אמבטיה

פיקוס123

New member
אמבטיה

שלום לכן.

עד עכשיו עשיתי לקטן שלי אמבטיה בכיור, יש לנו כיור די גדול שהוא יכול לשבת שם בנוחות וכמובן שזה בהשגחה מלאה שלי. נוח לי לעשות לו שם אמבטיה לשטוף אותו ולחפוף לו ראש (שונא לחפוף) ומזמן יעצו לי לעבור לאמבטיה על הרצפה- אין לי אמבטיה בבית רק מקלחות. לשים גיגית על הרצפה ולמלא מים. בעלי היקר אפילו קנה ברווזים שהקטן נהנה לשחק איתם. לי לא נוח לעשות לו על הרצפה, לא נוח לי לשבת על שרפרף החמוד לא אוהב על הרצפה אי אפשר לחפוף לו ראש, לסבן אותו אני פוחדת יותר שהוא על הרצפה למרות שאני מכניסה אותו ביחד עם אח שלו הגדול.

אני ישמח לכל תובנה ועצה.

תודה רבה
 

בלונד23

New member
התנהלתי שנים עם אמבטיה של איקאה

בהתחלה שמתי על הרצפה ובהמשך בתוך המקלחון.
היה בסדר גמור.
מה בעצם את שואלת? אם את לא מוכנה לשנות את מנהגך , ונוח לכם, אז מה יעזור אם נציע לקלח באמבטיה על הרצפה?
 

פיקוס123

New member
ניסינו

החמוד לא אוהב דברים חדשים, ניסנו לעשות בגיגית על הרצפה, בעלי קנה לו ברווזים אבל הוא הלך לישון איתם בלילה
....ולא רצה להכנס למקלחת
 
פיקוס!

כיף לקרוא אותך בפורום הזה :)
הצעיר כבר בן שנתיים וקצת, לא? בגיל שנתיים+ דווקא רחצה במקום גבוה נשמעת לי יותר בעייתית. חושבת שאין לך סיבה לחשוש לסבן אותו על הרצפה. אם את חוששת מהחלקה - את יכולה לקנות בחנות (חומרי בנין או ציוד בית) שטיח נגד החלקה. אם פחות נוח לשבת על שרפרף, אולי דווקא ישיבה על שטיח רצפה על הרצפה תהיה קלה יותר עבורך?
&nbsp
 

פיקוס123

New member
את מהריון בסיכון??

נדמה לי שאת מוכרת לי משם......

פשוט לא נוח לי לשבת על שרפרף ולעמוד כפוף לא נוח לי, גם שהוא נמצא באמבטיה עם הגדול (ואין מקום לשניהם) ואני לא רוצה להתרטב בזמן הגדול מתקלח עם הטלפון של המקלחת.....
 
לא משם

אני מהפורומים האחרים בהם בילית לפני שנתיים פלוס...
בכל מקרה - משתמע שלהפריד אותם זאת בעיה (מניחה שצריך להשגיח כל הזמן על הצעיר כך שאי אפשר לקלח את הגדול ואותו בנפרד).
ניסית כסא רגיל? ישיבה על הרצפה?
 
אני מקלחת בעמידה כשהם כבר יציבים

חוץ מאשר את הגדולה שקילחתי באמבטיית תינוקות בתוך האמבטיה הרגילה, ובאמת נשבר לי הגב..... אמבטית התינוקות אצלי על רגלים. מגיל שנה וקצת עמדו אצלי יציב ואז עברתי למקלחת -הם עומדים עם הגב אלי ומחזיקים בידית בטיחות, אני על הברכים על השטיח של האמבטיה. בקיץ אני לרוב עושה אמבטיה משותפת (לפעמים רק לשניים).
 
למעלה