שאלה על בייביסיטר

הייבי

New member
שאלה על בייביסיטר

הגדול בן 4.5 והקטן עוד רגע בן שנה אבל פרחח גדול ולא מדבר מדי. הייתן משאירות עם תיכונסיטית מנוסה או רק עם מישהי אחרי צבא?
 
ואיך הגדול מתנהג?

כי אצלי גם הסבתות המנוסות לא מוכנות להישאר יותר משעה עם שניהם.
עם כל אחד בנפרד - גם יום שלם יעבור בלי בעיות.
את בן 4.5 שלי אני משאירה לכמה שעות עם הגדול בן 12.
עם הקטן (בן 2.5), יצא לי להשאיר אותו רבע שעה.
אצלך הם בטח עוד לא יכולים להשתגע ביחד, אז דווקא נשמע לי סביר להשאיר עם תיכוניסטית מנוסה. בתנאי שאין לה בעייה לסחוב אותו על הידיים. ותלוי מתי - נניח, אם בערב הם כבר עצבנייים ועושים בעיות - אז פחות מומלץ.
 
אני מעדיפה תיכוניסטיות

משהו באנרגיה, בלהט ובאיכפתיות שלהן תמיד עבד טוב יותר עם הילדים שלי. בהתחלה הן באות אחה"צ, כשגם אני נמצאת. אחרי שיש קשר טוב עם הילדים הן באות גם בערב.
 

הייבי

New member
ואת לא מודאגת מפער הגילאים?

אני חוששת שהיא לא תסתדר. למרות שהגדול מאוד עצמאי והקטן כבר מצביע על מה שהוא רוצה וצועק "את זה" אני כנראה סתם בלחץ. כתיכוניסטית עשיתי בייביסיטר על גילאים כאלה בפערים כאלה...
 

הייבי

New member
הגדול שלי ילד טוב סה"כ

הוא יכול להיכנס לפינה ואז ממש להשתולל וקשה לו להירגע אבל רוב הזמן הוא ילד טוב ומאוד אוהב את הקטן ומוותר לו. אפילו ברגעי משבר שלנו הוא יכול לבוא ולהגיד- אל תכעסו על א' הוא רק תינוק. הוא לא מבין. הסבתות שלנו נהנות לקחת כל אחד מהם בנפרד כזמן כיף עם הנכדים. אם אין ברירה הן גם עושות בייביסיטינג אבל זה פחות הקטע שלהן.
 
אני הייתי בייביסיטר מעולה

כתיכוניסטית. בתיכון וגם קצת אחרי יצא לי לתפעל בתים עם ילדים כשההורים נסעו לחו"ל. אני מעסיקה באופן קבוע רק בנות שאני סומכת עליהן ב 100%. תעשי מה שמרגיש לך הכי נכון ואחראי מבחינתך.
 

MotheRonit

New member
אני בגיל 12 כבר שמרתי

על שלושה בלילה כשההורים שלהם יצאו
ובמהלך היום עם אמא שלהם
כולל טיפול שוטף בתינוקת -
החיתול הראשון (לפני אי אילו אלפים) שהחלפתי בחיי
&nbsp
בדעיבד זה נראה לי מטורף

אבל האמא הזאת הייתה הראשונה לזהות את הפוטניצאל
&nbsp
לשאלתך
תיכונסטית יכולה להתמודד לדעתי
זה לגמרי עניין של אופי
&nbsp
 
תלוי בתיכוניסטית


אני למשל עשיתי בייביסיטר מגיל מאוד צעיר אבל מודה שעכשיו כשאני אמא קשה לי להבין איך סמכו עליי כל כך כבר בגיל צעיר והשאירו לבד לשמור אבל באמת שעשיתי כמיטב יכולתי והייתי מאוד בוגרת לגילי ברמה שבגיל 12 החלפתי חיתולים והפעלתי ילדים לא פחות טוב ממבוגר והייתי מאוד אחראית.
&nbsp
אישית אני נוטה לסמוך יותר על מישהי שאחרי צבא או נכון לעכשיו אחרי קולג' (בכל זאת גרה בחו"ל
) אבל בעיקר בגלל עניין הפניות כי אני זקוקה לעזרה גם בבקרים. אם תיכוניסטית טובה והייתה פנויה בשעות היום כן הייתי לוקחת אותה.
&nbsp
אגב, בלי קשר- אני אישית מעדיפה בייביסיטר ישראלית מאשר אמריקאית כי מרגיש לי שהאמריקאיות מאוד לא בוגרות וקשה לסמוך עליהן ועם ישראליות גם יותר קל וזורם לי וגם הרבה יותר בוגרות (לפחות אלה שאני הכרתי).
 
אם את מכירה מישהי ספציפית מדהימה אז כן לתיכוניסטית. אבל אני

אישית מעדיפה בחורות יותר מבוגרות ואפילו אז מבוגרות לגילן ואחראיות.
 
למעלה