מתלבטת מה לעשות

מתלבטת מה לעשות

התחלתי עם הבן שלי טיפול של מרפאה בעיסוק. לקחנו כי המליצו לנו באבחון שעברנו וגם כי קלינאית התקשורת המליצה.
הקלינאית חושבת שיש לו קשב קצר. הוא באמת נראה מאבד סבלנות במשימות קשות. ובאבחון אמרו שיש לו זמן עיבוד ארוך. שזה אומר שלפעמים הוא מגיב באיחור.
היינו בשלושה מפגשים ובשישי שיחת הורים.
באתי בדעה שזה מיותר. כל מה שביקשה שיעשה, עשה בצורה מושלמת. היא בעצמה ציינה שיש לו מיומנויות מעולות, אפילו מעבר למצופה.
כן ראתה שלא תמיד הגיב כי היה עסוק.
גם היא לא הייתה מאד החלטית לגבי המשך הטיפול. אמרה שאולי כדאי עוד כמה מפגשים ולראות שוב. או לחכות מספר חודשים ואז לבדוק. הבעיה שלא הרגשתי שקיבלתי כלים להמשיך בבית לבד. כן סיכמנו שאם נמשיך, חלק מהפגישה תהיה הדרכת הורים.
מתלבטת איך לפעול. הקושי שלי הוא תפעולי, אני עוזבת את הילדים פעמיים בשבוע בשעות הערב וזה מבאס.
 
לא הבנתי מה המטרה של הטיפול

של הריפוי בעיסוק, ומה היא רוצה לעשות בעוד כמה מפגשים האלה. זה שיש לו מיומנויות אולי לא רלבנטי אם זו לא המטרה של הטיפול, אבל לא ברור לי מה כן המטרה של הטיפול. ולגבי כלים להמשיך בבית - ביקשת ממנה כלים כאלה? אם לא, אולי תעשו עוד מפגש, תבקשי כלים לבית, ואז תחליטי אם את מרוצה מהם ורוצה לנסות תקופה לבד, או רוצה להמשיך. היא כבר מכירה אותו, וחבל לעזוב לפני שאת מקבלת מה שאת רוצה (כלים לבית), אם זה אפשרי.
 
לקצר זמן עיבוד

שזה אומר למנוע מצבים בהם הוא מרוכז במשהו ולא שם לב לסביבה. אם נמשיך, סיכמנו מראש שאקבל הדרכה בחלק מהזמן. כי עד עכשייו זה היה חצי טיפול חצי אבחון.
פשוט זה שהיא לא החלטית לגבי המשך הטיפול מפריע לי להתעקש כן להמשיך כשזה כל כך קשה לוגיסטית
 
אבל מה מפריע לך לבקש

שהפגישה הבאה תהיה פגישת הדרכה? ואז להגיד תודה ולהפסיק את הפגישות (או להגיד שתפסיקו לתקופה ותראי איך זה מתקדם ואז אולי תחזרו) אם מה שהיא נותנת לך בפגישה הבאה מספק אותך? את צריכה להתחייב מראש למספר פגישות עתידיות?
אני מבינה שזה קשה לוגיסטית, אבל את יכולה להתארגן לעוד פעם אחת נוספת, לא? רק כדי לצאת עם משהו מועיל מהפגישות האלה במקום לצאת בלי כלום.
 
למעלה