ראשון הן נעליים ממש עם סקוטשים וסוליה. הן בדרך כלל קלות וגמישות כדי שלא יכבידו על הקטנים בהליכה ובנויות בצורה שמחזיקה יציב את הרגל והקרסול. את יכולה לקנות ישר סנדלי צעד ראשון. מספיק חם וחבל לך עוד חודש לקנות עוד זוג. לגבי המדידה- הסבלנות שלהם זה לזוג/שניים מקסימום אז קודם תבחרי מה את אוהבת (עדיף משתי חברות שונות כי המבנה של הנעל מאוד משתנה מחברה לחברה- לדוגמא- פפאיה דיי רחבות לעומת אלפנטן שהן מאוד צרות). עדיף לדעתי ללכת לחנות נעליים של פעם עם מוכר שעושה את זה מיליון שנה וידע למדוד את הרגל של הקטנה וגם לכוון אתכם לדגמים לפי מבנה הרגל. מהחוויה שלי בחנויות של הקניונים הנערות/בנות 20 שמוכרות שם לא כאלה מקצועיות. ואני לא הייתי משקיעה יותר מדי אנרגיה בלבחור את הדגם הכי יפה ולא מודדת יותר מדי דגמים . ממילא תוך חודשיים הם גדלים למידה הבאה.
 
למעלה