שאלת ערכת רופא

שאלת ערכת רופא

רציתי לקנות לילדים. אין לי זמן ללכת לחנויות אז רציתי לקנות באינטרנט. כל מה שראיתי נראה עוד הדבר: סטטוסקופ נחמד + מספריים מפלסטיק + מזרק קטן + כמה דברים קטנים. זה מה שאמור להיות? חוץ מהסטטוסקופ, משהו באמת שימושי למשחק?
 
יש ערכות שקצת "פעילות"

סטטוסקופ שמשמיע דפיקות לב, חלק מהמכשירים עושים אור (למשל בבדיקה לאוזן). תסתכלי אם כתוב לגבי זה משהו כשאת קונה.
 
אני מאוד אוהבת את הערכה של פישר פרייס

יש ערכות רבות שהן פשוט זבל - פלסטיק דק ושביר, פריטים קטנים ומצ'וקמקים, וכו'. בערכה של פישר פרייס אין שום דבר שמתקתק או עושה אורות (לגבי האורות נראה לי שטוב שכך, כי ילדים נוהגים להכניס את האור לעין), אבל המוצרים הם באיכות טובה וגדולים. הדבר היחיד שקצת מתפרק שם הוא העובדה שיש ספוג בסטטוסקופ שיכול להתפורר/ילדים יכולים לחבל בו (לכן יש לנו שתיים, כי במקורית הספוג כבר התפרק).
פרט לכך יש מדחום שאפשר לסובב לשני מצבים (יש חום עם פרצוף עצוב ואין חום עם שמח), מד לחץ דם שאפשר ללחוץ על החלק הצהוב ואז המחוג מסתובב (כלומר גם זה "פעיל"), פלסטר קשיח שעונדים כמו צמיד, מכשיר ל"התבוננות" בגרון או באוזן (בלי אור או משהו כזה), מזרק עם קצה מעוגל (שכמובן אפשר "להזריק" איתו, ויש לו קפיץ שמחזיר אותו חזרה למצב הפתוח), ו"תיק" בד שהכל נכנס לתוכו (גם חשוב).
מוצר מאוד טוב ובטיחותי - היחיד, לדעתי, שבאמת מתאים לילדים מתחת לגיל 3. בכלל המוצרים של פישר פרייס מאוד טובים מהבחינה הזאת.
 
למעלה