מה העסיק אתכן השבוע עם הילדים?

מה העסיק אתכן השבוע עם הילדים?


איזה אתגר היה לכן שהצלחתן לפתור אותו ואולי אפילו באופן שעזר לכן ולילדים לצמוח
או להתקרב
או פשוט לנשום לרווחה


משתפת במה שהיה אצלי, פחות קשור לבן שלי אבל בכל זאת תפס מקום מרכזי אצלי בשבועות האחרונים.
לפני כחודש נרשמתי לאיזה קורס מעניין ממושך של כמה חודשים שמתקיים במהלך הבוקר. זה אומר שבעלי לקח קבוע יום חופש כדי להחליף אותי בפעילויות עם הבן באותו יום ספיציפי. התלבטתי מאוד אם להשאר בקורס כי מצד אחד הוא יכול להעשיר אותי מקצועית מאוד ומצד שני משהו באינטואיציה הרגיש לי שזה לא זה.... גם הידיעה שבעלי לוקח חופש במיוחד כל שבוע קצת העיקה... בקיצור התבשלתי עם עצמי ורק השבוע הבנתי שזה לא זה וחתכתי. הייתי גאה בעצמי כי התגברתי על כל ה-'לא נעים' מהקבוצה ומהמורה שכבר הפכנו למגובשות ובמיוחד על כל לבטי השכל ההגיוניים מאוד שכמעט גרמו לי לא ללכת עם האינטואיציה שלי.

יצא דבר טוב נוסף שבעלי החליט בכל זאת לקחת חצי יום חופש באופן קבוע כדי לבלות עם הבן. אחרי השבועות שהיו יחד הוא הרגיש שחשוב לו לפנות עוד זמן לבילוי משותף . הידד !

אז שתפו, מה השתנה אצלכן השבוע לטובה?
 
איזה יופי וכל הכבוד לך על ההחלטה-זה לא ברור מאליו.

אצלי היא קטנה- כמעט בת 9 חודשים אבל מתנהגת כמו פעוטה לגמרי

האתגר הכי גדול הוא להעסיק אותה על השינה הקצרה מאוד ומדי שיש לה ובמקביל גם להכין דברים לפעילויות ושיעורים פרטיים שאני מלמדת וכל זה בלי שינה כמעט.
&nbsp
אין לי מושג מאיפה יש לי עוד אנרגיות ... עכשיו גם הייתי אמורה להכין דברים אבל פשוט אני לא מצליחה להתרכז.
 

roro41

New member
זמן איכות

אז במתברר שגם בעלי לקח חופש של שבוע ביחד איתי כדי לבלות עם הבנות
בהתחלה אמרתי לעצמי שהוא יברח מהבית ישתגע מהצעקות שלנו מהבכי החיתולים והבלגן...
נראה שטעיתי הוא היה שמח להיות איתנו .. הסתדר מצויין איתן אפילו השארתי אותו אצלן לכמה שעות . היה כיף.. נחמד.. טיילנו .. כמובן שהם ההתעוררות של הקטנה כל שעתיין בלילה היה קשה אך . הסתדרנו .. הגדולה נהנתה מאוד ביחד איתנו . ואיזה כיף שהצלחנו . .
בקשר לגדולה היא עדיין לא מדברת שטף אך מאוד ניכר שיפור בדיבורה ...כמעט כל שבוע היא מתקדמת וזה הכי חשוב בשבילי .. גם מבחינת אופי ואישיות היא יותר עצמאית וחזקה ומרגישה ניצחון אם היא עושה דבר מה ומצליחה בו ואני מעודדת אותה כל הזמן כדי לחוש את חווית ההצלחה ולהתקדם ...
 
למעלה