איך עבר החג?

איך עבר החג?

חג גדול לילדים! (לפעמים קצת מעייף להורים....) התחפשו? התלהבו? שיחקו ביחד? ישבו בצד? הכינו משלוחים? בחרו את התחפושת החדשה דנדשה או בחרו מסל התחפושות משהו משנה קודמת? ו... כמה ממתקים אכלו?
 
אצלי

אכלו בערך חנות ממתקים (הבוקר הגדלתי לעשות והכנתי קעריות הפתעה על השולחן במטבח), קיבלו מליוני משלוחים (במסגרת, מסבתא, מהסבתא השניה, מהשכנים, מהחברים, מאמא ועוד פעם מאמא). התחפשו בהתלהבות רבה לתחפושות שהזמנתי במו אצבעותיי (עוד בחנוכה) לפי בקשתם. התאפרו כדבעי. לילה לפני החג צבענו את הציפורניים בלק (נרשמה התלהבות רבתי). כולם ביקשו ללכת פזור (כי בשוטף אני תמיד אוספת, גם הבחור אצלי עם שיער ארוך). להפתעתי לא היו דרמות בשלישי בבוקר (בד"כ מישהו שובר את הכלים ולא רוצה להתחפש), השכימו קצת לפני שש מההתרגשות, דילגו על ארוחת בוקר (מההתרגשות...), נהנו מאד במשתי פורים השונים. השנה היה לנו חג שמח ומבדח במיוחד.
 

הייבי

New member
עבר טוב

הדרדס התחפש ואז עוד פעם התחפש ואז התעקש להתחפש עוד פעם (אז מצאתי את עצמי מכבסת ומייבשת את הבגדים לתחפושת שלושה ימים ברצף) אבל ממש נהנה מכל רגע. כל החששות שברגע האחרון יחליט לא להתחפש התבדו וגם נהנו מזמן איכות רק איתו כשהקטן היה אצל המטפלת ולדרדס היה חופש מהגן. ואיכשהו הצלחנו לשלוט בכמות הממתקים - יותר מהרגיל אבל לא השתוללות מוחלטת.
 
אצלנו

בהחלט מעייף להורים...
כל ילד קיבל משלוח במסגרת (בגן של הקטנה - הילדים מקבלים את המשלוח של עצמם, וכל משלוח מכיל רק חטיף מתוק, חטיף מלוח, אוזן המן והפתעה. מאחר שלא קלטתי שהם מקבלים את של עצמם - היא הכינה יחד עם אחותה ברכה למשלוח לעצמה...) ונתן משלוח (לכן גם הגדולות היו צריכות להכין ברכה - לשאר אני דאגתי) + הקטנה קיבלה מהחבר הכי טוב שלה שגר דלת ליד (והחזירה לו למחרת) + האמצעית קיבלה מילדה מהכיתה שכנראה חילקה לכל הכיתה, משלוח מוצלח מאוד.
את התחפושת היא בחרה מזמן מבין התחפושות שיש בבית (תחפושת של אנה, שהייתה מוצלחת ביותר והיא קיבלה עליה הרבה מחמאות - גם השמלה הייתה מוצלחת, וגם הצלחנו לסרק את השיער שלה כך שייראה כמו של אנה) והייתה מאוד מרוצה ממנה. היא הכריחה אותי בבוקר לא רק לשים לה איפור אלא גם לק - וכך עשיתי.
אחר כך בחופש פורים בכל יום היא התחפשה למשהו אחר - לפורימון במתנ"ס השכונתי היא התחפשה לנסיכת הפיות, לגן החיות היא התחפשה לפנתר/נמר ורוד, וללונדע היא התחפשה לאלזה (התחפושת משנה שעברה).
הגדולות התחפשו לדמויות מספרים ומסדרות שהן אוהבות - אבל לא ברור אם מישהו זיהה את הדמויות בכלל. אצל השנייה מביניהן נאלצתי לתפור קצת (כדי לקצר את הגלימה) וזה עלה לי בהרבה יזע ודמעות (אם כי לא בדם... נדקרתי פה ושם מהמחט אבל לא עד כדי הקזת דם...).
 
למעלה