גן חובה וכתה א

bananasplit27

New member
גן חובה וכתה א

הבת שלי עולה לגן חובה. בשנתיים האחרונות היא נמצאת במסלול מיוחד של גן עירייה עם ערך מוסף של תרבות יהודית וקהילתיות. למסלול הזה יש גם בית ספר שזוכה לביקורות טובות אך ממוקם בקצה השני של העיר. אני לא חושבת שארשום אותה אליו ואעדיף בית ספר באזור הרישום שלי (אני חד הורית ויהיה לי קשה לשלב זאת עם העבודה). השאלה שלי היא מה עדיף - לאפשר לה להמשיך עוד שנה עם החברים בגן שאני יודעת שהוא טוב ואז את כתה א היא תתחיל לבד או שמעכשיו להעביר אותה לגן חובה אחר שנמצא במסלול לבית הספר האזורי הקרוב. נמצאת בדילמה. תודה.
 
גם לדעתי כדאי לשלוח לגן שקשור לבית הספר

כי גן זאת חממה (גם אם זה גן עריה) לעומת בית הספר. ואז לכיתה א' היא תוכל לעלות עם חברים וזה יקל מאד על ההתחלה. כי בגיל הזה כבר מתחילים עם חברויות שממשיכות לתוך היסודי.
 
אני שלחתי לגן הטוב יותר בעיני

על אף שעלתה לגן חובה (כמעט) בלי חברים מטט"ח+ט"ח, ואז עלתה לכתה א' שוב (כמעט) בלי חברים מגן חובה. הרוב הלכו לחטיבה צעירה ולביה"ס שלה, ואנחנו הלכנו לגן שאינו חלק מחטיבה צעירה ולביה"ס אחר. את ההחלטה קיבלנו בכל שנה לשנה העוקבת. הבת שלי חזקה חברתית ובכל זאת חששתי. בדיעבד חששתי שלא בצדק. היא השתלבה מצוין בגן חובה והפיקה ממנו המון (גננת מעולה!) וגם ההשתלבות בכתה א' עברה מצוין (כרגע בכתה ב'). אם יש קושי חברתי - הייתי נוטה לגן שעולה לביה"ס. אם אין הייתי בוחרת לפי מה שנראה לי הכי נכון בנקודת הזמן הנוכחית. בהצלחה!
 

bananasplit27

New member
תודה רבה לכן!

הבת שלי ידידותית מאוד ומתחברת בקלות אז אני מקווה שבאמת המעבר לבית ספר חדש לא יהיה לה קשה מדי! תודה!
 
למעלה